quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee.
Laat hem, hij is zelfs in staat de edele dartssport een zwart hart toe te dragen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]Het is niet verboden iets positiefs te zeggen.
Praat je over je zelf of over mij? Dit vraag ik als vriend.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:56 schreef Mani89 het volgende:
(De transformatie tot de tong80 van WLR begint langzaam meer vorm te krijgen)
Tragisch om iemand zo te zien aftakelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:56 schreef Mani89 het volgende:
(De transformatie tot de tong80 van WLR begint langzaam meer vorm te krijgen)
Als je dit topic wat beter in de gaten had gehouden had je geweten dat ik op mezelf aan het projecteren was.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Praat je over je zelf of over mij? Dit vraag ik als vriend.
Ja ik bedoel, echt niet meer de moeite om zo'n persoon zijn FPCL proberen te torpederen. Alsof je een zwerver berooft.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tragisch om iemand zo te zien aftakelen.
Bob, je bent mijn vriend, maar nu begin ik me wel zorgen om je te maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind Tong op dit moment nog wel grappiger. Ook sterkere oneliners.
Jawel, want dat is grappig.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel, echt niet meer de moeite om zo'n persoon zijn FPCL proberen te torpederen. Alsof je een zwerver berooft.
Ga jij voor Flügelsang?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel, echt niet meer de moeite om zo'n persoon zijn FPCL proberen te torpederen. Alsof je een zwerver berooft.
Gaat het leven door als Atlético niet kan spelen morgen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |