Ja godver. Niet iedereen kan 24/7 in dts zitten he.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
komen allemaal uur te laat
nee zou ook zeer ongezond zijnquote:Op maandag 11 januari 2021 15:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja godver. Niet iedereen kan 24/7 in dts zitten he.
Sinnestrieltsje.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:56 schreef DJMO het volgende:
He, een rond topic nummer. Daar moet ik in gepost hebben.
Nog aan de wandel geweest>?quote:
MrsL.quote:
Hoe betaalt dat hele mod-dinges-schap?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
maar 18 uur is lang genoeg hoorquote:Op maandag 11 januari 2021 15:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als nickname.quote:
Ik denk veel koppijnquote:Op maandag 11 januari 2021 15:04 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hoe betaalt dat hele mod-dinges-schap?
quote:
Neen.quote:
Pffff, valt tegen tijdens deze Corona-periode: iedereen thuis in plaats van ok FOK!-kantoor. Geen reiskostenvergoeding meer. Geen gratis koffie.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:04 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hoe betaalt dat hele mod-dinges-schap?
Heb ik nooit last van.quote:
Vast een goed onkostenvergoeding dan!quote:
Maar jij bent dan ook geen modquote:
Blondine zou ik niet doen.quote:
Ik heb geen idee, misschien een gratis aboquote:Op maandag 11 januari 2021 15:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Vast een goed onkostenvergoeding dan!
Ben daar ook niet geschikt voor.quote:
Toch wel lease dan? Moet wel mn boodschappen halen!quote:Op maandag 11 januari 2021 15:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Pffff, valt tegen tijdens deze Corona-periode: iedereen thuis in plaats van ok FOK!-kantoor. Geen reiskostenvergoeding meer. Geen gratis koffie.
Ik ben gewoon op pad hoor. Van binnen zitten word ik ziek.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Pffff, valt tegen tijdens deze Corona-periode: iedereen thuis in plaats van ok FOK!-kantoor. Geen reiskostenvergoeding meer. Geen gratis koffie.
Jij kan wel goed optreden indien nodig of sturen.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben daar ook niet geschikt voor.
@Blondinequote:
Ben het helemaal met FF eens in dezequote:
Die bestaat niet meer of althans die heeft nooit gepost en ik heb er dan - voorquote:
Dat is waar, denk er nog even over naquote:Op maandag 11 januari 2021 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben het helemaal met FF eens in deze
Maar je moet gewoon doen wat jij wil?
Jup... dit soort reacties zou ik meteen wegflikkeren.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben gewoon op pad hoor. Van binnen zitten word ik ziek.
Dat is lief opgemerkt,maar er zijn andere kwaliteiten die ik wel mis.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij kan wel goed optreden indien nodig of sturen.
hehehe . Ik meen het overigens wel serieus. Als ik langer dan een week binnen zit word ik stapelgekquote:Op maandag 11 januari 2021 15:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jup... dit soort reacties zou ik meteen wegflikkeren.![]()
![]()
Ongeschikt dus.
quote:Op maandag 11 januari 2021 15:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is lief opgemerkt,maar er zijn andere kwaliteiten die ik wel mis.
niet eens aan willen beginnenquote:Op maandag 11 januari 2021 15:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben daar ook niet geschikt voor.
Een uurtje per dag luchten mag altijd.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
hehehe . Ik meen het overigens wel serieus. Als ik langer dan een week binnen zit word ik stapelgek
Fixedquote:Op maandag 11 januari 2021 15:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een uurtje per dag luchten MOET altijd.
Ja joh.. hier ook. Al 8 maanden thuis aan t werk. En af en toe effies naar buiten.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
hehehe . Ik meen het overigens wel serieus. Als ik langer dan een week binnen zit word ik stapelgek
exact uren binnen zitten en achter laptop hangen wordt je zo moedeloos vanquote:Op maandag 11 januari 2021 15:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een uurtje per dag luchten mag altijd.
Heb ik over het algemeen niet genoeg aan om een wandeling te kunnen maken die garmin-waardig is.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een uurtje per dag luchten mag altijd.
Of Blondiequote:Op maandag 11 januari 2021 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die bestaat niet meer of althans die heeft nooit gepost en ik heb er dan - voor
[..]
Dat is waar, denk er nog even over na
Heb je al genotequote:Op maandag 11 januari 2021 15:00 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Vat t niet persoonlijk op. Dan tikte ik wel wat anders.
Kan ook nog als die niet al bestaatquote:
Waarom?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:17 schreef DJMO het volgende:
Ik denk dat als ik een nickchange doe, iedereen heel verbaasd zou zijn
Omdat het een naam wordt die niemand verwacht?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:17 schreef DJMO het volgende:
Ik denk dat als ik een nickchange doe, iedereen heel verbaasd zou zijn
Ik heb ooit ergens gewerkt waar het maar 20 minuten was.Daar heb ik snel verandering in gebracht.Was nogal fysiek zwaar werk.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb maar een half uurtje lunch tijdens werk dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |