Pas maar aanquote:Op zondag 10 januari 2021 18:28 schreef GGMM het volgende:
Spannend tot de laatste minuut
Dat was mijn TT, alleen paste het woord minuut niet.
quote:
Hmm, staat inderdaad raar, maak er maar Billenknijpen van.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 18:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]zielig als je voor van die amateurtjes bent
quote:Op zondag 10 januari 2021 18:29 schreef Caland het volgende:
Is die roast op toto eigenlijk nog steeds bezig?
Ik vraag dit voor @:slobeend
Helaas wel.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:29 schreef Caland het volgende:
Is die roast op toto eigenlijk nog steeds bezig?
Ik vraag dit voor @:slobeend
Doe eens rustig man. Anders heb jij een GROOT probleem.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2021 18:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
Dan mag ie voortijdig gaan douchen?quote:Op zondag 10 januari 2021 18:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe eens rustig man. Anders heb jij een GROOT probleem.
ik moet toch ajax supporten, enigste topclub van nederlandquote:Op zondag 10 januari 2021 18:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:
enigstequote:Op zondag 10 januari 2021 18:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik moet toch ajax supporten, enigste topclub van nederland
enigste hahahaquote:Op zondag 10 januari 2021 18:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Net als Willem II.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
enigstequote:Op zondag 10 januari 2021 18:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
90+3 M. Juniorquote:Op zondag 10 januari 2021 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
Nu nog één tegen zou wel érg zuur zijn.
Dan ontploft dit topic.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
Nu nog één tegen zou wel érg zuur zijn.
Ook als het 3-2 wordt.quote:
Dit. Denk dat 2-2 een redelijke uitslag isquote:Op zondag 10 januari 2021 18:33 schreef leolinedance het volgende:
Deze wedstrijd verdient geen winnaar.
Was sws dan geen succes geworden bij Feyenoordquote:Op zondag 10 januari 2021 18:34 schreef Caland het volgende:
Feyenoord had Kudus ook bovenaan het scoutingslijstje staan
Dan kan hij er niet zoveel van zou je normaal gesproken zeggen
Dat lijkt mij niet.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit. Denk dat 2-2 een redelijke uitslag is
Ik vind 2-2 ook wel acceptabel, Ajax wel wat meer kansen gehad maar PSV had m in de eerste helft ook al dieper in het slot kunnen gooien.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:33 schreef leolinedance het volgende:
Deze wedstrijd verdient geen winnaar.
AZquote:Op zondag 10 januari 2021 18:35 schreef Coco het volgende:
Maar naar welk topic gaan we dan bij dit gelijkspel?
Feyenoord topic.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:35 schreef Coco het volgende:
Het Vitessetopicquote:Op zondag 10 januari 2021 18:35 schreef Coco het volgende:
COR?quote:Op zondag 10 januari 2021 18:35 schreef Coco het volgende:
Feyenoordquote:Op zondag 10 januari 2021 18:35 schreef Coco het volgende:
Cor?quote:Op zondag 10 januari 2021 18:35 schreef Coco het volgende:
Wat is Beeb?quote:Op zondag 10 januari 2021 18:35 schreef Bolasie het volgende:
Voor de liefhebbers is het altijd aan te raden om zo even te zappen naar de Beeb. Niet vanwege de wedstrijd, maar alles erom heen.
Heerenveen.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:35 schreef Coco het volgende:
Ja duh, die is nooit 20 miljoen waardquote:Op zondag 10 januari 2021 18:38 schreef leolinedance het volgende:
Haller heeft zijn stempel nog niet kunnen drukken.
Floot prima, mocht een wedstrijd worden.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:38 schreef RipCity het volgende:
Kuipers MoM. Mag ook wel eens gezegd worden.
en Feyenoord.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:37 schreef Caland het volgende:
Fortuna Sittard de winnaar van dit weekend
Dat treft, er kan er ook maar één winnen.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:38 schreef GGMM het volgende:
Jammer dit. Deze wedstrijd verdiende maar één winnaar.
PSV inderdaadquote:Op zondag 10 januari 2021 18:38 schreef GGMM het volgende:
Ja, dat was wel duidelijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:38 schreef GGMM het volgende:
Handsballetje gemist in de 16 maar verder goede pot ja.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:38 schreef RipCity het volgende:
MotM is wat overdreven, maar prima geflotenquote:Op zondag 10 januari 2021 18:38 schreef RipCity het volgende:
Hopelijk niets ernstigs.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:40 schreef Caland het volgende:
Ik blijf dit seizoen volledig op mijn Gakpo bandwagon zitten
Heerlijke speler is dat toch
Gakpo in Oranje.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:40 schreef Caland het volgende:
Qft.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:40 schreef Caland het volgende:
Ben ik met je eens Kennethquote:Op zondag 10 januari 2021 18:40 schreef Caland het volgende:
Als Babel of ProMes straks in de basis staat is Frank de B. niet meer serieus te nemen.quote:
Jaquote:Op zondag 10 januari 2021 18:42 schreef Scrummie het volgende:
Mooie uitslag, 2e helft niet gezien. Was het nog wat of?
Oh, jij neemt de Boer nog wel serieus?quote:Op zondag 10 januari 2021 18:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als Babel of ProMes straks in de basis staat is Frank de B. niet meer serieus te nemen.
Dat klopt.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik roep dit al langer!!!!
Vraag maar aan @:coco
Lekker potje wel. Lijkt me duidelijk dat deze twee strijden om het kampioenschap.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:42 schreef Scrummie het volgende:
Mooie uitslag, 2e helft niet gezien. Was het nog wat of?
Goeiequote:Op zondag 10 januari 2021 18:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, jij neemt de Boer nog wel serieus?
Die kans is groot ja.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker potje wel. Lijkt me duidelijk dat deze twee strijden om het kampioenschap.
Heb je je eigen kop weleens gezien johquote:Op zondag 10 januari 2021 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Haller qua assists al net zo goed als bij West Ham, PSV behoudt positieve balans
Wat een kop van vi
Bijna dagelijksquote:Op zondag 10 januari 2021 18:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb je je eigen kop weleens gezien joh
quote:Op zondag 10 januari 2021 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Haller qua assists al net zo goed als bij West Ham, PSV behoudt positieve balans
Wat een kop van vi
De koppenmakers van VI en ADquote:Op zondag 10 januari 2021 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een kop van vi
Ja, maar niveauverschil is wel groot hoor.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die kans is groot ja.
Maar we staan er nog dicht genoeg bij.
quote:Op zondag 10 januari 2021 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een kop van vi
Dat klopt, dat is al wel even duidelijk ook.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar niveauverschil is wel groot hoor.
Heb jij je vermaakt?quote:Op zondag 10 januari 2021 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
IJZINGWEKKEND SPANNEND
~ Jan-Joost
@:Powerloungen
Zoals Marcel zou zeggen: "En zo hobbelen we in stijl naar het einde. Het virus muteert, Feyenoord wordt geen kampioen ".quote:Op zondag 10 januari 2021 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar niveauverschil is wel groot hoor.
Ik heb me in de tweede helft enorm vermaakt, ja.quote:
Zo , staat de Nederlandse competitie toch maar weer mooi op de kaart .quote:Op zondag 10 januari 2021 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
IJZINGWEKKEND SPANNEND
~ Jan-Joost
@:Powerloungen
Ik in de eerste helft wel.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb me in de tweede helft enorm vermaakt, ja.
Dan krijg ik een een waas voor mijn ogen.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:51 schreef Caland het volgende:
@:maxi-mus en ik hopen dat we in de nabeschouwing nog wel een keer Ferry Bouwman en Viggo Waas te horen krijgen.
quote:Op zondag 10 januari 2021 18:51 schreef Caland het volgende:
@:maxi-mus en ik hopen dat we in de nabeschouwing nog wel een keer Ferry Bouwman en Viggo Waas te horen krijgen.
Dit is nou zon klassieke poll waar de optie Kingflopland bij zou moeten staan.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:caland een reeks van 3
Ik vind dit nu al zo'n leuke rubriek.
The Fevquote:Op zondag 10 januari 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Schijtlol.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
The Fev
Platte Kar
Wat is dit?
Goede reacties.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
2 voetbalgerelateerde twitteraars met het geestelijke vermogen van een 8 jarige namen het toto account over voor grapjes.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
The Fev
Platte Kar
Wat is dit?
God, wat treurigquote:Op zondag 10 januari 2021 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 voetbalgerelateerde twitteraars met het geestelijke vermogen van een 8 jarige namen het toto account over voor grapjes.
TheFev is een goede vriend van onze @El-Stinhoquote:Op zondag 10 januari 2021 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 voetbalgerelateerde twitteraars met het geestelijke vermogen van een 8 jarige namen het toto account over voor grapjes.
Van Neutrale Kijkers is hij toch?quote:Op zondag 10 januari 2021 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
TheFev is een goede vriend van onze @:el-stinho
Ik probeer geen letter van dat Toto-account te lezen makkerquote:Op zondag 10 januari 2021 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
TheFev is een goede vriend van onze @:el-stinho
Ja, daar vind ik hem ook wel prima eigenlijk. Jammer dat hij zich laat lenen voor dit soort onzin.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Van Neutrale Kijkers is hij toch?
Dacht ik al ja, vind dat ook een prima podcastquote:Op zondag 10 januari 2021 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daar vind ik hem ook wel prima eigenlijk. Jammer dat hij zich laat lenen voor dit soort onzin.
Als Aad300 er niet bijstaat, dan is zo'n poll totaal niet serieus te nemen.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Zo rol ik makker.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
VBL influencer caland scoort weer moeiteloos 5 fok gerelateerde likes.
Natuurlijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dacht ik al ja, vind dat ook een prima podcastmisschien krijgt hij lekker betaald voor dit soort shit
Überhaupt cijfers gevenquote:Op zondag 10 januari 2021 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)n-zahavi-blinken-uit
Dat cijfertje geven deels op statistieken is geen groot succes.
Tadic was misschien wel de slechtste met al die werkelijk dramatische voorzetten.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)n-zahavi-blinken-uit
Dat cijfertje geven deels op statistieken is geen groot succes.
Maar wel een 8. Zeg ik, is niet objectief te doen.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tadic was misschien wel de slechtste met al die werkelijk dramatische voorzetten.
Dat is het wel aangezien het dit seizoen voornamelijk gebaseerd is op cijfers en statistieken. Dat het vervolgens alsnog nergens op slaat is een tweede.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
M
[..]
Maar wel een 8. Zeg ik, is niet objectief te doen.
Wat vind jij er van dat Joep aan Zahavi vraagt of hij Tinder kent?quote:Op zondag 10 januari 2021 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het wel aangezien het dit seizoen voornamelijk gebaseerd is op cijfers en statistieken. Dat het vervolgens alsnog nergens op slaat is een tweede.
Zijn heel veel wel positief over Tadic viel mij op.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tadic was misschien wel de slechtste met al die werkelijk dramatische voorzetten.
Geinteresseerd in de context. Al is Joep vanzelfsprekend een randdebiel.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat Joep aan Zahavi vraagt of hij Tinder kent?
Hahahah nee dit kan echt nietquote:Op zondag 10 januari 2021 19:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De photoshoppers van AD Sportwereld daarentegen
[ afbeelding ]
En zo was er ook nog eentje met de helikopter in de Kuip, die was legendarisch slecht.
Omdat Zahavi een connectie lijkt te hebben met Malen.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geinteresseerd in de context. Al is Joep vanzelfsprekend een randdebiel.
wtfquote:Op zondag 10 januari 2021 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat Zahavi een connectie lijkt te hebben met Malen.
quote:Op zondag 10 januari 2021 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat Zahavi een connectie lijkt te hebben met Malen.
quote:Op zondag 10 januari 2021 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knap om Hansie Hansie in een gekke bui te ontstijgen.
Helaas is het onmogelijk om bij de NOS ontslagen te worden. Elke mongool mag daar tot zijn pensioen blijven aankloten.quote:
Daarvoor zijn het ambtenaren.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas is het onmogelijk om bij de NOS ontslagen te worden. Elke mongool mag daar tot zijn pensioen blijven aankloten.
Heb jij een favo-NOS-verslagever?quote:Op zondag 10 januari 2021 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas is het onmogelijk om bij de NOS ontslagen te worden. Elke mongool mag daar tot zijn pensioen blijven aankloten.
Bert is wel een leuke rubriek.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb jij een favo-NOS-verslagever?
Ik walg van Bert Maalderink.quote:
Absoluut niet.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt in het journaal die kale gozer met het gezicht van een molrat die altijd de totaal doelloze maar luchtige reportages maakt. Dat is mijn held.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Martijn Bink, zeker en vast.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt in het journaal die kale gozer met het gezicht van een molrat die altijd de totaal doelloze maar luchtige reportages maakt. Dat is mijn held.
Vreselijk.quote:
Oh, maar WNL kijk ik al jaren niet meer.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vreselijk.
Bij WNL zit ook zo'n roodharig jongetje (meestal in Stone Island), die kan ook helemaal niets.
De gelijkenis is zo treffend dat het familie moet zijn.quote:
Knap van PSV om zo snel op voorsprong te komen en knap van Ajax om zo'n comeback te maken. Kwaliteiten die passen bij dit niveauquote:Op zondag 10 januari 2021 19:50 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
allebei de clubs een dikke onvoldoende
ajax omdat het niet gewonnen heeft en psv omdat ze een 0-2 voorsprong hebben weggegeven
dit kan echt niet op dit niveau
3 punten waren er vandaag te halen, stel je voor dat 1 punt gelijk staat aan 1 miljoen euro bij wijze van spreken.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Knap van PSV om zo snel op voorsprong te komen en knap van Ajax om zo'n comeback te maken. Kwaliteiten die passen bij dit niveau
Omdat hij de bal niet in zijn gezicht wil krijgen maar ook geen hands wil maken.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:47 schreef Buitendam het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Gravenberch zijn handen achter zijn rug houdt tijdens een voorzet in de 16 en dan met zijn rug naar de bal draait?
En als ie nou zijn handen op zijn borst houdt en dan draait?quote:Op maandag 11 januari 2021 11:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij de bal niet in zijn gezicht wil krijgen maar ook geen hands wil maken.
Dat zit toch wat minder comfortabel, probeer zelf maar.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En als ie nou zijn handen op zijn borst houdt en dan draait?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |