Ervaringsdeskundigequote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:50 schreef engine het volgende:
[..]
Als je 10 kilo wil afvallen moet je 20 kilo afvallen aldus Theo
Rare tijd, om 22.00 kijk ik altijd Jinek.quote:
Dat bedoelde ik ook niet helemaalquote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Rare tijd, om 22.00 kijk ik altijd Jinek.
Maar ik weet hoe op tv dingen worden gemanipuleerd, dus is het kijken dan ook niet zo leuk.
O dat, dat wil hier dus niet. Alleen op de laptop of ipad op tv krijg ik hem niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:57 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet helemaalIk heb meestal gewoon een stream op de tv aanstaan.
Is dat liesse??quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Mijn schatje is ook wakker.
[ afbeelding ]
quote:
Ah okay, jammerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat, dat wil hier dus niet. Alleen op de laptop of ipad op tv krijg ik hem niet.
Sommige houden zich niet aan de lapo regels. nouja dan ram ik maar op de knop.quote:
Volgens mij zijn er hier geen regelsquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Sommige houden zich niet aan de lapo regels. nouja dan ram ik maar op de knop.
Tactiek, Op socials waren mensen lyrisch over jowi omdat hij aandacht bestede aan thomas.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jill vind Thomas wel erg ver weg wonen , lastig om af te spreken na BB.
Jill lijkt tot nu toe echt werk te maken van Thomas.
Tactiek ? Of...
Aha! Het loederquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Tactiek, Op socials waren mensen lyrisch over jowi omdat hij aandacht bestede aan thomas.
We hebben Liese inmiddels wel genoeg gezienquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik probeer een cap van Liese te maken, maar ze nemen iedere keer die eikel in beeld.![]()
[ afbeelding ]
Mooi, dan kan ze Natte Alie daar afzetten.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:03 schreef engine het volgende:
Jill![]()
Ze is best grappig. Nu wil ze naar Plopsaland.
Ja wel...je moet degene die de laatste post heeft 1 minuut de tijd geven....dus niet meteen op die knop rammenquote:
Omdat jouw smaak maar langzaam verbetert.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier vind je de selfe leuk dann ik
![]()
waarom was dat niet altijd in de jaren zo?
Ik denk eigenlijk dat ze hem gewoon aardig vindtquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jill vind Thomas wel erg ver weg wonen , lastig om af te spreken na BB.
Jill lijkt tot nu toe echt werk te maken van Thomas.
Tactiek ? Of...
Tenzij het erg spannend cq. druk is !quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja wel...je moet degene die de laatste post heeft 1 minuut de tijd geven....dus niet meteen op die knop rammen
2 voor de prijs van 1quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik probeer een cap van Liese te maken, maar ze nemen iedere keer die eikel in beeld.![]()
[ afbeelding ]
Speak for yourself.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben Liese inmiddels wel genoeg gezien
Ik lees dat nergensquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja wel...je moet degene die de laatste post heeft 1 minuut de tijd geven....dus niet meteen op die knop rammen
Leuk beeldquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:03 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat die lul Renee dáár staan...sukkel
[ afbeelding ]
Dat waren echt leuke streamtijden. Kapot gelachen om dat mensquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je bent in de war met een andere RLS.
Dit is het loederhttps://vimeo.com/110290563
Dat zou toch heel mooi zijn als deze 2 elkaar gaan vinden.quote:
Jammer hé.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oh.. zoe bijna topless ! Handdoek gleed weg, ze ving hem nog net.
Dat zou zeker mooi zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat zou toch heel mooi zijn als deze 2 elkaar gaan vinden.
Misschien vinden zij elkaar echt leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Tactiek, Op socials waren mensen lyrisch over jowi omdat hij aandacht bestede aan thomas.
Schijnbaar mogen we niet over eierkoeken horenquote:
Nee was dat maar zo. Hij sliep vanacht wel blootquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:12 schreef Ebinas het volgende:
Niet goed geslapen, nou lag Els met d'r lamme bek naast hem te slapen
[ afbeelding ]
Te warm gedouched?quote:
He jammer. Daar hoor ik zo graag wat over🤣quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
Schijnbaar mogen we niet over eierkoeken horen
Ja dat kan ook echt niet!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt terug spoelenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
niemand een screenshot natuurlijk
Eirerkoeken zijn gevaarlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
of de stagiair is in slaap gevallen met z'n kop op de geluidsknopquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:16 schreef GayGuy het volgende:
Of gewoon een storing. Andere stresm heeft hetzelfde, namelijk
Mooie catch.. instant replay voorradigquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oh.. zoe bijna topless ! Handdoek gleed weg, ze ving hem nog net.
Ja okay dit is toch wel flirtenquote:
Ze wilde geen natte voeten en deed het daarom buiten, maar denk dat ze het niet expres deed.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:18 schreef Ceetje.. het volgende:
Doet ze wel goed die Zoe. De rest gaat in de douchehokjes staan omkleden. Zij denkt och, het levert me vast wel iets op van de kijkers
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze wilde geen natte voeten en deed het daarom buiten, maar denk dat ze het niet expres deed.
Laat je 'm niet nat worden?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:20 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik ook. Zit met de stream in de douche nu
quote:
Jowi en Els hadden dat ook al doorquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:21 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, daar zat ie gisteren ook al stom om te grinniken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |