Een collega van mij verging het anders. Die kreeg een uitbrander van de TC en vervolgens een brief van de vestigingsmanager waarin hem ernstige onzorgvuldigheid werd verweten en de belofte werd geuit dat bij herhaling ontslag zou volgen.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:39 schreef ophaling10 het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)VDOEQLMn9Q8xkfxkDZJI
Echt dan heb je het als werkgever niet begrepen.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Een collega van mij verging het anders. Die kreeg een uitbrander van de TC en vervolgens een brief van de vestigingsmanager waarin hem ernstige onzorgvuldigheid werd verweten en de belofte werd geuit dat bij herhaling ontslag zou volgen.
Pffft wat een enorme eikels..quote:Op maandag 11 januari 2021 22:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Een collega van mij verging het anders. Die kreeg een uitbrander van de TC en vervolgens een brief van de vestigingsmanager waarin hem ernstige onzorgvuldigheid werd verweten en de belofte werd geuit dat bij herhaling ontslag zou volgen.
Het ging ze dan ook niet om de gestolen fiets maar om de verdwenen post die nog in de tassen zat.quote:Op woensdag 13 januari 2021 09:40 schreef Bladblazer het volgende:
[..]
Pffft wat een enorme eikels..
Bovendien is het niet ineens PostNL eigendom wat hij kwijt raakte, aangezien ze bij PostNL zulke armoedszaaiers zijn dat wij op onze eigen fietsen moeten bezorgen i.t.t. heel veel buitenlandse postdiensten waar ze al heel lang gewoon bedrijfsfietsen hebben![]()
Deze reactie is echt te idioot voor woorden..
Alle brievenbuspakjes worden een dag vertraagd. Dit is een landelijk beleid. Klaag bij de webshop als je dat vervelend vindt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:08 schreef Discombobulate het volgende:
Bezorgen jullie soms brievenbuspakketjes apart? Ik heb zojuist de post gekregen, maar bij de Track&Trace code van mijn brievenbuspakketje staat dat de bezorger nog onderweg is.
Ja, maar dit is al na het sorteren. De bezorger heeft het dus al gescand maar bezorgd het pas morgen?quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:09 schreef bmp80 het volgende:
[..]
Alle brievenbuspakjes worden een dag vertraagd. Dit is een landelijk beleid. Klaag bij de webshop als je dat vervelend vindt.
Nee hoeft niet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, maar dit is al na het sorteren. De bezorger heeft het dus al gescand maar bezorgd het pas morgen?
Ah, precies. Ja dat wou ik gewoon even weten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee hoeft niet.
Er staat een lijst met pakketten in onze app. Op het moment dat wij vertrekken naar die wijk krijgen de mensen een bericht met "uw bezorger is onderweg"
Maar het komt momenteel heel veel voor dat wij aan het eind nog heel veel pakketten in onze app hebben staan die we niet geleverd hebben gekregen omdat het gewoonweg te druk is.
Nee, die scan is automatisch door de sorteermachine uitgevoerd. De postbezorger zelf scant alleen bij aflevering.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, maar dit is al na het sorteren. De bezorger heeft het dus al gescand maar bezorgd het pas morgen?
Als hij in het sorteer proces zit duurt het vast niet lang meerquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ah, precies. Ja dat wou ik gewoon even weten.
Sinds zaterdag ofzo al niet meer. Vandaag rond 12:30 dus melding "De bezorger is onderweg" maar uiteindelijk niks. Dan komt het sowieso morgen wel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als hij in het sorteer proces zit duurt het vast niet lang meer
Het artikel heeft het over werken op zondag, niet over bezorgen. Aangezien de media over het algemeen niet het verschil kennen tussen postbodes, postbezorgers, voorbereiders en sorteerders zou het zomaar kunnen dat het enkel gaat over sorteerders en/of voorbereiders die op zondag moeten werken. Het lijkt me sterk dat wij ze op een zondag gaan bezorgen. Als er een extra bezorgdag ingelast wordt is dat altijd een maandag.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:33 schreef VixenFromHell het volgende:
Zie nu dat dat artikel over de verkiezingen al wat ouder is. En misschien dan ook al wel eerder gepostMaar iemand al iets gehoord dan over het bezorgen op zondag?
Oh, oudste artikel bovenaan op mijn postnlbij de externe berichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |