Hahah hier ook, vanuit bepaalde hoeken lijkt hij met haar en al er op hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Instinctief denk ik toch altijd een zwarte hoed bij hem.![]()
[ afbeelding ]
Welnee.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:59 schreef Clasientje het volgende:
Jill en Thomas word dat wat hahaha denk jullie?😆
Zolang Jowie nog huismeester is zal dat nog wel voort blijven duren elke avond.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:59 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze "Weerwolven" al gedaan?? Zeg dat ik het helaaaaaaas heb gemist???
Nog niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:59 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben alleen geschaakt en gerummikubd, dus tenzij BB er straks wat muziek en sterke drank insmijt, zal er straks wel weer geweerwolfd worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:59 schreef Ireth het volgende:
En steken de pootjes in de luchtquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:02 schreef waxmask het volgende:
iedereen gaat slapen en de weerwolven kijken elkaar diep in de ogen....
Ik denk het 1e.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:04 schreef Ireth het volgende:
Jill blijft contact zoeken (ook lichamelijk) met Thomas en die heeft het niet door, of het doet hem niks!
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:07 schreef engine het volgende:
Natalie kreeg weer niet de kans om iets te doen
Heeft hij haar hand vast?quote:
Nee hoor, maar het valt gewoon op dat ze vanaf moment één enorm richting hem trekt, en nu vertelde ze ook al dat ze hem helemaal uitgepluisd had online.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:08 schreef puzziepie het volgende:
Is contact zoeken met Thomas raarder dan
Triest hoor, kan me niet voorstellen dat ze alleen woont. Ze had ook nog nooit een ei gekookt.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:07 schreef engine het volgende:
Natalie kreeg weer niet de kans om iets te doen
Ze zei er vlug achteraan dat ze alle andere bewoners ook had uitgepluisd.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het valt gewoon op dat vanaf moment één enorm richting hem trekt, en nu vertelde ze ook al dat ze hem helemaal uitgepluisd had.
Dus we zijn benieuwd waar het heen gaat.
Ik gun ze alles.
Nee want dan speel je met de gevoelens van iemand en ik geloof. Jet dat zij dat doet. Ze kan hem toch gewoon heel leuk en lief vinden .quote:
Misschien heeft ze dat bij de anderen ook wel gedaan ... dat lijkt mij namelijk logischquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het valt gewoon op dat ze vanaf moment één enorm richting hem trekt, en nu vertelde ze ook al dat ze hem helemaal uitgepluisd had online.
Dus we zijn benieuwd waar het heen gaat.
Ik gun ze alles.
Vroeger peuken, nu is het RBquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als de RB op is... dan gaat het snel weer berg afwaarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |