Wauw dat meen je nietquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet je wat nog leuker is?
je kunt je BTC als onderpand gebruiken voor een cash lening
hoef je je bitcoin niet eens te verkopen
dollar/euroGOD
Wat ontzettend vermoeiend dit.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet je wat nog leuker is?
je kunt je BTC als onderpand gebruiken voor een cash lening
hoef je je bitcoin niet eens te verkopen
dollar/euroGOD
Hebben ze al een liedje over elkaar opgenomen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:10 schreef GGMM het volgende:
Eminem en Snoop Dogg hebben ruzie
Ik zal jullie op de hoogte houden.
Ja, iets met God spelled backwards. Snoop lacht hierom.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:10 schreef GGMM het volgende:
Eminem heeft een nummer gemaakt waarin hij Snoop benoemt, (maar 1 regel ofzo, het nr gaat niet over Snoop Dogg)quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben ze al een liedje over elkaar opgenomen?
Zijn die niet allebei al 60 ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eminem heeft een nummer gemaakt waarin hij Snoop benoemt, (maar 1 regel ofzo, het nr gaat niet over Snoop Dogg)
En Snoop Dogg heeft nu op Instagram een preview laten horen van een track die helemaal over Eminem gaat.
Dit gaat los!
Ah, geen zakgeld deze week.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had je moeder vandaag afgebeld.
Het zakt niet, het stijgt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, geen zakgeld deze week.
Of zakcrypto's zoals @:atypisch het noemt.
Ik ook als ik weer op coinmarketcap.com kijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog sushi van gisteren, maar ook best wel last van maagzuur. Struggles hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een bordje bami opgewarmd en een glas halfvolle melk.
Wie is de lunchversie van Drizzt om te mentionen?
Ik zou het laten, mentionen gaat bij jou eigenlijk altijd verkeerd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een bordje bami opgewarmd en een glas halfvolle melk.
Wie is de lunchversie van Drizzt om te mentionen?
moeten ze dat godverdomme ook niet ACHTERLIJK ingewikkeld makenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het laten, mentionen gaat bij jou eigenlijk altijd verkeerd.
Rustig maat. Het is bijna weekend.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
moeten ze dat godverdomme ook niet ACHTERLIJK ingewikkeld maken
Huh?quote:
Had je mijn bericht over The Expanse gelezen?quote:
Ik kan me LL Cool J vs Canibus herinnerenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:10 schreef GGMM het volgende:
Ik ook. Toen was ik voor Canibusquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik kan me LL Cool J vs Canibus herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |