quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ik als laatste ben mag je altijd kapen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ookquote:Op donderdag 7 januari 2021 23:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat ze Liese wel interessant vindt.
Eensquote:Op donderdag 7 januari 2021 23:31 schreef snetje het volgende:
Ze zijn nu met een 2e puzzel bezig zie ik ... zou weer een leuke opdracht zijn om er 1 van 5000 stukjes in elkaar te zetten binnen 24 uur ...
Teveel voor je brein ouwe?quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Godsamme, nee toch, geen nieuwe hè ..........
Zag je die knuffel ook?quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik verheug me nu al op het eerste alcoholfeestje.
Tuurlijk, hoop op wat beters, dat ze het lekkerst voor later bewaren.....quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Godsamme, nee toch, geen nieuwe hè ..........
Ik dacht dat het lekker snel zou uitsterven , godsammequote:Op donderdag 7 januari 2021 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Teveel voor je brein ouwe?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zag je die knuffel ook?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Maar eigenlijk bedoelde ik het in het algemeen. Alcohol doet de irritaties naar de oppervlakte komen, en irritaties zijn al in ruime mate aanwezig.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En sowieso een veel betere combi dan met die Ziggo
Hij zit echt in te palmenquote:Op donderdag 7 januari 2021 23:38 schreef snetje het volgende:
Theo pakt haar gelijk alweer in ... slim!
Theo kun je om een boodschap sturen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:38 schreef snetje het volgende:
Theo pakt haar gelijk alweer in ... slim!
Zou je wel eens gelijk in kunnen krijgen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:38 schreef engine het volgende:
[..]Absoluut.
Misschien dat Liese ook wat beter in de groep komt te liggen nu ze niet meer constant naar hem toe kan trekken.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:38 schreef engine het volgende:
[..]Absoluut.
Misschien dat Liese ook wat beter in de groep komt te liggen nu ze niet meer constant naar hem toe kan trekken.
Ja ik vind het een sneaky gast.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:39 schreef Blackprinces het volgende:
Wat is Nick ineens goeie maatjes met Theo
Even Theo tot huismeester stemmen ... dan komt dat wel goedquote:Op donderdag 7 januari 2021 23:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Theo heeft Nick daarstraks al ingepaktquote:Op donderdag 7 januari 2021 23:39 schreef Blackprinces het volgende:
Wat is Nick ineens goeie maatjes met Theo
Dat zou geweldig zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Even Theo tot huismeester stemmen ... dan komt dat wel goed...
Nu ff.... maar spectaculair wil ik het niet noemen..quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:40 schreef Jian het volgende:
Ist wa die streans? Ik heb ze 1 x aangehad toen was het pudding....
Wacht nog steeds op hoe hij gaat reageren met drank op.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch maakt hij een enge indruk.....vooral op deze.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Theo heeft Nick daarstraks al ingepakt
Precies!quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zou wel mooi zijn als dat een spelletje blijkt te zijn. Dat is namelijk precies waar zo'n Theo lekker op gaat, iemand die tegen hem opkijkt. Als hij dan in zijn rug gestoken wordt...
Hij heeft die belgen verteld dat de finale 1 NL en een Belg is.. en dat hij dan de beste is voor ze en samen wil werken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zou wel mooi zijn als dat een spelletje blijkt te zijn. Dat is namelijk precies waar zo'n Theo lekker op gaat, iemand die tegen hem opkijkt. Als hij dan in zijn rug gestoken wordt...
Zo gaat dat altijd de eerste weken (ah! boeit niet wie er nu uit gaat ) ... maar dat gaat straks weer hels worden als mensen weer een echte favo hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2021 23:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu ff.... maar spectaculair wil ik het niet noemen..
Ze bewegen en praten, das al wat.
Had al het gevoel dat hier meer te lezen was dan daar te zien .....quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu ff.... maar spectaculair wil ik het niet noemen..
Ze bewegen en praten, das al wat.
Daar hoop ik op, dat heb ik nu totaal niet.....quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd de eerste weken (ah! boeit niet wie er nu uit gaat ) ... maar dat gaat straks weer hels worden als mensen weer een echte favo hebben...
Je weet dat ze geen sterke drank mogen en bij uitzondering/speciale gelegenheden alcohol mogen zoals bier en wijn. Dus verwacht daar niet te veel van.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Sjeldquote:Op donderdag 7 januari 2021 23:47 schreef Sjield het volgende:
[..]
Je weet dat ze geen sterke drank mogen en bij uitzondering/speciale gelegenheden alcohol mogen zoals bier en wijn. Dus verwacht daar niet te veel van.
Hoi trouwens, mijn eerste post.
Komt goed ...quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar hoop ik op, dat heb ik nu totaal niet.....
Geen Goldstrike???quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:47 schreef Sjield het volgende:
[..]
Je weet dat ze geen sterke drank mogen en bij uitzondering/speciale gelegenheden alcohol mogen zoals bier en wijn. Dus verwacht daar niet te veel van.
Hoi trouwens, mijn eerste post.
nope, helaas.quote:
Thomas is echt de GVRquote:
Ik denk dat die stemronde die er nu is, daar over gaat. 'Van wie wil je meer zien in BB'. Winnaar is huismeester volgende week.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:52 schreef snetje het volgende:
Wedden dat ze allemaal volgende week Theo eruit willen hebben! En dat de kijker mooi even beslist van "no way" ... we maken hem maar even huismeester ... game on!
dat mogen ze niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:52 schreef snetje het volgende:
Wedden dat ze allemaal volgende week Theo eruit willen hebben! En dat de kijker mooi even beslist van "no way" ... we maken hem maar even huismeester ... game on!
Elsquote:Op donderdag 7 januari 2021 23:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat die stemronde die er nu is, daar over gaat. 'Van wie wil je meer zien in BB'. Winnaar is huismeester volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |