Ik kies mijn momenten zorgvuldig uitquote:Op maandag 11 januari 2021 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er ook niet zo veel. En toch ga je lekker.
Mag van mij al op de helft van de maand ingaan hoorquote:Op maandag 11 januari 2021 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
We kunnen het altijd volgende maand toch proberen, is het niks dan weer terug naar een maand
Was loos?quote:Op maandag 11 januari 2021 14:54 schreef Nattekat het volgende:
Wel verdorie
Dan ga ik maar mijn ov stop zetten. Rip
Sterkte ik zal aan je denkenquote:Op maandag 11 januari 2021 14:54 schreef Nattekat het volgende:
Wel verdorie
Dan ga ik maar mijn ov stop zetten. Rip
O, en kan je geen nieuwe krijge n?quote:
quote:
Hey DJMO en hij is gemaakt. Monitor komt ook weer langsquote:Op maandag 11 januari 2021 14:56 schreef DJMO het volgende:
He, een rond topic nummer. Daar moet ik in gepost hebben.
Het is 6 jaar. Plus corona regeling.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, en kan je geen nieuwe krijge n?
O, er zit een limiet aan, dacht zolang je studeerdequote:Op maandag 11 januari 2021 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is 6 jaar. Plus corona regeling.
quote:Op maandag 11 januari 2021 14:55 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik wil trouwens een nieuwe mod hiero.. deze is stuk @:paul
Iets voor jou @:Nattekat ?
Of jij als mod..! Lijkt me ook wel lachen!quote:Op maandag 11 januari 2021 14:56 schreef DJMO het volgende:
He, een rond topic nummer. Daar moet ik in gepost hebben.
Vat t niet persoonlijk op. Dan tikte ik wel wat anders.quote:
jij zou ook goede zijnquote:Op maandag 11 januari 2021 14:59 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Of jij als mod..! Lijkt me ok wel lachen!![]()
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 11 januari 2021 14:59 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Of jij als mod..! Lijkt me ok wel lachen!![]()
Lijkt me niet echt een goed plan. Al die macht.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij zou ook goede zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |