Al is het wel echt het achterland, Almelo, Hengelo en Enschede trekken behoorlijk bij afgelopen week.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:32 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
Twente blijft donkergekleurd. Eigenlijk de enige regio die de gehele tweede golf donkergekleurd is
De provincie verpest het voor de Randstadquote:Op maandag 11 januari 2021 15:32 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
Twente blijft donkergekleurd. Eigenlijk de enige regio die de gehele tweede golf donkergekleurd is
https://ishetal1juno.nl/quote:Op maandag 11 januari 2021 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe weten we dan wanneer ze open gaan?
Hier in het dorp schijnt een behoorlijke coronaparty plaatsgevonden te hebben. Ik hou m’n hart vast de komende tijd.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:34 schreef Remco het volgende:
[..]
Al is het wel echt het achterland, Almelo, Hengelo en Enschede trekken behoorlijk bij afgelopen week.
Goede vraag!quote:Op maandag 11 januari 2021 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe weten we dan wanneer ze open gaan?
Jij denkt dat een kind van 2 een staafje in z’n neus en keel toelaat?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:24 schreef Noek het volgende:
Je kunt een kind toch gewoon testen? Wat een gemekker.
Als er bloed moet worden afgenomen dan moet dat toch ook gebeuren. Hebben we hier nu met een virus te maken of niet? Het is 2 seconden, je laat je kind niet achter in een martelkamer ofzo.
Dat wil niet zeggen dat die wet goed is. Tijd voor aanpassing van de wet.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat erom wat de wet zegt, niet wat jouw ogen vinden.
pas de 25ste basis scholen open he......duurt nog 2 hele weken.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goede dalingMet de kanttekening dat de cijfers op maandagen sowieso vaak wat lager waren; even afwachten wat er morgen t/m donderdag gebeurd; vaakst de hoogste dagen.
Dan weer onverstandig dat ze er aan denken om de scholen eerder te gaan openen (er is maar weinig voor nodig om weer te gaan stijgen en de cijfers zijn gewoon nog steeds te hoog), maar ik ben wel blij voor de ouders die daar zo op zitten te wachten
@capriciaquote:Op maandag 11 januari 2021 15:30 schreef Stoorzendert het volgende:
Ah, dat klinkt wel haalbaar. Thanks
Daar hebben we nu weinig aan.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat die wet goed is. Tijd voor aanpassing van de wet.
Of niet. Of laat hier ook even weten wat je op je bankrekening hebt, waarom je gordijnen hebt, waarom je een SOA-test hebt gehad en waarom je 2 weken terug 20 minuten in hotel 'het heertje' in Amsterdam was net nadat je daar 50 euro gepind hebt?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat die wet goed is. Tijd voor aanpassing van de wet.
Met deze cijfers mag ik toch hopen dat ze het advies van het OMT naast zich neerleggen. Morgen weer naar de kroeg.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Goede vraag!
@:Lenny_Leonard @:Caland
Gaat 't bij jou alweer wat beter? Situatie onder controle?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met deze cijfers mag ik toch hopen dat ze het advies van het OMT naast zich neerleggen. Morgen weer naar de kroeg.
Dan hebben we er nog steeds nu niets aan.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dus dan moet er wat gebeuren, lijkt mij de hoogste tijd.
Wat een onzin.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Of niet. Of laat hier ook even weten wat je op je bankrekening hebt, waarom je gordijnen hebt, waarom je een SOA-test hebt gehad en waarom je 2 weken terug 20 minuten in hotel 'het heertje' in Amsterdam was net nadat je daar 50 euro gepind hebt?
Simpel, dat hoef je niet te laten weten omdat dat mensen niets aan gaat.
Net zomin als een kind van 2 bloed laat prikken. Dat moet je dus even vast pakken. Heel naar maar het kan wel.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jij denkt dat een kind van 2 een staafje in z’n neus en keel toelaat?Maar dat gebeurt dus op een andere manier begrijp ik.
risico acceptabel. Dat vind ik best een lastige, eigenlijk. Ik hoop dat ze dat 'acceptabel' kunnen uitleggen.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:40 schreef Momo het volgende:
Kabinet hoopt bassischolen weer te openen op 25 januari
Als het veilig kan, hoopt het kabinet de basisscholen en de kinderopvangcentra op 25 januari weer te openen. Bronnen bevestigen een bericht daarover van het AD. Voorwaarde is wel dat uit onderzoek naar de Britse variant van het virus blijkt dat het risico voor de kinderen acceptabel is. Voor de rest van het onderwijs blijft de lockdown gelden tot 9 februari.
Als jij alleen onzinnige vergelijkingen weet te maken, nee dan niet. Zonde van mijn energie.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Goed argument, heb je er nog meer?
Zodoende dat R onder de 1 blijft.... gok ik...quote:Op maandag 11 januari 2021 15:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
risico acceptabel. Dat vind ik best een lastige, eigenlijk. Ik hoop dat ze dat 'acceptabel' kunnen uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |