jaar geleden heb ik geklaagd bij Simyo over de kosten van Eur 11 voor een 3Gb data, en Eur 8.50 voor 1Gb,quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nu Simpel, die me voor 10 euro per maand onbeperkt bellen en SMS'en geven + 5 gig data. Dat vind ik prima Risico op dubbele kosten valt denk ik mee, maar als je met een maand dubbel betalen twee jaar aan voordedel weg geeft is het ook weer niet overdreven zinnig om over te stappen
Jaren terug was er een prijsverhoging Digitenne terwijl ik in mijn eerste contractjaar zat en ik net zou verhuizen. Als er een priijsverhoging in je eerste contractjaar is mag je vaak zonder haken of ogen opzeggen, wat mij verdomd goed uitkwam Dus KPN gebeld dat ik het niet eens was met die verhoging van 1 of 2 euro per maand en wilde opzeggen, Uiteindelijk een jaar lang 50 euro korting per maand gehad op mijn nieuwe en veel duurdere abonnementquote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaar geleden heb ik geklaagd bij Simyo over de kosten van Eur 11 voor een 3Gb data, en Eur 8.50 voor 1Gb,
Kreeg voor 1 jaar Eur 2.50 korting per abo per maand. Een 2e keer lukte het niet meer, ook dreigen met weglopen hielp niet.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Jaren terug was er een prijsverhoging Digitenne terwijl ik in mijn eerste contractjaar zat en ik net zou verhuizen. Als er een priijsverhoging in je eerste contractjaar is mag je vaak zonder haken of ogen opzeggen, wat mij verdomd goed uitkwam Dus KPN gebeld dat ik het niet eens was met die verhoging van 1 of 2 euro per maand en wilde opzeggen, Uiteindelijk een jaar lang 50 euro korting per maand gehad op mijn nieuwe en veel duurdere abonnement
Je moet wel een medewerker treffen die er wat mee kan en wil doen Ik heb ooit klantenservice gedaan voor een bedrijf waarbij ik vooraf bij het uitzendbureau een uitgebreide test moest doen. Ik scoorde prima op de meeste onderdelen, op twee na: verkopen en het interesseerde me geen hol of mensen klant bleven. Ik vond het een vrij goede test Als een klant belde met een eis en als dat niet ingewilligd zou worden hij het op zou willen zeggen stelde ik dan ook voor maar meteen door te verbinden naar de afdeling opzeggingen, waarna dat meestal al niet meer hoefde
REKENMACHINE?!quote:
Ik sluit me volledig bij jou aan bij dingen waar mijn interesse niet liggen Ik snap dat het zuur is voor mensen als je situatie nčt buiten de regels valt, maar hee, die kon je opzoeken voor je het product kocht Als we voor iedereen een uitzondering gingen maken, hebben we de regels ook niet meer nodigquote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Jaren terug was er een prijsverhoging Digitenne terwijl ik in mijn eerste contractjaar zat en ik net zou verhuizen. Als er een priijsverhoging in je eerste contractjaar is mag je vaak zonder haken of ogen opzeggen, wat mij verdomd goed uitkwam Dus KPN gebeld dat ik het niet eens was met die verhoging van 1 of 2 euro per maand en wilde opzeggen, Uiteindelijk een jaar lang 50 euro korting per maand gehad op mijn nieuwe en veel duurdere abonnement
Je moet wel een medewerker treffen die er wat mee kan en wil doen Ik heb ooit klantenservice gedaan voor een bedrijf waarbij ik vooraf bij het uitzendbureau een uitgebreide test moest doen. Ik scoorde prima op de meeste onderdelen, op twee na: verkopen en het interesseerde me geen hol of mensen klant bleven. Ik vond het een vrij goede test Als een klant belde met een eis en als dat niet ingewilligd zou worden hij het op zou willen zeggen stelde ik dan ook voor maar meteen door te verbinden naar de afdeling opzeggingen, waarna dat meestal al niet meer hoefde
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 08:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Doodeng om nu te fietsen. Ben al bijna uitgeleden.
Iemand heeft buiten een ijsbaan aangelegd terwijl ik sliep.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 08:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Doodeng om nu te fietsen. Ben al bijna uitgeleden.
Nadeel van uitzonderingen maken is ook dat je collega's er weer last van kunnen krijgen als de klant terug belt. Want waarom werden ze door jou wel geholpen en door je collega die ze nu aan de lijn hebben niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 08:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik sluit me volledig bij jou aan bij dingen waar mijn interesse niet liggen Ik snap dat het zuur is voor mensen als je situatie nčt buiten de regels valt, maar hee, die kon je opzoeken voor je het product kocht Als we voor iedereen een uitzondering gingen maken, hebben we de regels ook niet meer nodig
En ik moest ook een keer zo'n test doen en dan moest je steeds kiezen welk antwoord je zou geven. Ik vond het ZO duidelijk steeds welk antwoord wenselijk was Maar blijkbaar niet iedereen want ik had de test het beste sinds jaaaren gemaakt
Hier ook al. Jammer dat er zo veel mist voorhangt.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:00 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgen mensen!
Wow, ik zie blauwe lucht
Schaatsen al aan?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iemand heeft buiten een ijsbaan aangelegd terwijl ik sliep.
Bij mij ook nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nah, schaatsen loopt bij mij nooit zo goed af
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nah, schaatsen loopt bij mij nooit zo goed af
Tsss, nepfriezen!quote:
Het is koudquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:21 schreef Koen66 het volgende:
Hmzzzz goedemorgen. Ziet er fris uit buiten
Ik warm me liever op met een glasje Beerenburgquote:
Ik blijf nog ff lekker binnen in pyjamaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |