The Fevquote:Op zondag 10 januari 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:caland een reeks van 3
Ik vind dit nu al zo'n leuke rubriek.
Schijtlol.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
The Fev
Platte Kar
Wat is dit?
Goede reacties.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
2 voetbalgerelateerde twitteraars met het geestelijke vermogen van een 8 jarige namen het toto account over voor grapjes.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
The Fev
Platte Kar
Wat is dit?
God, wat treurigquote:Op zondag 10 januari 2021 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 voetbalgerelateerde twitteraars met het geestelijke vermogen van een 8 jarige namen het toto account over voor grapjes.
TheFev is een goede vriend van onze @El-Stinhoquote:Op zondag 10 januari 2021 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 voetbalgerelateerde twitteraars met het geestelijke vermogen van een 8 jarige namen het toto account over voor grapjes.
Van Neutrale Kijkers is hij toch?quote:Op zondag 10 januari 2021 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
TheFev is een goede vriend van onze @:el-stinho
Ik probeer geen letter van dat Toto-account te lezen makkerquote:Op zondag 10 januari 2021 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
TheFev is een goede vriend van onze @:el-stinho
Ja, daar vind ik hem ook wel prima eigenlijk. Jammer dat hij zich laat lenen voor dit soort onzin.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Van Neutrale Kijkers is hij toch?
Dacht ik al ja, vind dat ook een prima podcastquote:Op zondag 10 januari 2021 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daar vind ik hem ook wel prima eigenlijk. Jammer dat hij zich laat lenen voor dit soort onzin.
Als Aad300 er niet bijstaat, dan is zo'n poll totaal niet serieus te nemen.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Zo rol ik makker.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
VBL influencer caland scoort weer moeiteloos 5 fok gerelateerde likes.
Natuurlijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dacht ik al ja, vind dat ook een prima podcastmisschien krijgt hij lekker betaald voor dit soort shit
Überhaupt cijfers gevenquote:Op zondag 10 januari 2021 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)n-zahavi-blinken-uit
Dat cijfertje geven deels op statistieken is geen groot succes.
Tadic was misschien wel de slechtste met al die werkelijk dramatische voorzetten.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)n-zahavi-blinken-uit
Dat cijfertje geven deels op statistieken is geen groot succes.
Maar wel een 8. Zeg ik, is niet objectief te doen.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tadic was misschien wel de slechtste met al die werkelijk dramatische voorzetten.
Dat is het wel aangezien het dit seizoen voornamelijk gebaseerd is op cijfers en statistieken. Dat het vervolgens alsnog nergens op slaat is een tweede.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
M
[..]
Maar wel een 8. Zeg ik, is niet objectief te doen.
Wat vind jij er van dat Joep aan Zahavi vraagt of hij Tinder kent?quote:Op zondag 10 januari 2021 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het wel aangezien het dit seizoen voornamelijk gebaseerd is op cijfers en statistieken. Dat het vervolgens alsnog nergens op slaat is een tweede.
Zijn heel veel wel positief over Tadic viel mij op.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tadic was misschien wel de slechtste met al die werkelijk dramatische voorzetten.
Geinteresseerd in de context. Al is Joep vanzelfsprekend een randdebiel.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat Joep aan Zahavi vraagt of hij Tinder kent?
Hahahah nee dit kan echt nietquote:Op zondag 10 januari 2021 19:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De photoshoppers van AD Sportwereld daarentegen
[ afbeelding ]
En zo was er ook nog eentje met de helikopter in de Kuip, die was legendarisch slecht.
Omdat Zahavi een connectie lijkt te hebben met Malen.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geinteresseerd in de context. Al is Joep vanzelfsprekend een randdebiel.
wtfquote:Op zondag 10 januari 2021 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat Zahavi een connectie lijkt te hebben met Malen.
quote:Op zondag 10 januari 2021 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat Zahavi een connectie lijkt te hebben met Malen.
quote:Op zondag 10 januari 2021 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knap om Hansie Hansie in een gekke bui te ontstijgen.
Helaas is het onmogelijk om bij de NOS ontslagen te worden. Elke mongool mag daar tot zijn pensioen blijven aankloten.quote:
Daarvoor zijn het ambtenaren.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas is het onmogelijk om bij de NOS ontslagen te worden. Elke mongool mag daar tot zijn pensioen blijven aankloten.
Heb jij een favo-NOS-verslagever?quote:Op zondag 10 januari 2021 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas is het onmogelijk om bij de NOS ontslagen te worden. Elke mongool mag daar tot zijn pensioen blijven aankloten.
Bert is wel een leuke rubriek.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb jij een favo-NOS-verslagever?
Ik walg van Bert Maalderink.quote:
Absoluut niet.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb jij een favo-NOS-verslagever?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |