quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:10 schreef Fikkert2 het volgende:
Mogguh, ik zet de streams aan en val binnen in tik tik tak![]()
Iemand vannacht nog meegekregen dat nathalie iets zei wat wat ze eigenlijk niet mocht/wilde zeggen (aan haar reactie richting camera te zien)?. Ze noemde de naam Laurens. Ze hadden het over nieuwe bewoners, nu weet ik niet of het de naam was van een Febo medewerker of van iemand waarvan ze hoopt dat die erbij komt, maar als er dus een nieuwe bewoner genaamd laurens bijkomt weten ze er al van.
Voor de mensen die video opnemen, dit was ergens rond 02:15 afgelopen nacht.
haha beetje gek idd dat ze haar niet meenemenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:51 schreef ddww het volgende:
is de donker getinte dame nu al weggestuurd dat ze niet met de rondleiding mee mag?
Dat is idd echt een rampquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:50 schreef JACM het volgende:
[..]
Alsnog gok ik dat Jowi het langste bezig is 's ochtends
Nou ja is toch ook eerder gebeurt in een rlsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:51 schreef Benny het volgende:
"Camera op de wc gaat niet aan. Tenzij je er lang zit of met iemand anders." Zei Daniele dat nou?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:53 schreef diditje64 het volgende:
Ik heb nu al meer gelachen om die nieuwe dan om alle andere bewoners de afgelopen dagen.
En Thomas is vergeten zijn broek op te trekkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:54 schreef MissyZ het volgende:
Die mooie donkere is vergeten haar broek aan te trekken.....
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:54 schreef MissyZ het volgende:
Welke RLS'er was dat ook alweer die in de wc stond te mastuberen en waarover Ruud de Wild toen live een grap maakte?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou ja is toch ook eerder gebeurt in een rls
Van alles wat.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Zijn die nieuwe wat of is het Utopia casting niveau?
Wordt nog wat als haar wimpers eraf vallenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:54 schreef MissyZ het volgende:
BB / [Bewoner] Jillquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:55 schreef Pokkehandtas het volgende:
Hebben we al namen? Zoey en die andere 2?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:55 schreef JACM het volgende:
[..]
En Thomas is vergeten zijn broek op te trekken
Laurens?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:55 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ik ben slecht met namenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:55 schreef Pokkehandtas het volgende:
Dat weet ik niet meer, maar dacht dat de twins in begin ook samen naar de toilet gingen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Welke RLS'er was dat ook alweer die in de wc stond te mastuberen en waarover Ruud de Wild toen live een grap maakte?
Laurens is ook wel echt een Laurensquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:56 schreef Benny het volgende:
[..]
BB / [Bewoner] Jill
BB / [Bewoner] Laurens
BB / [Bewoner] Zoe
ook mijn eerste indrukquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:57 schreef GayGuy het volgende:
Die donkere chick gaat nog wel voor vuurwerk zorgen. Heeft een bitchy, beetje arrogsnte uitstraling
Jill dusquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:56 schreef Benny het volgende:
[..]
BB / [Bewoner] Jill
BB / [Bewoner] Laurens
BB / [Bewoner] Zoe
moet ook, beetje entertainment is heel belangrijkquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:57 schreef GayGuy het volgende:
Die donkere chick gaat nog wel voor vuurwerk zorgen. Heeft een bitchy, beetje arrogsnte uitstraling
Die jill ook. Typisch uiterlijk voor een jill. snap niet hoe ouders dat voor elkaar krijgen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:57 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Laurens is ook wel echt een Laurens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |