Niet met de blazers of Jorn, meer ben de naam vergeten.quote:
dit is een van de liedjes.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:08 schreef Strani het volgende:
Wacht is dit al één van de liedjes of is dit voorspel?
Ik ben ook een beetje confusequote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:08 schreef Strani het volgende:
Wacht is dit al één van de liedjes of is dit voorspel?
Dat andere grietje.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:08 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Niet met de blazers of Jorn, meer ben de naam vergeten.
Houd hoop Em!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:08 schreef Em31 het volgende:
Hoor die band nu, haar hele stem valt weg. Dat hebben we dus straks echt ook.![]()
Hier kom ik waarschijnlijk niet overheenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:08 schreef Em31 het volgende:
Hoor die band nu, haar hele stem valt weg. Dat hebben we dus straks echt ook.![]()
Ja, ze gaan ESF echt verMelodifestivalenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:08 schreef Em31 het volgende:
Internationale ESF-fans hebben een wansmaak Molliequote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:09 schreef molloot200 het volgende:
Was dit nou de favoriet bij de internationale ESF-fans voor vanavond?
Ja, sommige waren helemaal in de WINNER 2021 sferen al.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:09 schreef molloot200 het volgende:
Hier is het wel heel duidelijk bij het refrein.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hier kom ik waarschijnlijk niet overheen
Dit wist ik niet, maar verbaast me niet helaas.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:09 schreef molloot200 het volgende:
Dan hoop ik nu al op Jorn, ook al ken ik dat nummer nog helemaal nietquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:09 schreef Momo het volgende:
Finale deze semi wordt Stina versus Jorn, daar ben ik wel zeker van. Weet alleen niet of het duel enkel Jury is of ook televote.
Dan hoop ik dat de selectiecommissie lekker eigenwijs blijftquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Internationale ESF-fans hebben een wansmaak MollieZe willen ook al járen dat we Maan sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |