Ik ben gewoon vaag.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik snap weer een post van Bob niet.
Immerdevaagstebob.quote:
Wanneer ga jij weer open?quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben ook wel klaar met die lockdown hoor.
Maarten van Rossem heeft een meltdown bij Jimek.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik weet dat het mijn fout is om überhaupt te kijken, maar die gasten vandaag zijn wel een nieuw ergerlijk dieptepunt.
Pete Hoekstra
Stef Blok
JA21
Annemarie van Gaal
Gisteren allemaal geschokt doen over de gevolgen van populisme en vandaag weer gezellig met elkaar babbelen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik weet dat het mijn fout is om überhaupt te kijken, maar die gasten vandaag bij Op1 zijn wel een nieuw ergerlijk dieptepunt.
Pete Hoekstra
Stef Blok
JA21
Annemarie van Gaal
Te allen tijde ben ik een open boek.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer open?
Genietenquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik weet dat het mijn fout is om überhaupt te kijken, maar die gasten vandaag bij Op1 zijn wel een nieuw ergerlijk dieptepunt.
Pete Hoekstra
Stef Blok
JA21
Annemarie van Gaal
Wie is dit?quote:
Een trut die al jaren in Berlijn woont en van daaruit de apocalyps verslaat voor TPO volgens mijn.quote:
Piet is witheet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:48 schreef hhh38 het volgende:
Pete Hoekstra
Stef Blok
JA21
Annemarie van Gaal
Oh, zo'n hobbyblog.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Van het altijd objectieve ThePostOnline.
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:39 schreef wimderon het volgende:
https://streamable.com/uad0b7
[ afbeelding ]
Autisten voelen zich thuis bij de VVD.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Stef Blok scoort gigantisch op de autist-o-meter.
Waarom gaat zo'n gast daar überhaupt zitten als hij niet over Trump wil praten? En waarom nodigt een redactie hem überhaupt uit? Dit is ook een gevalletje 'ik vind dit zo'n leuke rubriek.'quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een heerlijk ongemakkelijke teevee. Jort zijn excuses werden niet geaccepteerd.
Ik heb hem nu een keer of 5 gezien en hij is elke keer naar de studio gekomen om vervolgens een uur een poging te doen zijn bek te houden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Waarom gaat zo'n gast daar überhaupt zitten als hij niet over Trump wil praten? En waarom nodigt een redactie hem überhaupt uit? Dit is ook een gevalletje 'ik vind dit zo'n leuke rubriek.'
Waarover moest Jort excuses maken?quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een heerlijk ongemakkelijke teevee. Jort zijn excuses werden niet geaccepteerd.
Pete Munsterman.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb hem nu een keer of 5 gezien en hij is elke keer naar de studio gekomen om vervolgens een uur een poging te doen zijn bek te houden.
Piet begreep het verkeerd maar hij zei iets van 'every 4 years a riot in the capitol'. Dat vond Piet niet kunnen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarover moest Jort excuses maken?
Ambassadeur in NL duidt er toch ook gewoon op dat ze hem daar helemaal zat waren en maar een kutbaantje hebben gegeven ergens ver weg?quote:
Maar Piet is toch team Trump? Ik vind het altijd maar een vervelend mannetje.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Piet begreep het verkeerd maar hij zei iets van 'every 4 years a riot in the capitol'. Dat vond Piet niet kunnen.
Ja, dit was tegen Trump. En dat het zo'n puinhoop is in Amerika. Toen werd Piet woedend. Nadat hij niks meer wilde zeggen bood Jort later zijn excuses aan, daar kwam geen reactie op.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar Piet is toch team Trump? Ik vind het altijd maar een vervelend mannetje.
Pete zei toch: "this happens every 4 years" (beetje onduidelijk wat dat "this" was) en toen kwam inderdaad die opmerking van Jortquote:Op donderdag 7 januari 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Piet begreep het verkeerd maar hij zei iets van 'every 4 years a riot in the capitol'. Dat vond Piet niet kunnen.
Hij doelde op zoeken naar de identiteit richting van de Republikeinse partij richting de verkiezingen. En Jort maakte een grapje dat het voorval van gisteren een 4-jaarlijks iets richting de verkiezingen is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pete zei toch: "this happens every 4 years" (beetje onduidelijk wat dat "this" was) en toen kwam inderdaad die opmerking van Jort
Toch weer genoten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maarten van Rossem heeft een meltdown bij Jimek.
Lieve jongen @Mani89quote:Op vrijdag 8 januari 2021 00:29 schreef Momo het volgende:
Ik zie op IG dat Wilco een horloge heeft gekocht voor al zijn ploeggenoten die tijdens de giro reden daar.
Is dit weer een CDA juichen-voor-het-vlaggetje idee?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Dagelijks de vlag hijsen op scholen, zou het wat uitmaken?
Sybrand wordt geplagieerd door Greet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dit weer een CDA juichen-voor-het-vlaggetje idee?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Dagelijks de vlag hijsen op scholen, zou het wat uitmaken?
Oh saai, van Greet had ik niet anders verwachtquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sybrand wordt geplagieerd door Greet.
Jack zijn grappen slaan nooit zo aan.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:45 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Over vlaggetjes gesproken, wanneer neemt Sjek er één in z'n twitterhandle?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Roy zal die capitolbestorming wel nog aan het vieren zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Interessant, hebben we al een reactie van Bryan Roy en Doutzen Kroes?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:52 schreef El-Stinho het volgende:
A Day In The Life of boerenland.TerrorboerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Bryan Roy is zo ongeveer klaar voor het gesticht als je zijn social media ziet...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Interessant, hebben we al een reactie van Bryan Roy en Doutzen Kroes?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:45 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Wat is er nou precies verrassend aan en wat wil hij hiermee zeggen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:45 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Er gaat een lampje branden en Gommers haast zich weer naar een studio.
Een zwart gat?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit soort types graven uiteindelijk altijd hun eigen graf.
Uitstekend advies van Weird.quote:
Er zijn mensen die vinden dat jij ook een oversized XXL-ego hebt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uitstekend advies van Weird.
Nooit meer Weird.
Nee, dit verzin je.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die vinden dat jij ook een oversized XXL-ego hebt.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee.
Laat hem, hij is zelfs in staat de edele dartssport een zwart hart toe te dragen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]Het is niet verboden iets positiefs te zeggen.
Praat je over je zelf of over mij? Dit vraag ik als vriend.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:56 schreef Mani89 het volgende:
(De transformatie tot de tong80 van WLR begint langzaam meer vorm te krijgen)
Tragisch om iemand zo te zien aftakelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:56 schreef Mani89 het volgende:
(De transformatie tot de tong80 van WLR begint langzaam meer vorm te krijgen)
Als je dit topic wat beter in de gaten had gehouden had je geweten dat ik op mezelf aan het projecteren was.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Praat je over je zelf of over mij? Dit vraag ik als vriend.
Ja ik bedoel, echt niet meer de moeite om zo'n persoon zijn FPCL proberen te torpederen. Alsof je een zwerver berooft.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tragisch om iemand zo te zien aftakelen.
Bob, je bent mijn vriend, maar nu begin ik me wel zorgen om je te maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind Tong op dit moment nog wel grappiger. Ook sterkere oneliners.
Jawel, want dat is grappig.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel, echt niet meer de moeite om zo'n persoon zijn FPCL proberen te torpederen. Alsof je een zwerver berooft.
Ga jij voor Flügelsang?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel, echt niet meer de moeite om zo'n persoon zijn FPCL proberen te torpederen. Alsof je een zwerver berooft.
Gaat het leven door als Atlético niet kan spelen morgen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |