Weerwolven is per definitie kansloos.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:44 schreef BBguy het volgende:
Die eerste nacht van weerwolven is zo kansloos altijd. Je hoort of voelt niks en iemand is altijd de sjaak
Ook een beetje een zeurstemquote:
Hij kan niet...verstoppingquote:Op zondag 10 januari 2021 20:05 schreef BB-King het volgende:
Thomas moet al heel de dag naar de WC maar hij gaat niet.
Hij kropt liever alles op?
Die van Thomas wat minderquote:Op zondag 10 januari 2021 20:06 schreef BB-King het volgende:
Nick denkt dat het 8 uur is.
Zijn biologische klok werkt nog redelijk goed.
Hij vind het misschien moeilijk om los te gaan.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:05 schreef BB-King het volgende:
Thomas moet al heel de dag naar de WC maar hij gaat niet.
Hij kropt liever alles op?
Lekker afvallen tochquote:
En wat is die boterham hagelslag dan?quote:
Om straks met een kraan te worden vervoerd?quote:Op zondag 10 januari 2021 20:12 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Laat die jongen toch, hij moet nog groeien..
Toch kan ik me er wat bij voorstellen als op elke bord avondeten evenveel gelegd wordt. Je kan dacht ik niet nog een beetje nemen. Sommige hebben aan een muizenbeetje genoeg en andere niet. Wat dat betreft klopt het niet wat theo doet. En je gaat niet de restjes op eten wat anderen laten staan.quote:
Binnenkort op TLC, my 600 lbquote:Op zondag 10 januari 2021 20:13 schreef Shola het volgende:
[..]
Om straks met een kraan te worden vervoerd?
quote:Op zondag 10 januari 2021 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daan haar vriendje gaat daan uit het BB huis trekken als ze bedreigd wordt.
Thomas zorgt ervoor dat hij het huis helemaal niet meer uit kanquote:Op zondag 10 januari 2021 20:12 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Laat die jongen toch, hij moet nog groeien..
Ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weerwolven is per definitie kansloos.
Uit verveling, denk ik zoquote:Op zondag 10 januari 2021 20:12 schreef Rhosyn het volgende:
2 uur geleden aten ze een warme maaltijd en nu staan ze allemaal weer in de keuken boterhammen met chocopasta of pindakaas te smeren..
quote:Op zondag 10 januari 2021 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Thomas zorgt ervoor dat hij het huis helemaal niet meer uit kan
Raar dat alleen Thomas daar op aan gekeken wordt......nu snap ik dat stevige mensen die buiten de deur een kroketje eten zich aangekeken voelen.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Thomas zorgt ervoor dat hij het huis helemaal niet meer uit kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |