quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee.
Laat hem, hij is zelfs in staat de edele dartssport een zwart hart toe te dragen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]Het is niet verboden iets positiefs te zeggen.
Praat je over je zelf of over mij? Dit vraag ik als vriend.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:56 schreef Mani89 het volgende:
(De transformatie tot de tong80 van WLR begint langzaam meer vorm te krijgen)
Tragisch om iemand zo te zien aftakelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:56 schreef Mani89 het volgende:
(De transformatie tot de tong80 van WLR begint langzaam meer vorm te krijgen)
Als je dit topic wat beter in de gaten had gehouden had je geweten dat ik op mezelf aan het projecteren was.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Praat je over je zelf of over mij? Dit vraag ik als vriend.
Ja ik bedoel, echt niet meer de moeite om zo'n persoon zijn FPCL proberen te torpederen. Alsof je een zwerver berooft.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tragisch om iemand zo te zien aftakelen.
Bob, je bent mijn vriend, maar nu begin ik me wel zorgen om je te maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind Tong op dit moment nog wel grappiger. Ook sterkere oneliners.
Jawel, want dat is grappig.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel, echt niet meer de moeite om zo'n persoon zijn FPCL proberen te torpederen. Alsof je een zwerver berooft.
Ga jij voor Flügelsang?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel, echt niet meer de moeite om zo'n persoon zijn FPCL proberen te torpederen. Alsof je een zwerver berooft.
Gaat het leven door als Atlético niet kan spelen morgen?quote:
Ik heb een sterk vermoeden dat de inmiddels stokoude Ferrari al een jaar in kwaranten zit voor het Chinese virus, dus dan heb je ook niks aan Flugelslang.quote:
Getuige zijn consumptie van alcohol is @Mani89 in staat Nico Mattan en Wim Vanhuffel te kopen.quote:
Die editie van FPCL en Ambrosius terug lezen is wel echt puur genotquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaat het leven door als Atlético niet kan spelen morgen?
Waarom heeft Kivilev geen helmpje op?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kivilev als spits, goed met het hoofd.
Casartelli was zo sterk als een muur.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom heeft Kivilev geen helmpje op?
Misschien wel een goed thema voor een team had jij dat spelletje in GC niet ooit gewonnen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die editie van FPCL en Ambrosius terug lezen is wel echt puur genotHet is dat het zo wrang is...
Michael Goolaerts tackelde altijd hart van achter.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Casartelli was zo sterk als een muur.
Daar kwam ik ook achter. Wist je dat van wege GC of omdat het hier een keer langs kwam?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Misschien wel een goed thema voor een team had jij dat spelletje in GC niet ooit gewonnen?
Ik kom alleen in het prachtige WLR. Insert rant.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook achter. Wist je dat van wege GC of omdat het hier een keer langs kwam?
Ik durf geen rants meer te plaatsen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik kom alleen in het prachtige WLR. Insert rant.
Met deze opmerking begeef je je op glad asfalt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:29 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Mani89 en ik zijn toch een beetje als Beloki. We krijgen het vaak op onze heupen hahaha.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:29 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Mani89 en ik zijn toch een beetje als Beloki. We krijgen het vaak op onze heupen hahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |