denk dat de ongepoetste mossel van Els hier de oorzaak van isquote:Op maandag 11 januari 2021 14:14 schreef cobain1994 het volgende:
Lekker schoon water..
[ afbeelding ]
Klopt helemaal....mijn broek zakt er van af.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:15 schreef puzziepie het volgende:
Theo hep iets losgemaakt bij het publiek
Dat geloof je toch niet?quote:Op maandag 11 januari 2021 14:15 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2021 14:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt helemaal....mijn broek zakt er van af.
10 lagen foundation er doorheenquote:Op maandag 11 januari 2021 14:14 schreef cobain1994 het volgende:
Lekker schoon water..
[ afbeelding ]
Ik wel, het eerste gedeelte dan. Ik heb diverse keren gezien dat er mensen bij de hekken stonden, zou me niks verbazen als die even theo roepen.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet?
Iedereen heeft een positief gesprek gehad.
Theo: Ze moeten de dames bij het hek weghouden en ik ben heel populair bij de dames. Ze bellen zelfs Endemol over mij.
Ik geloof hem niet.Uitslovert.
Dat klopt ook, gisteren stond er een groep naar Theo te schreeuwenquote:Op maandag 11 januari 2021 14:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik wel, het eerste gedeelte dan. Ik heb diverse keren gezien dat er mensen bij de hekken stonden, zou me niks verbazen als die even theo roepen.
Ja misschien zijn collega's van de bewaking.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat klopt ook, gisteren stond er een groep naar Theo te schreeuwen
Familie en vriendjes uit Amsterdam. Lekker dichtbij.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat klopt ook, gisteren stond er een groep naar Theo te schreeuwen
Hey!!quote:Op maandag 11 januari 2021 14:20 schreef lonneberga het volgende:
Wat Theo bij mij losmaakt is het gevoel dat ik hem een stoot voor zijn muil zou willen geven,wat een vreselijke vent is dat.
quote:Op maandag 11 januari 2021 14:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja misschien zijn collega's van de bewaking.
In verschillende opine programma`s ook.Theo wordt wel besproken.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:15 schreef puzziepie het volgende:
Mag ik meedoen?quote:Op maandag 11 januari 2021 14:20 schreef lonneberga het volgende:
Wat Theo bij mij losmaakt is het gevoel dat ik hem een stoot voor zijn muil zou willen geven,wat een vreselijke vent is dat.
Juistquote:Op maandag 11 januari 2021 14:21 schreef JACM het volgende:
Dus in theorie kan je ook schreeuwen hoe positief Nathalie wordt ontvangen in de buitenwereld
Ik heb meer een beetje van zielig figuur. Met zo'n grote ego. Want als die valt valt hij heel diep.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:20 schreef lonneberga het volgende:
Dus dat.....quote:Op maandag 11 januari 2021 14:21 schreef JACM het volgende:
Dus in theorie kan je ook schreeuwen hoe positief Nathalie wordt ontvangen in de buitenwereld
thomas is niet gewend dat iemand hem wil knuffelen, en troosten. Dat is het vooralquote:Op maandag 11 januari 2021 13:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Thomas zou zomaar ook gay kunnen zijn...vond hem zo lief kijken als Jowi met zijn haar bezig was. Jill ging vol maar daar hield hij afstand.
Dus prima gecast voor daarquote:Op maandag 11 januari 2021 14:20 schreef lonneberga het volgende:
Echt hequote:Op maandag 11 januari 2021 14:26 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Sabattical year,even bijkomen van 5 jr.utopia.
Denk dat je de sauna bedoeldquote:Op maandag 11 januari 2021 14:26 schreef puzziepie het volgende:
Wat is dat trouwens voor een hok in de tuin ? Ziet er best leuk uit
Met dat puntige dak? Doet mij denken aan een crematoriumquote:Op maandag 11 januari 2021 14:26 schreef puzziepie het volgende:
Ik dacht een hondenhok voor Theoquote:Op maandag 11 januari 2021 14:27 schreef JACM het volgende:
[..]
Met dat puntige dak? Doet mij denken aan een crematorium![]()
Maar volgens mij is het een sauna
Dacht een sauna.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:26 schreef puzziepie het volgende:
Ieuwwquote:Op maandag 11 januari 2021 14:28 schreef zodeju het volgende:
Rene weet goed wat er binnenkomt en is niet blij dat er gedweild wordt met handdoeken. De handdoeken stinken als een natte dweil. Wat dat betreft voelt hij zich niet te min om zijn handen uit te steken in de schoonmaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |