Ja hier, toen we net geen nipplegate van Zoey kregen.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hier, toen we net geen nipplegate van Zoey kregen.
*deja vu heeftquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:00 schreef 20100 het volgende:
Zoey Hasselbank – artiestennaam van de in Brussel geboren en in Antwerpen getogen Sarah Moponami
noemt gewoon Sarah![]()
dan vraagt Theo heb je familie in NL? Veel Hasselbanks daar
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hier, toen we net geen nipplegate van Zoey Sarah kregen.
Rare keuze eigenlijk... Haar eigen naam klinkt beter dan haar artiesten naamquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:00 schreef 20100 het volgende:
Zoey Hasselbank – artiestennaam van de in Brussel geboren en in Antwerpen getogen Sarah Moponami
noemt gewoon Sarah![]()
dan vraagt Theo heb je familie in NL? Veel Hasselbanks daar
Mag ik 'm even refreshen?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hier, toen we net geen nipplegate van Zoey kregen.
Daan is een goede nieuwe huismeester denk ikquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:03 schreef Armageddon het volgende:
Daantje is alweer lekker aan het opruimen en geeft Sjakie meteen wat instructies.
Jaaa nog ff en het is zijn huis en mogen ze hem dankbaar zijn als ze mogen blijvenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:03 schreef zodeju het volgende:
Nou dat doet hij goed.....Theo heeft nog eentje zijn slaapkamer uit gegooid doordat Els 1keertje snurkte......straks ligt hij alleen met zijn kontelikkers en kan lekker ouwehoeren.![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Daan is een goede nieuwe huismeester denk ik
Ze heeft haar Daniiii's weer in...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:03 schreef Armageddon het volgende:
Daantje is alweer lekker aan het opruimen en geeft Sjakie meteen wat instructies.
Stille wateren hebben diepe gronden.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:02 schreef 20100 het volgende:
[..]
wat een saai mens, kijkt leeg uit haar ogen
haar hoofd is al even leeg
75 inch hier, lijkt wel de Matterhorn haar neusquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:02 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, ik heb een 32 inch monitor, ik schrik iedere keer weer als die neus in beeld is
Volgende keer iets harder niks zeggen, anders hoor ik het nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We hebben gisteren afgesproken om theo de nieuwe huismeester te maken???
Ook al hebben wij er niks over te zeggen.
Huismeesteresquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Yupquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
75? Dat klinkt meer als een tvquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:06 schreef 20100 het volgende:
[..]
75 inch hier, lijkt wel de Matterhorn haar neus
Oei, die was close!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mag ik 'm even refreshen?
[ afbeelding ]
Niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nieuwe bed overtrek worstel ik ook altijd mee
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft haar Daniiii's weer in...![]()
[ afbeelding ]
Behalve de nipslip nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:10 schreef onlogisch het volgende:
Zo. Weer ingelogd. Is er nog wat spannends gebeurd?
in België heb je gewoon een TV zender dat live streamtquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik loop dus 30 seconden ofzo achter
Wat een genot.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
in België heb je gewoon een TV zender dat live streamt
Ik ga verhuizen denk ik.. lekker ergens in de Ardennen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
in België heb je gewoon een TV zender dat live streamt
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel walgelijk dat ze dat gras allemaal vertrapt. Nepvegan
heb ik 30s geleden al gezienquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
heb ik 30s geleden al gezien
Is nep gras. Dit is een stil protest.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hebben we de gameroom al gezien???quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is dat vandaag dat ze een spelletje spelen in de Game room?
Vegans houden niet van plastic gras.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Renee, Jill, Thomas, Zoe en nu ook Els. Ik dacht dat Jowie ook bij Thomas lag maar weet niet zeker.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:06 schreef Benny het volgende:
Weet iemand de slaapkamer indeling?
Rene, Jill, Thomas en Els
De rest in de andere kamer?
Weaves????quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:21 schreef 20100 het volgende:
[..]
ik vraag mij af hoeveel weaves ze bij heeft
Ik weet niet wat het zijn, dus weet niet of het vrouwenzaken zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:22 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de vrouwen zaken.![]()
![]()
haha, woedend.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:02 schreef 20100 het volgende:
[..]
wat een saai mens, kijkt leeg uit haar ogen
haar hoofd is al even leeg
Ze zijn dat niet gewoon extensions???quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:23 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Haar stukjes die je in je echte haar weeft /weaved.
Die heeft ze, of zijn dat aannames?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:23 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Haar stukjes die je in je echte haar weeft /weaved.
Extensions worden vaak vast gelijmdquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze zijn dat niet gewoon extensions???
Van de kikkererwten?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk dat Naomi veel zuipt thuis..
... hoe komt een vegan anders aan zo'n buikje?
Rene was DBKquote:
Ik heb oprecht geen idee of een vegan ook dik kan worden... plantaardige vetten ofzo?quote:
Ze heeft bij het uitladen van haar spullen laten zien hoeveel ze er bij heeft. Het waren er veel.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:26 schreef Mazikeen het volgende:
En heeft Els een kater? Geen zin om terug te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |