ophoepelen met die kwalquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
Gatver, die zieko vind zichzelf nogal wat zeg.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:29 schreef R0T29 het volgende:
Na het eerste jaar Utopia, 5 jaar niet meer hier geweest... Kan het nu toch niet laten om weer te streamen nu en hier mee te lezen in de COS... Leuk om weer te lezen en hoop bekenden COS namen nog zeg.
Ja, mag van mij nu ook wel, komt vast wel een andere rellert in dan, dan nog maar ff het mooie plaatje erin houden.quote:
Na het eerste jaar Utopia, 5 jaar niet meer hier geweest... Kan het nu toch niet laten om weer te streamen nu en hier mee te lezen in de COS... Leuk om weer te lezen en hoop bekenden COS namen nog zeg.
Dat dusquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:30 schreef GayGuy het volgende:
Die tuin komt vanavond vaker in beeld dan de bewoners😆
Mijn vorige reactie naar jou was niet aanvallend bedoelt hoor! Maar meer dat ik hoopte dat ik het verkeerd begreep!quote:
Je zei helemaal niets geksquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn vorige reactie naar jou was niet aanvallend bedoelt hoor! Maar meer dat ik hoopte dat ik het verkeerd begreep!
Te veel schermen hier ook.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:32 schreef puzziepie het volgende:
Echt als vanouds ,maar dan een ander programma
Oh ik zit weer op de verkeerde stream begrijp ik
Zou het echt gras zijn?quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:32 schreef R0T29 het volgende:
De tuintegels liggen er in ieder geval strak in
neenquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou het echt gras zijn?
Ja precies , daarom hou ik het bij stream 1quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Te veel schermen hier ook.maar stream 2 is nu sl en stream 1 nog steeds de tv uizending.
Venting?quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou het echt gras zijn?
quote:
quote:
De vriend van Liese heet Soufianquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
Oh hij zei Zoef, zou het echt zo zijn, zieko en Zoef
Ohw, dan wijten we het eraan dat je er nog in moet komen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , daarom hou ik het bij stream 1
D4e keren dat ik keek was er ook vaak alleen maar wat te zien op de eerste
Maar ik kijk pas sinds vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |