Ja hier, toen we net geen nipplegate van Zoey kregen.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hier, toen we net geen nipplegate van Zoey kregen.
*deja vu heeftquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:00 schreef 20100 het volgende:
Zoey Hasselbank – artiestennaam van de in Brussel geboren en in Antwerpen getogen Sarah Moponami
noemt gewoon Sarah![]()
dan vraagt Theo heb je familie in NL? Veel Hasselbanks daar
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hier, toen we net geen nipplegate van Zoey Sarah kregen.
Rare keuze eigenlijk... Haar eigen naam klinkt beter dan haar artiesten naamquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:00 schreef 20100 het volgende:
Zoey Hasselbank – artiestennaam van de in Brussel geboren en in Antwerpen getogen Sarah Moponami
noemt gewoon Sarah![]()
dan vraagt Theo heb je familie in NL? Veel Hasselbanks daar
Mag ik 'm even refreshen?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hier, toen we net geen nipplegate van Zoey kregen.
Daan is een goede nieuwe huismeester denk ikquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:03 schreef Armageddon het volgende:
Daantje is alweer lekker aan het opruimen en geeft Sjakie meteen wat instructies.
Jaaa nog ff en het is zijn huis en mogen ze hem dankbaar zijn als ze mogen blijvenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:03 schreef zodeju het volgende:
Nou dat doet hij goed.....Theo heeft nog eentje zijn slaapkamer uit gegooid doordat Els 1keertje snurkte......straks ligt hij alleen met zijn kontelikkers en kan lekker ouwehoeren.![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Daan is een goede nieuwe huismeester denk ik
Ze heeft haar Daniiii's weer in...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:03 schreef Armageddon het volgende:
Daantje is alweer lekker aan het opruimen en geeft Sjakie meteen wat instructies.
Stille wateren hebben diepe gronden.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:02 schreef 20100 het volgende:
[..]
wat een saai mens, kijkt leeg uit haar ogen
haar hoofd is al even leeg
75 inch hier, lijkt wel de Matterhorn haar neusquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:02 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, ik heb een 32 inch monitor, ik schrik iedere keer weer als die neus in beeld is
Volgende keer iets harder niks zeggen, anders hoor ik het nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We hebben gisteren afgesproken om theo de nieuwe huismeester te maken???
Ook al hebben wij er niks over te zeggen.
Huismeesteresquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Yupquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
75? Dat klinkt meer als een tvquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:06 schreef 20100 het volgende:
[..]
75 inch hier, lijkt wel de Matterhorn haar neus
Oei, die was close!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mag ik 'm even refreshen?
[ afbeelding ]
Niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nieuwe bed overtrek worstel ik ook altijd mee
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft haar Daniiii's weer in...![]()
[ afbeelding ]
Behalve de nipslip nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:10 schreef onlogisch het volgende:
Zo. Weer ingelogd. Is er nog wat spannends gebeurd?
in België heb je gewoon een TV zender dat live streamtquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik loop dus 30 seconden ofzo achter
Wat een genot.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
in België heb je gewoon een TV zender dat live streamt
Ik ga verhuizen denk ik.. lekker ergens in de Ardennen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
in België heb je gewoon een TV zender dat live streamt
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel walgelijk dat ze dat gras allemaal vertrapt. Nepvegan
heb ik 30s geleden al gezienquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
heb ik 30s geleden al gezien
Is nep gras. Dit is een stil protest.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hebben we de gameroom al gezien???quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is dat vandaag dat ze een spelletje spelen in de Game room?
Vegans houden niet van plastic gras.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Renee, Jill, Thomas, Zoe en nu ook Els. Ik dacht dat Jowie ook bij Thomas lag maar weet niet zeker.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:06 schreef Benny het volgende:
Weet iemand de slaapkamer indeling?
Rene, Jill, Thomas en Els
De rest in de andere kamer?
Weaves????quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:21 schreef 20100 het volgende:
[..]
ik vraag mij af hoeveel weaves ze bij heeft
Ik weet niet wat het zijn, dus weet niet of het vrouwenzaken zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:22 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de vrouwen zaken.![]()
![]()
haha, woedend.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:02 schreef 20100 het volgende:
[..]
wat een saai mens, kijkt leeg uit haar ogen
haar hoofd is al even leeg
Ze zijn dat niet gewoon extensions???quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:23 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Haar stukjes die je in je echte haar weeft /weaved.
Die heeft ze, of zijn dat aannames?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:23 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Haar stukjes die je in je echte haar weeft /weaved.
Extensions worden vaak vast gelijmdquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze zijn dat niet gewoon extensions???
Van de kikkererwten?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk dat Naomi veel zuipt thuis..
... hoe komt een vegan anders aan zo'n buikje?
Rene was DBKquote:
Ik heb oprecht geen idee of een vegan ook dik kan worden... plantaardige vetten ofzo?quote:
Ze heeft bij het uitladen van haar spullen laten zien hoeveel ze er bij heeft. Het waren er veel.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:26 schreef Mazikeen het volgende:
En heeft Els een kater? Geen zin om terug te lezen
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:26 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat er niet 5 of 10 statische camera's zijn die je te allen tijde kunt bekijken
Tja.. zien kun je dat niet bij Els....quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:26 schreef Mazikeen het volgende:
En heeft Els een kater? Geen zin om terug te lezen
Kokosolie kan ook dik maken .quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee of een vegan ook dik kan worden... plantaardige vetten ofzo?
Ah, okquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:26 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ze heeft bij het uitladen van haar spullen laten zien hoeveel ze er bij heeft. Het waren er veel.
Ik houd het op drankquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Kokosolie kan ook dik maken .
Krijgt misschien een opdracht.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die moest naar de dagboek kamer.
Dat doe ik ook altijd met een katerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lijkt mee te vallen. Ze is aan het stofzuigen.
Heb je een schoon huis?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd met een kater
Ik vind de streams sowieso wat beperktquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:26 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat er niet 5 of 10 statische camera's zijn die je te allen tijde kunt bekijken
Die arme kindjes in Afrika hebben vaak een buikjequote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee of een vegan ook dik kan worden... plantaardige vetten ofzo?
Daarom is het altijd zo spic en span bij jou thuis?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Die arme kindjes in Afrika hebben vaak een buikje
Beter doe je dat met een stofzuigerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Verplichte praatje pot. Hoe was je eerste nacht,wat is je eerste indruk.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Krijgt misschien een opdracht.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je een schoon huis?
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom is het altijd zo spic en span bij jou thuis?
Eens. Heel vet. Net als, eigenlijk wel, het hele huisquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vind die kamers wel mooi ingericht. Met trapjes en bedden die hoger staan.
-4 was het vanmorgenquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:36 schreef Benny het volgende:
Rene is goed voorbereid. Hij heeft Big Brother Australie gevolgd en legde uit dat er een bewoner was die weg moest, maar wel 3 dagen mee kon kijken met de gesprekken. Hij hoopt op iets vergelijkbaars.
Er werd snel weggedraaid
Ik vind het vreemd dat mensen die meedoen dat niet gekeken hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:36 schreef Benny het volgende:
Rene is goed voorbereid. Hij heeft Big Brother Australie gevolgd en legde uit dat er een bewoner was die weg moest, maar wel 3 dagen mee kon kijken met de gesprekken. Hij hoopt op iets vergelijkbaars.
Of ze laten dat de andere denken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat mensen die meedoen dat niet gekeken hebben
Zij moet er echt heel snel uitquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:38 schreef Ebinas het volgende:
Heeft een hele leuke week gehad.
alleen ja he .....24 uur op elkaar
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:38 schreef aswesleep het volgende:
Natalie heeft een leuke week gehad? Shocked!
Dadelijk begint ze nog even over de Redbull, maar Naomi zit er bij dus zal ze wel niet durven.
Een leuke week ze heeft alleen maar gezeurt en gehuild en geroddeld .quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:38 schreef Ebinas het volgende:
Heeft een hele leuke week gehad.
alleen ja he .....24 uur op elkaar
[ afbeelding ]
Oja, dat kan ookquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Of ze laten dat de andere denken.
Dat is wanneer zij het naar haar zin heeft.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Een leuke week ze heeft alleen maar gezeurt en gehuild en geroddeld .
Heeft ie een open relatie?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:43 schreef onlogisch het volgende:
René gaat Jill nog een keer helemaal uit elkaar trekken.
Ze niet echt gezellig. Als een ander aandacht krijgt gaat zij ook aandacht op eisen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is wanneer zij het naar haar zin heeft.
Dus moet voor haar als leuk voelen.
Ellendig ding
Ohquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is Nike een sponser ofzo?
Anderen moeten hun merk afplakken...
Je moet er dus niet aan denken hoe het zal zijn bij géén leuke week!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Een leuke week ze heeft alleen maar gezeurt en gehuild en geroddeld .
Nee dat denk ik niet hij heeft een relatie.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:43 schreef onlogisch het volgende:
René gaat Jill nog een keer helemaal uit elkaar trekken.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:43 schreef Ebinas het volgende:
ze hebben ook best wel luxe.
zo ook die cookerkraan, of hoe noem je zo'n diing
Ik hoorde dat ze Adidas moesten afplakken, maar de Nike Swoosh nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is Nike een sponser ofzo?
Anderen moeten hun merk afplakken...
quote:
Echt. Het LIJKT niet alsof het een bitch is, het IS een bitch. Mensen zien namelijk óók de streamsquote:
Volgens mij slaapt ze normaal hangend aan een plafondquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:45 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Echt. Het LIJKT niet alsof het een bitch is, het IS een bitch. Mensen zien namelijk óók de streamsStomme Pad Thai.
op zeker nu ze de montage af gaat lopen zeiken.quote:
Sprak over de uitzendingen, waar ze als een klaagbaak wordt neergezet, volgens haar.quote:
Are you freaking kidding me?!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:45 schreef aswesleep het volgende:
En ja hoor we zijn weer bij het vegankaas incident.![]()
Gelukkig is de regie het ook zat.
Denk dat ze dat vermoeden heeft, en daardoor komen we er niet onderuitquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sprak over de uitzendingen, waar ze als een klaagbaak wordt neergezet, volgens haar.
Hoe weet ze dat?
Via de nieuwe bewonersquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sprak over de uitzendingen, waar ze als een klaagbaak wordt neergezet, volgens haar.
Hoe weet ze dat?
Renee had het verteld zei zequote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe weet ze dat?
Op de 1 of andere manier kiest men voor landgenoten. Hoe lief ook iemand is.quote:
De nieuwen hebben gisteren zo tussendoor aardig wat verteld over de beelden op TV.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe weet ze dat?
Het laatste ging over Els volgens mij. Daarover over het samen stemmen met NL'ers. Maar het geluid is kut en die Jowi fluistert en spreekt voor een deel ook in raadsels. Alsof hij het niet hard op durft zeggen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:50 schreef Ebinas het volgende:
Waar gaat dit over.
Stemmen?
En over wie?
klopt helaas. Zag je ook al bij de eerste nominaties. Alle nlers stemden hetzelfde, behalve Els...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier kiest men voor landgenoten. Hoe lief ook iemand is.
Soort vaderlands gevoel
Heb je ook als je ook als je Fransen en Franstalige Zwitsers en/of Franstalige belgen in 1 huis stopt.
Deal!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik haak af als er bij de laatste 8 meer dan 70% Nl zou zijn .
Ik denk dat dat nog weleens kan meevallen ...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alle Belgen gaan eruit gestemd worden![]()
En mijn landgenoten beseffen het niet
Welk programma was dat?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:57 schreef zodeju het volgende:
Whaaa......Renee vertelt even wat die jongen uitgekraamd heeft over zijn vriendin uit het andere programma.....was ook verschrikkelijk......maar vindt Theo daar dichtbij komen......
Temptation ilandquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welk programma was dat?
temptation island.....quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welk programma was dat?
En zoals je eerder zelf al aangaf, de beelden worden ook beter.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:59 schreef Benny het volgende:
Deze bewoners zijn zo gek nog niet. Ik begin ze steeds minder 'saai' te vinden
Welk land, sezioen?quote:
Langs de andere kant hoort het bij het spel dat ze doorhebben dat Natalie en Jowi zelden in hun buurt zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alle Belgen gaan eruit gestemd worden![]()
En mijn landgenoten beseffen het niet
Dit seizoen. 2 weken geleden . Zeg dat maar aan je vriendquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welk land, sezioen?
Asking for a frend, ben zelf uiteraard geen ramptoerist.
Nederland. Het seizoen dat nu nog bezig is op videoland. Iedere donderdag een aflevering.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welk land, sezioen?
Nederland laatste seizoen wat nog bezig is op videolandquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welk land, sezioen?
Prima om naar te luisteren ookquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij oogt leuk hoor.....moeten meer van die soort types komen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dit seizoen. 2 weken geleden . Zeg dat maar aan je vriend
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:02 schreef engine het volgende:
[..]
Nederland. Het seizoen dat nu nog bezig is op videoland. Iedere donderdag een aflevering.
LOL. tnx!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nederland laatste seizoen wat nog bezig is op videoland
Da's toch allemaal geregisseerd, dus zonde van je tijdquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welk land, sezioen?
Daar leg je inderdaad de vinger op de goede plek.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch allemaal geregisseerd, dus zonde van je tijd
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Jawel.....je moet er nu van genieten.....quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
[..]
LOL. tnx!
Ik keek die shit nooit, maar heb nu videoland hè .. ik weet nog niet of ik daar blij mee ben
Ik vind ze zo leuk .quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:05 schreef BarryOSeven het volgende:
Door hun ben ik nu ook weer aan het schakenWas zo blij dat ik er af was haha.
Zo doen ze het ons in ieder geval geloven.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Even een vraag hoe zit het nu met het stemmen. De bewoners nomineren en de kijker beslist wie er weg gaat?
Nou, zal best wel wat kunnen maar niet alles. Dat kampvuur met onthullingen niet. Zulke goede acteurs heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat de kijkers Thomas en Jill ook leuk vinden dus mocht Thomas genomineerd worden gaat hij niet weg hoop ik dan.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo doen ze het ons in ieder geval geloven.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]Ik heb geen covid, en als ik dat zo lees hoop ik het ook niet te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen covid, en als ik dat zo lees hoop ik het ook niet te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd...
Denk Thomas en Els en zou het jammer vinden om daar eentje van te kiezen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik denk dat de kijkers Thomas en Jill ook leuk vinden dus mocht Thomas genomineerd worden gaat hij niet weg hoop ik dan.
Hier ook, prachtig buiten.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Daar schijnt de zon lekker.
Af en toe de tijdslijn een stukje terugschuiven, en dan op live klikken, loopt het geluid weer synchroon.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragmentje van gisteravond, Nathalie gaat zich vaker teugtrekken, jammer dat de audio niet synchroon loopt ....
x7ykqdf
Dat wordt moeilijk maar dan kies ik toch voor Thomas dat hij mag blijven.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk Thomas en Els en zou het jammer vinden om daar eentje van te kiezen.
Dan kies ik ook voor Thomasquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk maar dan kies ik toch voor Thomas dat hij mag blijven.
Ik kies voor Elsquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk maar dan kies ik toch voor Thomas dat hij mag blijven.
Dank voor de tip, neem helaas veel op zonder dat ik daadwerkelijk aanwezig ben ...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:13 schreef spapaars het volgende:
Af en toe de tijdslijn een stukje terugschuiven, en dan op live klikken, loopt het geluid weer synchroon.
Da's discriminatiequote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wat is de motivatie van die anderen om op Els en Thomas te stemmen?
Omdat ze wat voller zijn, ben je dan minder of dat ze niet gebekt genoeg zijn. Is het de makkelijkste oplossing?
Ik weet het niet , daarom zou ik graag hun motivatie erbij horen.quote:
Als dat de reden is zullen ze het niet toegeven denk ikquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik weet het niet , daarom zou ik graag hun motivatie erbij horen.
Willen die Els eruit hebben ?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook maar kan het niet zetten dat Nathalie en Theo hun zin krijgen...
Theo en Nick welquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Willen die Els eruit hebben ?
Amaiquote:
Denk door Theo die de boel loopt op te naaien.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik weet het niet , daarom zou ik graag hun motivatie erbij horen.
Niet slim dat ze naar hun oren naar een medebewoner laten hangen. Ze moeten een eigen keuze maken op hun eigen bevindingen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk door Theo die de boel loopt op te naaien.
Ze heeft wel wat vind ik.quote:
Ogen dicht en gaan.quote:
Daarover verschillen de meningen dusquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat vind ik.
Gister had PB een mooie gif van haar, een hele zwoele geile blik.
Volgens mij wel....Theo is erg grof aan het praten over haar en Nathalie vindt dat prachtig en denk heel dicht bij Thomas te staan. Nick heeft hij ook al in zijn zak....Vandaar dat hij zorgt dat de slaapkamer constant verandert omdat hij zogenaamd niet kan slapen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Willen die Els eruit hebben ?
Gelukkig maar, anders zou het wel erg druk worden bij één vrouw op de hele wereldquote:
Dagboekkamer in gebruik wsquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom die lange streamlock op stream 2 ?
Dat geldt voor allesquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou het wel erg druk worden bij één vrouw op de hele wereld
Ah, okay en is het dan altijd stream 2 die eruit ligt ?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dagboekkamer in gebruik ws
Wauwquote:
Zover ik het tot nu toe gezien heb volgens mij wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ah, okay en is het dan altijd stream 2 die eruit ligt ?
Ja, klinkt logisch inderdaad.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zover ik het tot nu toe gezien heb volgens mij wel.
Anders zien de Belgen niets
Ik denk dat je fout zit en dat het gewoon haar jurkje is.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lieze loopt nog steeds rond in haar slaap kleedje.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat je fout zit en dat het gewoon haar jurkje is.Ze heeft zich ook al helemaal opgemaakt en netjes een ketting over haar jurkje.
Hij is eerst aan het uitzoeken hoe dat werktquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
René verschoont of maakt zijn bed op.
Els is viesquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Els smeert wat oorsmeer aan de rummicub stukjes.
De hoeslakens passen niet blijkbaar.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij is eerst aan het uitzoeken hoe dat werkt
Ze heeft gisteravond best wel lang in de hottube gezeten dus den ik niet.quote:
Die is nu ook vies dusquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze heeft gisteravond best wel lang in de hottube gezeten dus den ik niet.
Zit toch een filter en pomp in .quote:
Dan nog, niet teveel aan denken en daarna lekker douchenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zit toch een filter en pomp in .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |