denk dat de ongepoetste mossel van Els hier de oorzaak van isquote:Op maandag 11 januari 2021 14:14 schreef cobain1994 het volgende:
Lekker schoon water..
[ afbeelding ]
Klopt helemaal....mijn broek zakt er van af.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:15 schreef puzziepie het volgende:
Theo hep iets losgemaakt bij het publiek
Dat geloof je toch niet?quote:Op maandag 11 januari 2021 14:15 schreef puzziepie het volgende:
Theo hep iets losgemaakt bij het publiek
quote:Op maandag 11 januari 2021 14:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt helemaal....mijn broek zakt er van af.
10 lagen foundation er doorheenquote:Op maandag 11 januari 2021 14:14 schreef cobain1994 het volgende:
Lekker schoon water..
[ afbeelding ]
Ik wel, het eerste gedeelte dan. Ik heb diverse keren gezien dat er mensen bij de hekken stonden, zou me niks verbazen als die even theo roepen.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet?
Iedereen heeft een positief gesprek gehad.
Theo: Ze moeten de dames bij het hek weghouden en ik ben heel populair bij de dames. Ze bellen zelfs Endemol over mij.
Ik geloof hem niet.Uitslovert.
Dat klopt ook, gisteren stond er een groep naar Theo te schreeuwenquote:Op maandag 11 januari 2021 14:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik wel, het eerste gedeelte dan. Ik heb diverse keren gezien dat er mensen bij de hekken stonden, zou me niks verbazen als die even theo roepen.
Ja misschien zijn collega's van de bewaking.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat klopt ook, gisteren stond er een groep naar Theo te schreeuwen
Familie en vriendjes uit Amsterdam. Lekker dichtbij.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat klopt ook, gisteren stond er een groep naar Theo te schreeuwen
Hey!!quote:Op maandag 11 januari 2021 14:20 schreef lonneberga het volgende:
Wat Theo bij mij losmaakt is het gevoel dat ik hem een stoot voor zijn muil zou willen geven,wat een vreselijke vent is dat.
quote:Op maandag 11 januari 2021 14:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja misschien zijn collega's van de bewaking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |