De Markt (Mert) is er gewoon. Truus.quote:
Gereageerd maat.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:59 schreef fetX het volgende:
User @:caland en moderator @:onlogisch moeten even naar het Feyenoordtopic. We hebben geld van ze nodig.
Al besproken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
Je kunt beter geen taser in je broek stoppen.
[ twitter ]
Zes minuten te laat, maar ik doe mee met een ondeugende dubbele.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
Ik vind het tijd voor koffie
@:ggmm @:jojoortje @:buitendam
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Als dit de daadwerkelijke doodsoorzaak is dan heb ik er respect voor. Wat een top manier om heen te gaanquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Mijn moeder van 80 had het vorige maand. Was op het randje.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Loopneus, reuk en smaak weg, verder prima. Maar wel al twee weken symptomatisch.
Ik kwam er vandaag bij toeval achter dat Martin Ros is overleden aan covid-19 vorige maand.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder van 80 had het vorige maand. Was op het randje.
84 jaar. Prima leeftijd om heen te gaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag bij toeval achter dat Martin Ros is overleden aan covid-19 vorige maand.
83.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:51 schreef fetX het volgende:
[..]
84 jaar. Prima leeftijd om heen te gaan.
Hoorde je het op radio1? Zijn opvolger doet het goed als recensent.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag bij toeval achter dat Martin Ros is overleden aan covid-19 vorige maand.
Hij was al ziek natuurlijk.quote:
Nee, ik ben inmiddels alweer vergeten hoe ik erachter kwam.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoorde je het op radio1? Zijn opvolger doet het goed als recensent.
Goed ideequote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:44 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor koffie jongens
@:caland @:jojoortje @:wereldgozer
Ik haal ze wel eens door elkaar. Nieuw boek van Thomas Ross werd vanochtend toevallig besproken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
O ja ik weet het alweer.
Ik kreeg een boek binnen van Tomas Ross en toen dacht ik laat ik Martin Ros ook maar meteen even erbij Google'n.
Ik heb Schaduwen uit Gethsemane gekocht, over de moord op vier Nederlandse journalisten in 1982 in El Salvador.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haal ze wel eens door elkaar. Nieuw boek van Thomas Ross werd vanochtend toevallig besproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |