SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Vliegtuig gemist?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:17 schreef MadMaster het volgende:
Al rennend over de landingsbaan van Gibraltar heb ik dit live gezongen...
Ik ken het en vind het mooi. Ik hoop dat dat voldoende voor je is.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:20 schreef brother52 het volgende:
Er hebben hopelijk toch wel 3 of meer op Dauðalagið van Sigur Rós gestemd?
Eet smakelijk. Vergeet peaceman niet af en toe te voeren.quote:
Ik vanuit mn puberjaren. Mensen met wie ik omging hadden er wel shirts van en op rugzakken zag ik er weleens een patch van.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:16 schreef livelink het volgende:
Ik ken Tool alleen maar van R49. Ik had echt nog nooit van ze gehoord.
Vooral bij een live optreden is ditquote:
Nee, net nadat je Gibraltar vanuit Spanje binnen loopt, kruis je de landingsbaan van hun vliegveld.quote:
En daar komt het vliegtuig... hapquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Vergeet peaceman niet af en toe te voeren.
Jij ook eet smakelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga ook het eten even op the right place zetten.
Tot laters!
Peaceman heeft helemaal geen tijd om te eten.... die moet plaatjes draaien!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Vergeet peaceman niet af en toe te voeren.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga ook het eten even op the right place zetten.
Tot laters!
Wacht tot het rode licht gedoofd is. Er kan nog een vliegtuig komenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, net nadat je Gibraltar vanuit Spanje binnen loopt, kruis je de landingsbaan van hun vliegveld.
Als een soort van treinovergang, met slagbomen.
Ik ben toen onder de slagboom door gegaan en heb, al zingend, een klein rondje landingsbaan gedaan.
Hoe vaak steek je nou immers een landingsbaan over?
Hij kan toch wel af en toe zijn mond open doen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Peaceman heeft helemaal geen tijd om te eten.... die moet plaatjes draaien!
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Wacht tot het rode licht gedoofd is. Er kan nog een vliegtuig komen
Ik vond als Radioheadquote:
Ik dacht alquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee het vorige nummer![]()
Loop ik achter op jullie.
Ik zag het net pas hahaha, was ook echt een gok, kende dat nummer nietquote:
quote:
Persoonlijk vind ik dat Muse de schoenen van Radiohead niet eens mogen poetsen...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow oepsnou beide toch goede bands
Dat zal @:skysherrif leuk hebben gevonden.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:27 schreef cafca het volgende:
Tja, mensen die bands door elkaar halen.....
Nee ik ook niet. Vond het wel een leuk nummerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zag het net pas hahaha, was ook echt een gok, kende dat nummer niet
Dat doen ze zelf ook soms, en dan heb je weer een nieuwe bandquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:27 schreef cafca het volgende:
Tja, mensen die bands door elkaar halen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |