Dat is waarquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat een genot om naar te luisteren/kijken vergeleken met het gekakel op de andere stream!
Hij is netjes, en snel ookquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:49 schreef Ireth het volgende:
Khad ff niet zo snel door dat ik um sloot en wist ook ff geen betere tt
Red Bull airdrop stond op het punt voor een kaap maar dit is toch ook primaquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:49 schreef Ireth het volgende:
Khad ff niet zo snel door dat ik um sloot en wist ook ff geen betere tt
Whût?? Wijn??quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:50 schreef UtopiaFreak het volgende:
Zijn alle flessen wijn van gister op?
het waren er maar vierquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:50 schreef UtopiaFreak het volgende:
Zijn alle flessen wijn van gister op?
ja ze hadden ineens rode en witte wijn, geen idee verder. Geen actie, hoogtepunt was 4 uur hottub met Elsquote:
Theo zei dat Els die al opgedronken heeft?quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:53 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Theo zei dat Els die al opgedronken heeft?
Theo zei dat tegen Rene daarnet op de bank, maar verstond het niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:54 schreef suzi1 het volgende:
paar uur terug zei iemand nog dat er nog een halve fles over was
en els mocht er niet bijquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:55 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nathalie tegen Daan; vanavond gaan we wel in de hottub, maar niet met 8 man. Ze bedoelt; alleen met mn kliekje.
Naomi schonk gisteren de laatste fles leeg, waarna Nathalie els nog wijn wou brengen in de hottub en riep dat de fles leeg was.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:53 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Theo zei dat Els die al opgedronken heeft?
Naatje heeft een EnergyMindboost gekregen van de Fa. Bullshit ze denk nu Mistress Of The Castle te zijn, Ego voor de valquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:55 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nathalie tegen Daan; vanavond gaan we wel in de hottub, maar niet met 8 man. Ze bedoelt; alleen met mn kliekje.
Familie spelletjes > outquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:00 schreef freaky40 het volgende:
Nou Febo, verzin een list want dagen deze rummikub en puzzel streams is dodelijk.
Natte Lie in het kortquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien is naast een Huisbaas ook een Toverfee benoemen wel leuk.. met een echt toverstafje en alles wat zij vraagt krijgt ze..
u loopt voor?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:03 schreef freaky40 het volgende:
BB stem: willen alle bewoners op de bank plaatsnemen...Jullie hebben een beloning verdiend. Vanavond krijgen jullie muziek!
Zal me niets verwonderen. Gisteren werd er een poll geplaatst op Instagram. Muziek of post van thuis.quote:
jajajaja....kids van thuis op de grote monitor Boehoehoe we missen Mamaaaa Mega JankTVquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal me niets verwonderen. Gisteren werd er een poll geplaatst op Instagram. Muziek of post van thuis.
Enquote:
B2B.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:10 schreef suzi1 het volgende:
hoe noem je dat, als 2 djs tegen elkaar strijden? dat kunnen ze toch doen
Beerpong please!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:57 schreef Ireth het volgende:
Nee René, niet pingpongenenig idee hoe zoiets klinkt voor ons streamers?
![]()
muziek afspelen = buma = duurquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:10 schreef suzi1 het volgende:
hoe noem je dat, als 2 djs tegen elkaar strijden? dat kunnen ze toch doen
Back 2 back.quote:
Dat ze maar opflikkeren met post van thuis.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal me niets verwonderen. Gisteren werd er een poll geplaatst op Instagram. Muziek of post van thuis.
Is dat niet gewoon samen draaien?quote:
Ik weiger dat te visualiseren.quote:
Kan ook,omstebeurt een track .quote:
Ja ga weg johquote:
Een battlequote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:16 schreef suzi1 het volgende:
nee ik bedoel echt een strijd. de 1 over de ander en weer terug. net als dansers weleens doen. of hoe noem je die dansers. nou ja dat zou me leuk lijken, maar buma
Een battle?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:16 schreef suzi1 het volgende:
nee ik bedoel echt een strijd. de 1 over de ander en weer terug. net als dansers weleens doen. of hoe noem je die dansers. nou ja dat zou me leuk lijken, maar buma
Post in BB????????quote:
Ja, zei Naomiquote:
Ziko had het over 5k, weet niet het naar draagkracht is.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
welk bedrag hebben ze zelf moeten inleggen ?
wee iemand dat
of is het zoals voorheen
naar draagkracht
. zie er toch wel wat uitwandelen zo
ze zitten dr 10 dagen in nu
minima kunnen het terugkrijgen via bijzondere bijstandquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
welk bedrag hebben ze zelf moeten inleggen ?
wee iemand dat
of is het zoals voorheen
naar draagkracht
. zie er toch wel wat uitwandelen zo
ze zitten dr 10 dagen in nu
Is wel lastig omdat ze beide 2 andere stijlen draaien.quote:
Theo had het over 20 ruggen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:18 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ziko had het over 5k, weet niet het naar draagkracht is.
wel een extra uitdaging om je dan binnen te mixenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel lastig omdat ze beide 2 andere stijlen draaien.
Serieus?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
minima kunnen het terugkrijgen via bijzondere bijstand
Twee zalen. Eentje binnen en eentje buitenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel lastig omdat ze beide 2 andere stijlen draaien.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:19 schreef engine het volgende:
[..]
Twee zalen. Eentje binnen en eentje buiten
Is wel echt een hoog bedrag, vergeleken met alle andere RLS. Theo kan natuurlijk ook goed overdrijvenquote:
Daar zaten allemaal hoogopgeleiden.quote:
Piloten etcquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zaten allemaal hoogopgeleiden.
en die zitten nooit in de bijstandquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grapjasquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |