abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197532480
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:24 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Of misschien hebben ze meer wijsheid en snappen ze wel dat die dingen geen fuck doen.
Die oudjes hebben alleen wijsheid in graaien van geld.

Lekker de jeugd met de lasten van de oudjes opzadelen.
pi_197532630
Ik stond laatst een boodschappen karretje schoon te maken, knalt er een halve zool zijn kar zonder mondkap zo tegen aan.

Ik zei, ik was bezig
Hij zei, ik ziet het.

En ik dacht, domme lamlul, zuchtwe moeten het hier toch echt over gaan hebben, dat dit niet zo 1 2 3 weer overgaat.
pi_197532990
Ik ging voorheen altijd naar de Jumbo maar sinds de mondkapjesplicht in winkels ben ik daar niet meer geweest. Ik haal mijn boodschappen bij kleinere (Poolse, Turkse) supermarkten omdat het daar rustiger is meestal. Meeste mensen begrijpen het niet en ik weet dat het tussen mijn oren zit maar ik ga hyperventileren van een mondkapje. In een grote supermarkt raak ik dan in paniek. Ik weet dan ook niet hoe het nu in "mijn" Jumbo is maar ik hoop dat de mondkapjesplicht gauw afgeschaft wordt.
  woensdag 20 januari 2021 @ 16:59:18 #97
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_197533123
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:53 schreef elisexxx het volgende:
...ik hoop dat de mondkapjesplicht gauw afgeschaft wordt.
Vergeet dat maar. Die blijft nog maanden van kracht.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_197533204
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:53 schreef elisexxx het volgende:
Ik ging voorheen altijd naar de Jumbo maar sinds de mondkapjesplicht in winkels ben ik daar niet meer geweest. Ik haal mijn boodschappen bij kleinere (Poolse, Turkse) supermarkten omdat het daar rustiger is meestal. Meeste mensen begrijpen het niet en ik weet dat het tussen mijn oren zit maar ik ga hyperventileren van een mondkapje. In een grote supermarkt raak ik dan in paniek. Ik weet dan ook niet hoe het nu in "mijn" Jumbo is maar ik hoop dat de mondkapjesplicht gauw afgeschaft wordt.
Als je gaat hyperventileren, heb je lijkt me een goede reden om je te beroepen op de uitzonderingsregel als je dat wilt. Zou voor de zekerheid zo'n kaartje uitprinten, uit de link hierboven.
pi_197533444
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 17:03 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Als je gaat hyperventileren, heb je lijkt me een goede reden om je te beroepen op de uitzonderingsregel als je dat wilt. Zou voor de zekerheid zo'n kaartje uitprinten, uit de link hierboven.
Welke link?

Ik wil geen aansteller zijn en ik probeer me al sinds 10 maanden aan alle regels te houden maar ik raak in paniek met een mondkapje op. Zit tussen mijn oren maar daar kan ik ook niks aan doen.
pi_197533551
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 17:13 schreef elisexxx het volgende:

[..]

Welke link?

Ik wil geen aansteller zijn en ik probeer me al sinds 10 maanden aan alle regels te houden maar ik raak in paniek met een mondkapje op. Zit tussen mijn oren maar daar kan ik ook niks aan doen.
Ik snap het als ik het kon, had ik nu een paar arme landen bedreigt en een paar vrienden, om voor iedereen allemaal, de medische mondkap te verstrekken.
pi_197534068
Dat mens uit het filmpje kon hem gewoon opzetten, maar was gewoon bezig om de boel lekker te provoceren .
pi_197535338
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:19 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Waarom niet? Winkelpersoneel heeft geen enkele reden om zich wantrouwend tegen hun klanten op te stellen.
Dan zegt iedereen dat ze een medische reden hebben. Ook de wappies die liegen.
Als winkeleigenaar zou ik mensen daarom weigeren, als het niet aannemelijk kan worden gemaakt.
dag
pi_197535431
Dat personeel in de supermarkt zijn helden.
  woensdag 20 januari 2021 @ 18:44:35 #104
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_197535575
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 07:26 schreef quirina het volgende:

Daar is ze weer.
lekker rellen bij de Kruidvat.
Aandachtshoer :Y
En dan ook je kind de stuipen op het lijf jagen.

Ze wil zijn papieren zien maar haar eigen papieren wil ze niet tonen. Heerlijk die discussie.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_197535819
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 17:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat mens uit het filmpje kon hem gewoon opzetten, maar was gewoon bezig om de boel lekker te provoceren .
Tokkies gonna tokkie.
pi_197538906
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 18:44 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Aandachtshoer :Y
En dan ook je kind de stuipen op het lijf jagen.

Ze wil zijn papieren zien maar haar eigen papieren wil ze niet tonen. Heerlijk die discussie.
Wat een ontzettend naar mens. Winkelpersoneel en andere klanten zitten echt niet op deze weerzinwekkende tokkies te wachten.

Ik vind dat ook veel sneller en harder ingegrepen moet worden bij dit tuig. Een aantal keren sommeren de winkel te verlaten en dan de politie bellen en een winkelverbod opleggen.

Welke randdebiel zit eigenlijk achter dit youtube account?
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_197544684
geveegd
Graag on topic mensen
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 6 februari 2021 @ 15:06:31 #108
65846 Bocaj
47th President.
pi_197852582
Nou, het hamsteren lijkt wel weer begonnen... Nu denk ik niet om Corona maar om de vrieskou....
Veel afbak en vers etc...
Was rond 13:00 uur er... maar het moet in de morgen druk zijn geweest! (AH)
pi_197853986
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 15:06 schreef Bocaj het volgende:
Nou, het hamsteren lijkt wel weer begonnen... Nu denk ik niet om Corona maar om de vrieskou....
Veel afbak en vers etc...
Was rond 13:00 uur er... maar het moet in de morgen druk zijn geweest! (AH)
Ik zag het ook al in een ander topic. Begin inmiddels te denken dat het ook door verveling komt vanwege lockdown. Een soort vermaak
pi_197854803
Ik was zonet in de supermarkt: alsof het Sinterklaas, kerst en o&n tegelijk was. Komt meer door het verwachte winterweer gok ik, maar opeens was de 1,5m geen issue meer. En heel veel schappen leeg :')
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_197856736
Ik ben expres vroeger dan anders gegaan naar de XL-super, het was er gezellig druk om 14.00 uur. Auto's kwamen af en aan. Iedereen wil genoeg in huis hebben.
Ik ook, probleem is alleen dat ik het te snel opeet... 6 kg aangekomen laatste maanden.

Afstand houden was inderdaad een issue, waar niet iedereen meer rekening mee hield.
Schappen waren nog vol maar het ging wel hard.
pi_197857286
Hier bij de Lidl XL waren de schappen leger dan normaal.
Maar geen producten die echt op waren.
Zelf niet gehamsterd, ik woon 500m van de winkel af.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_197857608
Wat vroeger de blaadjes op de rails voor de NS waren, is dat nu de sneeuw voor de supermarkt.

Op sociale media circuleren foto's van lege schappen van supermarkten elders in het land. De beelden gaan vaak gepaard met commentaar van ongeloof over het hamstergedrag wegens de sneeuw.
https://www.nu.nl/winterw(...)kten.html?redirect=1
pi_197857652
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:31 schreef Mondkapje het volgende:
Wat vroeger de blaadjes op de rails voor de NS waren, is dat nu de sneeuw voor de supermarkt.
Dat is ook logisch, supermarkten werken tegenwoordig met JIT logistiek en hebben niet tot nauwelijks voorraad meer in de winkel en zolang de vrachtwagen kunnen blijven rijden is dat prima, als dat niet het geval is....tja, dan gaat het systeem op zijn bek.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 19:39:33 #115
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_197857764
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is ook logisch, supermarkten werken tegenwoordig met JIT logistiek en hebben niet tot nauwelijks voorraad meer in de winkel en zolang de vrachtwagen kunnen blijven rijden is dat prima, als dat niet het geval is....tja, dan gaat het systeem op zijn bek.
Uiteraard zorgt een supermarkt ervoor dat ze voor verse kort houdbare producten niet teveel voorraad hebben om te voorkomen dat ze al die producten weg moeten gooien.
Veel supermarkten (misschien wel allemaal maar ik ken er maar van 2 echt het proces) hebben een goed bestelsysteem die rekening houdt met regulier aankoopgedrag en verwachte pieken.

Als men opeens vandaag veel meer koopt dan normaal om een voorraad thuis op te bouwen kan geen bestelsysteem daar tegenop en krijg je lege vakken.
Regeren is dan ook vooruitzien, uiteraard heb ook ik verse producten nodig, maar een beetje buffer thuis kan nooit kwaad.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_197858052
Er verschijnen opeens supermarktreclames van Dirk in de kantlijn...
pi_197858470
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:17 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Ik zag het ook al in een ander topic. Begin inmiddels te denken dat het ook door verveling komt vanwege lockdown. Een soort vermaak
Nee, mensen maken elkaar de kop gek en gaan hamsteren.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 20:11:02 #118
65846 Bocaj
47th President.
pi_197858514
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:52 schreef Mondkapje het volgende:
Er verschijnen opeens supermarktreclames van Dirk in de kantlijn...
Heb je weer lopen neuzen op Dirk.nl ? :D
pi_197859422
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 19:31 schreef Mondkapje het volgende:

Op sociale media circuleren foto's van lege schappen van supermarkten elders in het land. De beelden gaan vaak gepaard met commentaar van ongeloof over het hamstergedrag wegens de sneeuw.
https://www.nu.nl/winterw(...)kten.html?redirect=1
Van de sneeuw hebben ze geen last.
Maar wel van paniekaanvallen bij de consument.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_197859833
Ik moest vandaag werken bij een AH. Op een gegeven moment stond er een rij buiten om naar binnen te mogen :')

Tsja, wat kan ik ervan zeggen. Mensen zijn totaal geflipt. Ze horen sneeuw en code rood en gaan direct in de paniekstand. Alsof er een tweede hongerwinter aan komt. Anderhalve meter is allang niet meer aan de orde in de supermarkten, dus vandaag al helemaal niet.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 21:25:16 #121
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_197860486
Nouja in het journaal werd gerept over dat er wel 40cm sneeuw kon vallen en dat het dagen lang aan zou houden...
En blijkbaar gaan mensen dan enorm inslaan.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_197860580
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja in het journaal werd gerept over dat er wel 40cm sneeuw kon vallen en dat het dagen lang aan zou houden...
En blijkbaar gaan mensen dan enorm inslaan.
Er zit tegenwoordig op elke hoek van de straat wel een supermarkt, bakker, slager, etc. Gewoon niet zo'n mietje zijn.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 21:30:22 #123
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_197860678
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Er zit tegenwoordig op elke hoek van de straat wel een supermarkt, bakker, slager, etc. Gewoon niet zo'n mietje zijn.
Inderdaad. Het slaat ook nergens op. Trouwens, wie heeft sowieso geen voorraad eterij in huis? Er ligt altijd nog wel ergens in een kast een blik snert of knakworsten of soep...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
  zondag 7 februari 2021 @ 10:16:42 #124
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_197868502
Ik ging vanochtend ff na 9 uur naar de supermarkt. Maar ff voor paar dagen verse groente en zo ingeslagen. Was lekker niks te doen en heb idd ook nog van alles in de kast dus dat komt wel goed.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')