BLM zou met scherp zijn afgeknald als ze zich binnen een kilometer van dat gebouw zouden begeven. En dan wordt het verhaal opeens "Goed dat deze staatsgevaarlijke extreemlinkse elementen zijn aangepakt voordat ze hun marxistische staatsgreep konden uitvoeren". Of iets in die strekking.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh dat wel.
Maar als er een paar BLM'ers met Afrikaanse maskers op de stoelen van Pelosi en Pence hadden gezeten, met Groen-rode-zwarte vaandels het Capitol hadden behangen en binnen waren gedrongen met grote plakkaten van Malcolm X, dan was je reactie niet geweest: "Gewoon wat mafketels".
Leven zonder water, electriciteit, telefoon of een bankrekening wordt wat lastig.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Ik ben het niet met je eens dus vanaf nu krijg je van mijn bedrijf geen water/elektriciteit/telefoonnummer/bankrekening meer"
Als je het begin van dit circus een beetje gevolgd had had je kunnen lezen dat ze deze lui bij het capitool per direct neer hadden mogen knallen van mij maar dat werd weggemodereerd...quote:Op zondag 10 januari 2021 20:00 schreef Briqq het volgende:
BLM zou met scherp zijn afgeknald als ze zich binnen een kilometer van dat gebouw zouden begeven. En dan wordt het verhaal opeens "Goed dat deze staatsgevaarlijke extreemlinkse elementen zijn aangepakt voordat ze hun marxistische staatsgreep konden uitvoeren". Of iets in die strekking.
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:00 schreef Briqq het volgende:
[..]
BLM zou met scherp zijn afgeknald als ze zich binnen een kilometer van dat gebouw zouden begeven. En dan wordt het verhaal opeens "Goed dat deze staatsgevaarlijke extreemlinkse elementen zijn aangepakt voordat ze hun marxistische staatsgreep konden uitvoeren". Of iets in die strekking.
Je vergelijking klopte niet helemaal, ik heb hem even gerepareerdquote:Op zondag 10 januari 2021 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Je houdt je keer op keer niet aan de regels die we hebben afgesproken op het moment dat je je bij ons hebt aangemeld en dus vanaf nu krijg je van mijn bedrijf geen water/elektriciteit/telefoonnummer/bankrekening/internetaansluiting meer"
Acties hebben gevolgen. Als je je gedraagt als kanker van de samenleving, moet je je niet verbazen als het maatschappelijk lichaam je eruitsnijdt.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Ik ben het niet met je eens dus vanaf nu krijg je van mijn bedrijf geen water/elektriciteit/telefoonnummer/bankrekening/internetaansluiting meer"
Alsof Bezos ook maar iets om mensen geeftquote:Op zondag 10 januari 2021 16:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jeff Bezos wil graag meehelpen zijn eigen land door extreemrechtse figuren over te laten nemen denk je?
Trump wel daarentegen uiteraardquote:Op zondag 10 januari 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof Bezos ook maar iets om mensen geeft
Extreme meningen zijn uiteraard niet alleen voorbehouden aan een kant van het politieke spectrum.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:54 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Het probleem is als je zelf met aannames begint dat de rest volgt. Het is een soort vicieuze cirkel, aanname op aanname en dan schelden en/of geweld.
Daarom zijn soms blij met moderators
Dat hij enkel om zichzelf geeft is al een begrijpelijke reden om Parler op zwart te gooien.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof Bezos ook maar iets om mensen geeft
Gebeurt op twitter dagelijks. Door de linksmensch en dan mag het uiteraard wel.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:16 schreef Ludachrist het volgende:
Vreemd dat ze momenteel geen platform willen hosten waar regelmatig letterlijke oproepen tot het vermoorden van politici, inclusief instemmende reacties, worden gepost en niet worden verwijderd. Vrijheid van meningsuiting toch!!
Fatsoen?quote:Op zondag 10 januari 2021 20:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Extreme meningen zijn uiteraard niet alleen voorbehouden aan een kant van het politieke spectrum.
De linkerkant is alleen een stuk geniepiger, onder het mom van fatsoen nemen ze veel meer mensen mee in hun extreme opvattingen en richten daarom ook veel meer schade aan. Maar het blijft extremisme waar geen ruimte is voor alles wat buiten het evangelie valt wat zij verkondigen.
In die zin hebben deze twee groepen meer gemeen dan dat zij zelf doorhebben.
voorbeeld?quote:Op zondag 10 januari 2021 20:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gebeurt op twitter dagelijks. Door de linksmensch en dan mag het uiteraard wel.
Nogmaals, protesteren, demonstreren, betogingen het mag allemaal van mij zolang het binnen de grenzen van de wet blijft. Op het moment dat je overgaat tot geweldadigheden, slopen, plunderen, inbreken, vandalisme etc. mag er per direct keihard ingegrepen worden. Dat heb ik in de BLM reeks lopen ventileren met hun "fiery but mostly peaceful" bullshit en dat heb ik in het capitool bestorming topic ook meteen geroepen. Ik meet niet met twee maten.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:57 schreef Herkauwer het volgende:
Of we dat wel of niet vinden staat totaal los van discussie in dit topic. Jij wil niet dat de mensen van deze protestactie over 1 kam worden geschoren en je doet het zelf net zo hard met de BLM protesten.
Er zijn gradaties van betrokkenheid en niet iedereen is direct voor of tegen, goed of kwaard, bewust of onbewust bezig.
Nee.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Ja maar BLM."
BLM is niet doorgedrongen tot het Capitol om een democratische verkiezing te dwarsbomen en het land lam te leggen.
Fijn, kunnen we nu verder zonder dat chronische uitstapje naar BLM?
Uiteraard ben jij het niet met mij eens. Had ook niet anders verwacht.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Fatsoen?
Je weet dat de republikeinen al sinds 1980 claimen de partij van Law en Order en de Bijbel te zijn?
Ik verwacht wel wat bezoekjes van de FBI her en der.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:46 schreef Herkauwer het volgende:
Ik verwacht een aardig lockdown op 19 januari.
[ afbeelding ]
Er zijn inderdaad een hoop overeenkomsten. Helaas is het ook menselijk om elkaar te verliezen in het debat en over te gaan tot schelden/geweld. Het extremisme is tegenwoordig erg makkelijk, je vind heel snel medestanders over de gehele wereld en dat versterkt elkaar.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Extreme meningen zijn uiteraard niet alleen voorbehouden aan een kant van het politieke spectrum.
De linkerkant is alleen een stuk geniepiger, onder het mom van fatsoen nemen ze veel meer mensen mee in hun extreme opvattingen en richten daarom ook veel meer schade aan. Maar het blijft extremisme waar geen ruimte is voor alles wat buiten het evangelie valt wat zij verkondigen.
In die zin hebben deze twee groepen meer gemeen dan dat zij zelf doorhebben.
Vanuit die bedrijven is het niet eens zo hypocriet, die beschermen gewoon hun omzet.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:06 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee.
BLM heeft het hele land platgelegd, en elders ook.
En antifa laten we er ook niet buiten.
Allemaal idioten wat mij betreft, maar blijkbaar voor de grote Amerikaanse bedrijven niet. En dat is gewoon hypocriete bullshit.
Je hebt echt eigenlijk nog nooit de materie bestudeerd, is het wel? Ik heb het namelijk helemaal niet over jou. Ik heb het over de hypocriete bijbel-zwaaiende Trumpianen die met de naam van Jezus op de lippen de meest walgelijke rotzooi uithalen.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:06 schreef damsco het volgende:
[..]
Uiteraard ben jij het niet met mij eens. Had ook niet anders verwacht.
Ik ga weer van mijn avond genieten.
Als je Trump niet mee hebt zien doen ben je blind, ik weet niet zo goed waarom je 'vooraanstaande nazi's en SA' met veiligheidsdiensten equivaleert want dat was destijds gewoon nog een knokploeg, en Ludendorff was destijds geen onderdeel meer van het leger, die is er na afloop van WO1 uitgezet. Daarna is hij politicus geworden.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja de Bierkellerputsch wel want:
[..]
Ik heb Trump, de veiligheidsdiensten en het leger niet mee zien doen
"De kogel kwam van links!quote:Op zondag 10 januari 2021 19:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Extreemlinks heeft blijkbaar nog steeds niks geleerd van het demoniseren van andersdenkende.
Ik kom ze niet tegen, ik geloof best dat er wat is maar pas als het een bepaalde hoeveelheid tractie krijgt wordt er iets aangedaan. En dat is nu voor dit verhaal zeker behaald.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gebeurt op twitter dagelijks. Door de linksmensch en dan mag het uiteraard wel.
Het Capitol niet, maar ze hebben legio andere overheidsgebouwen bestormd, beklad of in de fik gestoken.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Ja maar BLM."
BLM is niet doorgedrongen tot het Capitol om een democratische verkiezing te dwarsbomen en het land lam te leggen.
Fijn, kunnen we nu verder zonder dat chronische uitstapje naar BLM?
Ja, en nu?quote:Op zondag 10 januari 2021 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het Capitol niet, maar ze hebben legio andere overheidsgebouwen bestormd, beklad of in de fik gestoken.
En het favo doelwit van antifa en BLM zijn natuurlijk de kleine ondernemers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |