En daar heeft Twitter goede redenen voor, zoals Parler nu ook aan het ontdekken isquote:Op zondag 10 januari 2021 17:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Twitter voor mensen die dingen zeiden die niet mochten van Twitter.
Ik begreep dat de site ook binnen onafzienbare tijd op zwart gaat.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:23 schreef Herkauwer het volgende:
Dat is toch hetzelfde als de app? De ontwikkelaar van de app wordt geweerd, wellicht had ik het beter kunnen formuleren.
Met geweld een gebouw binnendringen waar momenteel een president verkozen wordt met het doel om iemand anders verkozen te laten worden als president en zo een democratische verkiezing ongedaan te maken.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
De definitie van een staatsgreep/ coup wordt ook per dag ruimer...
Een parlementsgebouw bestormen met als doel de benoeming van een nieuwe president saboteren. Hoe wil je het anders noemen?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het verzamelde bewijs wordt ook met de dag dikker. Ik ben benieuwd wat er gebeurt was als de meute iets eerder waren geweest en de kamer met senatoren waren binnen gedrongen, dacht heeft maar ongeveer 1 minuut gescheeld.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stormfront bestaat ook nog steeds.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:22 schreef Ludachrist het volgende:
Als je een beetje interesse hebt in de randgroepen rondom Amerikaans rechts staat Parler al wel een tijdje op de radar.
En ja, daar komt een hele hoop vuiligheid voorbij, dat was het idee. Twitter voor mensen die dingen zeiden die niet mochten van Twitter.
Dat is de tweede keer dat ik dat hier lees. Heb je daar ook een bron van?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:26 schreef Herkauwer het volgende:
Ze riepen op het vermoorden en gevangen nemen van senatoren, dan kom je toch echt wel dicht bij een coup.
Zeker, maar die zijn ook niet welkom bij Amazon. Net als Stormfront, dat overigens ook wel eens tegen een hostingprobleempje aanloopt.quote:
Een geweldadige betoging ofzo? Het kan iig niet in de schaduw staan van een staatsgreep.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:26 schreef Hexagon het volgende:
Een parlementsgebouw bestormen met als doel de benoeming van een nieuwe president saboteren. Hoe wil je het anders noemen?
De enige die ook maar in de buurt van een coup heeft gezeten is Pelosi, (En ja dit is door het pentagon bevestigd)quote:Op zondag 10 januari 2021 17:26 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Met geweld een gebouw binnendringen waar momenteel een president verkozen wordt met het doel om iemand anders verkozen te laten worden als president en zo een democratische verkiezing ongedaan te maken.
Tja, het is maar wat je ruimer noemt he. Niet alleen succesvolle coups zijn echte coups.
quote:Op zondag 10 januari 2021 17:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is de tweede keer dat ik dat hier lees. Heb je daar ook een bron van?
Dan moet ik zoeken, maar de meute scandeerde "Hang Mike Pence" herhaaldijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is de tweede keer dat ik dat hier lees. Heb je daar ook een bron van?
Is goed knul.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet dat twitter ook vol staat met zulke bagger maar dan de andere kant?
quote:Op zondag 10 januari 2021 17:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Cbluedreams/status/1347405890505252864
En dit:quote:Op zondag 10 januari 2021 17:32 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dan moet ik zoeken, maar de meute scandeerde "Hang Mike Pence" herhaaldijk.
Al snel gevonden: https://www.snopes.com/fa(...)-chant-capitol-riot/ en verder zijn er nog genoeg andere sites die dit melden.
En verder waren er nog de gasten met ziptie handboeien bij zich om gevangen te nemen en die waren niet op zoek naar random figuren.
Noemen jullie een daadwerkelijke poging tot een coup/ staatsgreep??? Het kan aan mij liggen maar ik heb daar toch net een iets ander beeld van.quote:I heard at least 3 different rioters at the Capitol say that they hoped to find Vice President Mike Pence and execute him by hanging him from a Capitol Hill tree as a traitor.
Ja hoor. Zij waren daar om te proberen de verkiezingen te beïnvloeden en een democratisch gekozen president niet te laten verkiezen, maar in plaats daarvoor iemand anders te laten verkiezen. Daarvoor bestormden ze een overheidsgebouw en daarbij zijn een aantal doden gevallen.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
En dit:
[..]
Noemen jullie een daadwerkelijke poging tot een coup/ staatsgreep??? Het kan aan mij liggen maar ik heb daar toch net een iets ander beeld van.
Roger, dus de term is net zo hard aan inflatie onderhevig als het eerder genoemde "extreem links"...quote:Op zondag 10 januari 2021 17:43 schreef Ludachrist het volgende:
Ja hoor. Zij waren daar om te proberen de verkiezingen te beïnvloeden en een democratisch gekozen president niet te laten verkiezen, maar in plaats daarvoor iemand anders te laten verkiezen. Daarvoor bestormden ze een overheidsgebouw en daarbij zijn een aantal doden gevallen.
Dat het prutsers zijn die niet wisten wat ze moesten doen na een evacuatie maakt dat geen mindere couppoging.
Hoezo? Ze proberen -letterlijk- de macht in de staat te grijpen voor Trump.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Roger, dus de term is net zo hard aan inflatie onderhevig als het eerder genoemde "extreem links"...
Wat denk jij dat een staatsgreep is?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Roger, dus de term is net zo hard aan inflatie onderhevig als het eerder genoemde "extreem links"...
https://www.nytimes.com/2(...)uclear-military.htmlquote:Op zondag 10 januari 2021 17:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoezo? Ze proberen -letterlijk- de macht in de staat te grijpen voor Trump.
Vooralsnog geef jij alleen aan 'dat het niks was', maar geef eens aan wanneer iets volgens jou wél een staatsgreep is, dan kunnen we dat lijstje daarna wel langs deze leggen.
Is ook geen staatsgreep. Alles wat vanuit extreemlinkse hoek komt kun je met een korreltje zout nemen. Ze hebben een stok gevonden om mee te slaan, niks meer niks minder.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
En dit:
[..]
Noemen jullie een daadwerkelijke poging tot een coup/ staatsgreep??? Het kan aan mij liggen maar ik heb daar toch net een iets ander beeld van.
Is goed jongen.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
https://www.nytimes.com/2(...)uclear-military.html
Dat is een poging tot een coup.
Is goed jongen? Dit is gewoon bevestigd door het pentagon.quote:
Is goed jongen.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is goed jongen? Dit is gewoon bevestigd door het pentagon.
Dat jij nou een fucked up wereldbeeld hebt en allerlei drogredenen hier komt plaatsen is niet mijn probleem.
Als je overigens alleen dit soort zinnen kan plaatsen hou dan vooral lekker je muil en ga naar KLB oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |