SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Vliegtuig gemist?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:17 schreef MadMaster het volgende:
Al rennend over de landingsbaan van Gibraltar heb ik dit live gezongen...
Ik ken het en vind het mooi. Ik hoop dat dat voldoende voor je is.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:20 schreef brother52 het volgende:
Er hebben hopelijk toch wel 3 of meer op Dauðalagið van Sigur Rós gestemd?
Eet smakelijk. Vergeet peaceman niet af en toe te voeren.quote:
Ik vanuit mn puberjaren. Mensen met wie ik omging hadden er wel shirts van en op rugzakken zag ik er weleens een patch van.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:16 schreef livelink het volgende:
Ik ken Tool alleen maar van R49. Ik had echt nog nooit van ze gehoord.
Vooral bij een live optreden is ditquote:
Nee, net nadat je Gibraltar vanuit Spanje binnen loopt, kruis je de landingsbaan van hun vliegveld.quote:
En daar komt het vliegtuig... hapquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Vergeet peaceman niet af en toe te voeren.
Jij ook eet smakelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga ook het eten even op the right place zetten.
Tot laters!
Peaceman heeft helemaal geen tijd om te eten.... die moet plaatjes draaien!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Vergeet peaceman niet af en toe te voeren.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga ook het eten even op the right place zetten.
Tot laters!
Wacht tot het rode licht gedoofd is. Er kan nog een vliegtuig komenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, net nadat je Gibraltar vanuit Spanje binnen loopt, kruis je de landingsbaan van hun vliegveld.
Als een soort van treinovergang, met slagbomen.
Ik ben toen onder de slagboom door gegaan en heb, al zingend, een klein rondje landingsbaan gedaan.
Hoe vaak steek je nou immers een landingsbaan over?
Hij kan toch wel af en toe zijn mond open doen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Peaceman heeft helemaal geen tijd om te eten.... die moet plaatjes draaien!
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Wacht tot het rode licht gedoofd is. Er kan nog een vliegtuig komen
Ik vond als Radioheadquote:
Ik dacht alquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee het vorige nummer![]()
Loop ik achter op jullie.
Ik zag het net pas hahaha, was ook echt een gok, kende dat nummer nietquote:
quote:
Persoonlijk vind ik dat Muse de schoenen van Radiohead niet eens mogen poetsen...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow oepsnou beide toch goede bands
Dat zal @:skysherrif leuk hebben gevonden.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:27 schreef cafca het volgende:
Tja, mensen die bands door elkaar halen.....
Nee ik ook niet. Vond het wel een leuk nummerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zag het net pas hahaha, was ook echt een gok, kende dat nummer niet
Dat doen ze zelf ook soms, en dan heb je weer een nieuwe bandquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:27 schreef cafca het volgende:
Tja, mensen die bands door elkaar halen.....
daar zou ik heel goed mee kunnen leven ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
SinnermanDit hoort in de top 100 van de T2000
Persoonlijk denk ik dat Thom Yorke niet zo veel om gepoetste schoenen geeft....quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat Muse de schoenen van Radiohead niet eens mogen poetsen...
ook waar.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat Thom Yorke niet zo veel om gepoetste schoenen geeft....
Dit zo niet misstaan hoog in de lijstquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
SinnermanDit hoort in de top 100 van de T2000
Ben ik met je eens, laat iemand anders dat maar doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat Muse de schoenen van Radiohead niet eens mogen poetsen...
*rilquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, laat iemand anders dat maar doen.Dan kunnen muse en Radiohead samen een nummer opnemen
zeker ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vond Nina Cried Power, de ode van Hozier van een paar jaar geleden, ook erg geslaagd
Eens, helaas denkt de meerderheid van het Top 2000 publiek daar anders over. Die vinden dat Kentsington en Miss Montreal daar horen...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit zo niet misstaan hoog in de lijst
Ook de Netflix docu over haar gezien? Ze had ze niet allemaal op een rijtje, maar wat een geniale artiestquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeker ja.
ze was ook te zien in untold stories. wel een vrouw met ballen
die moet ik nog kijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ook de Netflix docu over haar gezien? Ze had ze niet allemaal op een rijtje, maar wat een geniale artiest
Ja, wat dat betreft zou ook een King Crimson gewoon erin horen....quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Eens, helaas denkt de meerderheid van het Top 2000 publiek daar anders over. Die vinden dat Kentsington en Miss Montreal daar horen...
Hij had er bij Blank Space van Taylor Swift eigenlijk al moeten zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:34 schreef peaceman het volgende:
@:gretzl over een half uurtje moet je er wel zijn...
Dat is erg jammerlijk jaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Eens, helaas denkt de meerderheid van het Top 2000 publiek daar anders over. Die vinden dat Kentsington en Miss Montreal daar horen...
Dat geldt/gold voor best veel artiestenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ook de Netflix docu over haar gezien? Ze had ze niet allemaal op een rijtje, maar wat een geniale artiest
dat jaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:35 schreef Limoentjuh het volgende:
Is het lijstje trouwens willekeurig samengesteld. Of zijn de nummers met de minste stemmen eerst voorbijgekomen en hoe meer stemmen hoe hoger het nummer staat ? En dus later wordt afgespeeld
ik weet het niet uit mijn hoofd om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft zou ook een King Crimson gewoon erin horen....
Daarover gesproken, die komen ook langs vandaag, toch?
heerlijke muziek blijft hetquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:40 schreef cafca het volgende:
Toch dit album in zijn geheel weer eens draaien....
Ah, toch een uurlijstje!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:41 schreef peaceman het volgende:
28 Tool - Schism
29 Buffalo Tom - I'm Allowed
30 Julien Clerc - Venise (Elle Voulait Qu'on L'Appelle)
31 Small Faces - Tin Soldier
32 Motors - Airport
33 Radiohead - Everything In Its Right Place
34 Kate & Anna McGarrigle - Complainte Pour Ste Catherine
35 Nina Simone - Sinnerman
36 Electric Light Orchestra - Turn To Stone
37 C½ur de Pirate - Place de la République
Ik gok iets van een Scandinavische band met een Nederlandse leadzangeresquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:39 schreef Limoentjuh het volgende:
Ben benieuwd naar het nummer van +/- 23minuten
Gewoon 3 franstalige liedjesquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:41 schreef peaceman het volgende:
28 Tool - Schism
29 Buffalo Tom - I'm Allowed
30 Julien Clerc - Venise (Elle Voulait Qu'on L'Appelle)
31 Small Faces - Tin Soldier
32 Motors - Airport
33 Radiohead - Everything In Its Right Place
34 Kate & Anna McGarrigle - Complainte Pour Ste Catherine
35 Nina Simone - Sinnerman
36 Electric Light Orchestra - Turn To Stone
37 C½ur de Pirate - Place de la République
een achteraf lijstjequote:
Jaaaaa ik hoop het!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik gok iets van een Scandinavische band met een Nederlandse leadzangeres
Ik heb geen idee. En denk ook niet dat ik de volle 23 minuten ga luisteren. Vind ik toch te lang voor een nummerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph kneep net per ongeluk in mijn wijsvinger en toen hoorden we ‘krak’
en we lezen zojuist bewijsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:44 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik las net al dat het aantal mishandelingen fors was gestegen tijdens de lockdown
oh shit. Geef me een seconde. Iets met pigs.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:46 schreef brother52 het volgende:
Livelink weet hoe dit liedje heet en van wie het is
Het voelt een beetje als een geknapt peesje, maar gelukkig zonder de bijbehorende stekende pijnquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:44 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik las net al dat het aantal mishandelingen fors was gestegen tijdens de lockdown
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:47 schreef livelink het volgende:
[..]
oh shit. Geef me een seconde. Iets met pigs.
En oorlogquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:47 schreef livelink het volgende:
[..]
oh shit. Geef me een seconde. Iets met pigs.
Nederland...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:48 schreef Poppejans het volgende:
Deze van Black Sabbath staat er niet in?
Gelukkig hebben we geen capitoolquote:
Onbegrijpelijk!!!! Dit is echt een klassiekerquote:
Toch maar even aan Symph vragen of hij je wat voorzichtiger knuffelt in het vervolg.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het voelt een beetje als een geknapt peesje, maar gelukkig zonder de bijbehorende stekende pijn
Er hebben ook maar 3 fokkers op gestemd he.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk!!!! Dit is echt een klassieker
Smakeloos land zijn we
Ik ben blij dat hij afgelopen isquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk!!!! Dit is echt een klassieker
Smakeloos land zijn we
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij afgelopen is
Jaloers. Heb Beach House nog nooit gezienquote:
het nummer hierna kun je ook wel waarderen denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jaloers. Heb Beach House nog nooit gezien
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij afgelopen is
Ow maar je had er zelf dus ook niet op gestemdquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat ik Ozzy&co in mn lijstje voor dit jaar gooi
Zitten er nog wel bubbels in?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:57 schreef livelink het volgende:
Ik had nog een halve fles 'champagne' open staan van Oud&Nieuw. Die ben ik nu maar aan het drinken. Past wel bij de sfeer.
Damn right you are. Wat een genot Band Of Horses er achteraanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
het nummer hierna kun je ook wel waarderen denk ik.
Haha klopt! Had er te veel pubermeuk in staan die de lijst toch nooit gaat halen en helemaal niet zo goed waren eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow maar je had er zelf dus ook niet op gestemd
en dit ken je dan wel weer?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:59 schreef Limoentjuh het volgende:
Yessss dit nummer
Hier had ik op gestemd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
how i met your mother![]()
![]()
Lebenslangerschicksalsschatz
Uitstekende stemkeuzequote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:59 schreef Limoentjuh het volgende:
Yessss dit nummer
Hier had ik op gestemd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
how i met your mother![]()
![]()
Lebenslangerschicksalsschatz
Hahaha jaaaaquote:
Handigquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik had er zo'n speciaal gevaarte op gedaan. Zat in het kerstpakket en werkt dus naar behoren.
Het heet dus ook champagnefles afsluiter![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, zo’n ding ligt hier ook in een la, kregen we op onze bruiloft met het idee ‘die hebben jullie vast nog niet’quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik had er zo'n speciaal gevaarte op gedaan. Zat in het kerstpakket en werkt dus naar behoren.
Het heet dus ook champagnefles afsluiter![]()
[ afbeelding ]
Die serie heb ik ook gezien, maar ik ken het niet daarvan.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha jaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ken het van de serie “how i met your mother”
Luister ik laatste weken juist heel veel naar
je kent het van mijquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die serie heb ik ook gezien, maar ik ken het niet daarvan.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh ja, zo’n ding ligt hier ook in een la, kregen we op onze bruiloft met het idee ‘die hebben jullie vast nog niet’
Nee, inderdaad....
Vind het juist leuk om op nummers te stemmen die niet zeker in de top2000 staan. Gwn wat je leuk vindt ipv de standaard nummersquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Haha klopt! Had er te veel pubermeuk in staan die de lijst toch nooit gaat halen en helemaal niet zo goed waren eigenlijk.
Dit jaar een wat beter lijstje met wat meer ouder werk er in
kan het me niet herinnerenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar ik heb niet opgemerkt in de serie. Jij wel?
Ik heb helemaal geen associatie met muziek bij die serie zelfs.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wordt lastig ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Tweeluikje van net wordt niet snel meer overtroffen vanavond denk ik zo
Die van Tool en Buffalo Tom bedoel je?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Tweeluikje van net wordt niet snel meer overtroffen vanavond denk ik zo
Maakt ook niet uit waar je het van kent toch. Het blijft sowieso wel een mooi nummer.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die serie heb ik ook gezien, maar ik ken het niet daarvan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We verlaten de onderste regionenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:05 schreef peaceman het volgende:
hierna nog maar 2 liedjes met 3 stemmen
Nee nu je het zegt. De serie was wel erg tof.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen associatie met muziek bij die serie zelfs.
als ik de 1 en 2 stemmen ook gedraaid zou hebben, had ik dagen nodigquote:
Gewoon skippen dan maarquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:07 schreef peaceman het volgende:
@:Gretzl de hele Top 2000 weken was je hier over bezig en nu ben je er niet
Eeeehm......Niet bepaald die neequote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die van Tool en Buffalo Tom bedoel je?
Misschien de twee anderen wel?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:07 schreef peaceman het volgende:
@:Gretzl de hele Top 2000 week was je hier over bezig en nu ben je er niet
Wanneer die moeder uit de taxi stapt in Farhamptonquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
het heeft wel wat. ik ben ook niet lyrisch, maar ik vind het wel mooi.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:09 schreef livelink het volgende:
Ik heb de magie van deze zangeres nog niet helemaal ontdekt eigenlijk.
of een Walzquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon afkappen om een paar flauwe grappen, of een verhaal over je moeder te vertellen...
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit waar je het van kent toch. Het blijft sowieso wel een mooi nummer.![]()
Vind die scène uit de serie wel een van de mooiste
Ik ben zo slecht in me scenes herinneren. Ik heb deze net even terug gekeken en die is wel geweldig inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Dat nummer en “i would walk 500 miles” moet ik gelijk aan HIMYM denkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen associatie met muziek bij die serie zelfs.
Die had Jeroen niet bij zichquote:
Feitjes van de mixende DJ zouden zelfs welkom zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon afkappen om een paar flauwe grappen, of een verhaal over je moeder te vertellen...
Ik vind het ook niet naar om te horen, maar ik hoor alleen maar mensen over haar praten alsof het het 8e wereldwonder is en dat hoor ik er niet in.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
het heeft wel wat. ik ben ook niet lyrisch, maar ik vind het wel mooi.
Njah ik heb de serie ook pas paar maanden terug helemaal afgekeken op Netflix. dus staat wat verser in mijn geheugenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in me scenes herinneren. Ik heb deze net even terug gekeken en die is wel geweldig inderdaad.
Dat zei ik bij aanvang ook al, dan neemt hij je echt meequote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:12 schreef Diaan73 het volgende:
Het zou ook wel leuk zijn als de DJ een keer zijn microfoon ging gebruiken.
Ik denk dat wij dat ook hebben gedaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Njah ik heb de serie ook pas paar maanden terug helemaal afgekeken op Netflix. dus staat wat verser in mijn geheugen
Vanavond Van Inkelen tussen 22.30 en 23.30?quote:
had je eerder achter de PC vandaan moeten gaan, dan had ik nog kunnen testenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:12 schreef Diaan73 het volgende:
Het zou ook wel leuk zijn als de DJ een keer zijn microfoon ging gebruiken.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vanavond Van Inkelen tussen 22.30 en 23.30?
Hahaha lekker makkelijk om iemand anders de schuld geven.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
had je eerder achter de PC vandaan moeten gaan, dan had ik nog kunnen testen
Goede keuze. Het is ons trouwliedje en stond op onze kaart.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:14 schreef Limoentjuh het volgende:
Deze van The Turtles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HIER HEB IK OOK AL OP GESTEMD![]()
![]()
![]()
YES zo komen toch nog wel al mijn nummers voorbij![]()
Hahaha eerste seizoen had ik in 1x afgekeken, hele nacht ervoor opgeblevenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dat ook hebben gedaan.
al jaren eruitquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:15 schreef livelink het volgende:
Mooi lijstje hoor. Old Town had ik ook op mijn lijst staan, Ik begrijp werkelijk waar niet waarom we die er niet in terug krijgen. Dat was zo'n overduidelijk foutje dat die er uit was.
Ahwquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goede keuze. Het is ons trouwliedje en stond op onze kaart.
Finland is geen Scandinaviëquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oh klopt ja. Schaarde voor het gemak Finland maar even onder Scandinaviëquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Finland is geen Scandinavië
Noord-Frieslandquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oh klopt ja. Schaarde voor het gemak Finland maar even onder Scandinavië
Zekerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
AhwDan is hij voor jullie extra bijzonder dus.
Ook zo'n artiest die al jaren op het lijstje staat van artiesten die ik toch echt eens zou moeten checken, maar het nog steeds niet doequote:
Ze zijn in elk geval wel gedraaidquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:25 schreef Viv het volgende:
[..]
Aww thanks maar ik kreeg het mobiel niet aan de praat en moest ook aan tafel.
Gewoon beginnen met Kind of Blue. redelijk toegankelijke instant klassieker.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ook zo'n artiest die al jaren op het lijstje staat van artiesten die ik toch echt eens zou moeten checken, maar het nog steeds niet doe
Kind Of Blue staat ook op mijn luisterlijst ja. Snel eens luisterenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ook zo'n artiest die al jaren op het lijstje staat van artiesten die ik toch echt eens zou moeten checken, maar het nog steeds niet doe
Take Five staat er gelukkig nog wel steeds in.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit toch niet echt fijne muziek, maar snap wel dat het eigenlijk in de top2000 hoort.
Ik zat juist andersom te denkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit toch niet echt fijne muziek, maar snap wel dat het eigenlijk in de top2000 hoort.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:30 schreef livelink het volgende:
Dit is toch niet het 23-minuten nummer hoop ik?
Nee dat nummer komt later vanavondquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:30 schreef livelink het volgende:
Nee, helaasquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:30 schreef livelink het volgende:
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:30 schreef livelink het volgende:
Gelukkig maar inderdaad... Is geloof ik nog het enige jazz nummer wat er in stond toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Take Five staat er gelukkig nog wel steeds in.
Cowboys and angels is ook wel jazzyquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gelukkig maar inderdaad... Is geloof ik nog het enige jazz nummer wat er in stond toch?
My Baby Just Cares For Me is ook wel jazzyquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gelukkig maar inderdaad... Is geloof ik nog het enige jazz nummer wat er in stond toch?
Ik vind Louis en Ella samen ook wel écht jazz.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Echt? Geen idee wat dit is maar vind het vreselijkquote:
Ik vraag me altijd af of Matthijs überhaupt wel eens naar de lijst luistertquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ah staat dus een stuk meer in, meen dat ze dat getal in de a gogo noemden
Ik dacht dat dit uit de mond van Leo kwam, maar we kunnen natuurlijk gewoon voor het gemak even doen alsof Mathijs het heeft gezegdquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of Matthijs überhaupt wel eens naar de lijst luistert
Ja deze ga ik opslaan voor mijn afspeellijstquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Echt? Geen idee wat dit is maar vind het vreselijk
Je verbaast me weerquote:
Of Ragged wood of Your Protectorquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vond het wel opmerkelijk dat deze in de keuzelijst stond en bv. Mykonos niet
Leuk hequote:
met name de 1e twee albums van Fleet Foxes zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Leuk he![]()
Ik moet wel zeggen dat ik dit nummer pas iets van een maandje door iemand anders die erop had gestemd.. dus niet van mezelf
teveel gekocht?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:42 schreef brother52 het volgende:
Ik had net even wat rustigen aan moeten doen in de winkel geloof ik.
Jaa ik wil meer van hen horenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
met name de 1e twee albums van Fleet Foxes zijn
Dat niet maar dan was ik een paar minuten later thuis geweestquote:
Dit is prima om op te dansen en zit knap in elkaarquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Van alle nummers uit die periode die een beetje in hetzelfde hoekje vallen vind ik dit toch wel een van de betere
De eerste heet Fleet Foxesquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaa ik wil meer van hen horen![]()
Moet dan even opzoeken wat de 1e albums van hen zijn
Was hem zelf ook vergeten. Volgend jaar maar op stemmenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:44 schreef Evenstar het volgende:
Snap ook niet dat deze er niet in staat hoor.
Dankequote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:44 schreef cafca het volgende:
[..]
De eerste heet Fleet Foxes
De tweede Mykonos ???
Avondje zonder chocolade is nog wel te doen tochquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:46 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog even naar de winkel maar wil ook niks missen![]()
Ach supermarkt is morgen ook nogdan maar geen chocolade voor vandaag.
2016, 2017 en 2018quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
dEUS heeft met deze best nog wat jaartjes in de T2000 gestaan dacht ik he
Zo te horen wel.quote:
Eens ja. Dit zou geïnspireerd moeten zijn op Velvet Underground geloof ik, maar hoor Heroin (Be the death of me) van VU toch een stuk liever dan deze Hotellounge (be the death of me)quote:
“Sun Giant” Zie ikquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Tweede heet Helplessness Blues, zag ik
dat kwartje wil bij mij nog niet vallen.quote:
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Avondje zonder chocolade is nog wel te doen toch
je weet toch wel dat chocolade doping is voor vrouwen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Avondje zonder chocolade is nog wel te doen toch
That's the spiritquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja![]()
Morgen haal ik wel 2x zoveel om voor vandaag goed te maken
dat is ook het origineelquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:53 schreef Poppejans het volgende:
Hé ik dacht serieua dat het van Burdie/Burdy? was dit nummer
Jaquote:
Die heeft er iets zouteloos van gemaaktquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:53 schreef Poppejans het volgende:
Hé ik dacht serieua dat het van Burdie/Burdy? was dit nummer
Oh haha, ik dacht dat ik vast weer wat doms zei.quote:
zie je de smiley niet boven de post?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh haha, ik dacht dat ik vast weer wat doms zei.
Hahaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
je weet toch wel dat chocolade doping is voor vrouwen?
Gifje zoeken via google, dan met de cursor naar het gifje, rechter muisknop en dan "Kopieer adres (of lokatie) van afbeelding" . Dan kun je het adres hier plakken en van [img] [\ img ] voorzien.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jaik snap nog steeds niet hoe dat moet
Diegene naast me op de bank was opeens in verwarring, want ik had ‘m net uitgelegd hoe het zatquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
zie je de smiley niet boven de post?
Oh haha, ik dacht dat ik vast weer wat doms zei.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
zie je de smiley niet boven de post?
Wat vind jij goede chocolade? Daar zijn de meningen nog weleens over verdeeld.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahamoet wel goede chocola zijn he!
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Diegene naast me op de bank was opeens in verwarring, want ik had ‘m net uitgelegd hoe het zat
Die koop je niet in de supermarktquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat vind jij goede chocolade? Daar zijn de meningen nog weleens over verdeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |