Kan inloggen en zien wie mijn manager zou moeten zijn.quote:
Zo modern zijn ze nog steeds nietquote:Op zondag 10 januari 2021 23:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zo modern waren ze in die tijd nog niet bij Walt hoor, dat ze lesbische hertsen zouden animeren
It's something!quote:Op maandag 11 januari 2021 07:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kan inloggen en zien wie mijn manager zou moeten zijn.
Ik weet ook dat er een redelijke kans is dat het niet klopt... maar prima startpunt lijkt me
Succesquote:Op maandag 11 januari 2021 08:30 schreef Candaasje het volgende:
Spulletjes pakken, alles 3x controleren, zo nog even snel langs de supermarkt, en dan op naar BE.
De komende +/- 36 uur gaan echt allejezuskut worden, maar goed, helemaal opgeven is geen optie.
quote:Op maandag 11 januari 2021 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Succes Candaasje!
Net op FB gelezen dat het vaccin ons DNA aanpasthet is even dat jullie het weten
Joh, zelfs ik weet dat en ik heb geeneens facebook.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Succes Candaasje!
Net op FB gelezen dat het vaccin ons DNA aanpasthet is even dat jullie het weten
quote:De eerste videos van gevaccineerden laat verlammingsverschijnselen in het aangezicht zien. Het is echter allemaal nog erger. De DNA-synthese wordt overgenomen en DNA wordt veranderd. Dus verander je als wezen ook. Waarschijnlijk is een kruipend monster. Tevens wordt je lichaam opengesteld voor demonen en kwaadaardige entiteiten.
Nog 36 uur... dan ben je er voorlopig weer af.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:30 schreef Candaasje het volgende:
Spulletjes pakken, alles 3x controleren, zo nog even snel langs de supermarkt, en dan op naar BE.
De komende +/- 36 uur gaan echt allejezuskut worden, maar goed, helemaal opgeven is geen optie.
Iedereen zn eigen issues in dit leven... dat blijkt maar weer.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:04 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit in de trein naar m'n eerste therapie-afspraak![]()
Ik zei gisteren tegen B dat ik het spannend vond. Hij zei "ik vind het ook spannend dat Coolblue morgen komt met m'n nieuwe wasmachine" ... joh, die wasmachine maakt me niet zo uit hoor
Maar wel met ingebouwde 5G ontvangst; na inwerking stelling door de staatsoverheid hoef je geen nieuwe telefoon meer te kopen.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Joh, zelfs ik weet dat en ik heb geeneens facebook.
[..]
Als ze daarmee de marketing doen voor het vaccin dan is de bereidheid ineens een stuk groter.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar wel met ingebouwde 5G ontvangst; na inwerking stelling door de staatsoverheid hoef je geen nieuwe telefoon meer te kopen.
Diezelfde onzin staat op LinkedInquote:Op maandag 11 januari 2021 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Succes Candaasje!
Ik heb prima geslapen en m'n oor is wat rustigerquote:Op maandag 11 januari 2021 09:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Succes en sterkte @:Candaasje, even doorbijten en dan ben je er weer even vanaf.
@:Tele6, best spannend natuurlijk. Hoe is het met je oor? Nog kunnen slapen?
En of, ik hoorde dat in de UK minimaal 1000 doden per dag zijn na vaccinatie 😂
Nu pas, jeetje.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |