Getuige zijn consumptie van alcohol is @Mani89 in staat Nico Mattan en Wim Vanhuffel te kopen.quote:
Die editie van FPCL en Ambrosius terug lezen is wel echt puur genotquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaat het leven door als Atlético niet kan spelen morgen?
Waarom heeft Kivilev geen helmpje op?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kivilev als spits, goed met het hoofd.
Casartelli was zo sterk als een muur.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom heeft Kivilev geen helmpje op?
Misschien wel een goed thema voor een team had jij dat spelletje in GC niet ooit gewonnen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die editie van FPCL en Ambrosius terug lezen is wel echt puur genotHet is dat het zo wrang is...
Michael Goolaerts tackelde altijd hart van achter.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Casartelli was zo sterk als een muur.
Daar kwam ik ook achter. Wist je dat van wege GC of omdat het hier een keer langs kwam?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Misschien wel een goed thema voor een team had jij dat spelletje in GC niet ooit gewonnen?
Ik kom alleen in het prachtige WLR. Insert rant.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook achter. Wist je dat van wege GC of omdat het hier een keer langs kwam?
Ik durf geen rants meer te plaatsen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik kom alleen in het prachtige WLR. Insert rant.
Met deze opmerking begeef je je op glad asfalt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:29 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Mani89 en ik zijn toch een beetje als Beloki. We krijgen het vaak op onze heupen hahaha.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:29 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Mani89 en ik zijn toch een beetje als Beloki. We krijgen het vaak op onze heupen hahaha.
IK WIL SNILquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ tweet ]
Als het Nederland was, had dit @:Mani89 geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |