Kan je denk ik niet achter halen, want is moeilijk te zienquote:Op maandag 11 januari 2021 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Welke grapjas had dit dan zo aangepast?
Ik lees het netquote:Op maandag 11 januari 2021 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Mrsloveable @:Devzero
Dan weten jullie dit ook
Kan zijn dat iemand het een keer te ver heeft weggehaald en een typ foutje heeft gemaaktquote:Op maandag 11 januari 2021 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Welke grapjas had dit dan zo aangepast?
Lijkt me meer een bewuste actie gezien het niet opvalt maar wel problemen kan geven voor scripts.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan zijn dat iemand het een keer te ver heeft weggehaald en een typ foutje heeft gemaakt
Dat zou een misselijke streek zijn.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Lijkt me meer een bewuste actie gezien het niet opvalt maar wel problemen kan geven voor scripts.
Dat kan er maar eentje zijn.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Lijkt me meer een bewuste actie gezien het niet opvalt maar wel problemen kan geven voor scripts.
Bondage godquote:Op maandag 11 januari 2021 13:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Na deze is het fout gegaan: ONZ / [ronde 36] Het dodetopicspel #9158 Lekker rustig
Volgens mij staat er al een lquote:
Een l of een hoofdletter I valt niet te onder scheiden van elkaarquote:Op maandag 11 januari 2021 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij staat er al een l
Dat het nu niemand op is gevallen zeg. We zien de titel iedere dag
Het moet toch te zien zijn dan wie die topic gestart is
IK heb zitten scrollen maar zie het niet
Ik vermoed MikeyTT omdat hij vaker dit soort grappen hadquote:
Jij bent weer veel te lief.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:02 schreef Mrsloveable het volgende:
TT aanpassen kan ook straks wel in een nieuw deel
Niet dus, mikey is niet altijd degenequote:Op maandag 11 januari 2021 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vermoed MikeyTT omdat hij vaker dit soort grappen had
Nee, het hoeft niet altijd, daarom ook het woordje 'vermoed'quote:Op maandag 11 januari 2021 14:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet dus, mikey is niet altijd degene
Nee, maar kan dan ook wel of een mod moet het al gaan aanpassen, maar die zijn nu niet allemaal actiefquote:
Ja, dat zei ik net ook al. Geen probleemquote:Op maandag 11 januari 2021 14:02 schreef Mrsloveable het volgende:
TT aanpassen kan ook straks wel in een nieuw deel
Check de link van topic maar wat bondage gepost heeft en dan het topic er naquote:Op maandag 11 januari 2021 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, het hoeft niet altijd, daarom ook het woordje 'vermoed'
Hey lief konijntjuhquote:Op maandag 11 januari 2021 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, het hoeft niet altijd, daarom ook het woordje 'vermoed'
Ja die MCH is ook een trolluserquote:Op maandag 11 januari 2021 14:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Check de link van topic maar wat bondage gepost heeft en dan het topic er na
Had ik net ook al gecheckt. Is idd MikeyTT niet geweest.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Check de link van topic maar wat bondage gepost heeft en dan het topic er na
Nogal die spoort echt nietquote:Op maandag 11 januari 2021 14:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die MCH is ook een trolluser
quote:
Die heeft ook al de nodige bans in verschillende subfora waaronder GC volgens mij.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die MCH is ook een trolluser
En monitor al die weken maar zoekenquote:
POST ALSOF ER GEEN VOLGENDE POST IS! POST!!!!!!!!!quote:Op maandag 11 januari 2021 14:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Even snel door posten mensen hup hup
Ik geloof je gelijk.quote:
Ja arme monitor.. en ik kon de fout ook niet vinden grrrquote:Op maandag 11 januari 2021 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En monitor al die weken maar zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |