Bij het eerstvolgende topic zorgen dat de TT weer is zoals het was, dus L ipv een hoofdletter iquote:
Thanks bondage.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij het eerstvolgende topic zorgen dat de TT weer is zoals het was, dus L ipv een hoofdletter i
Jammer dat @Superbadeendje er niet is die speurt dat altijd snel opquote:Op maandag 11 januari 2021 13:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bondage is scherp.
Maar dit staat al tijden verkeerd dus.
@Mrsloveable @devzeroquote:Op maandag 11 januari 2021 13:49 schreef bondage het volgende:
Ik heb heb probleem gevonden waarom monitor hier niet meer post:
[ afbeelding ]
Mogen jullie zelf oplossen, ik ga geen actie ondernemen.
Na deze is het fout gegaan: ONZ / [ronde 36] Het dodetopicspel #9158 Lekker rustigquote:Op maandag 11 januari 2021 13:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bondage is scherp.
Maar dit staat al tijden verkeerd dus.
Kan je denk ik niet achter halen, want is moeilijk te zienquote:Op maandag 11 januari 2021 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Welke grapjas had dit dan zo aangepast?
Ik lees het netquote:Op maandag 11 januari 2021 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Mrsloveable @:Devzero
Dan weten jullie dit ook
Kan zijn dat iemand het een keer te ver heeft weggehaald en een typ foutje heeft gemaaktquote:Op maandag 11 januari 2021 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Welke grapjas had dit dan zo aangepast?
Lijkt me meer een bewuste actie gezien het niet opvalt maar wel problemen kan geven voor scripts.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan zijn dat iemand het een keer te ver heeft weggehaald en een typ foutje heeft gemaakt
Dat zou een misselijke streek zijn.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Lijkt me meer een bewuste actie gezien het niet opvalt maar wel problemen kan geven voor scripts.
Dat kan er maar eentje zijn.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Lijkt me meer een bewuste actie gezien het niet opvalt maar wel problemen kan geven voor scripts.
Bondage godquote:Op maandag 11 januari 2021 13:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Na deze is het fout gegaan: ONZ / [ronde 36] Het dodetopicspel #9158 Lekker rustig
Volgens mij staat er al een lquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |