Doe even normaal aub. Ik doe mijn best om hier de data uit te pluizen en jij komt met wakker blijven.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wellicht omdat dat in 2020 nog wel losse gemeentes zijn en nu niet meer......
Beetje wakker blijven he.
Er is denk ik wat mis gegaan in de systemen, de totaal aantallen zijn als volgt veranderd:quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Maar als je die aantallen in Oisterwijk en Vught ziet dan lijkt het me wel een herstelactie... die aantallen zijn voor zulke kleine plaatsen echt bizar voor dagkoersen
Of het is een uitbraak van de Engelse variant?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Maar als je die aantallen in Oisterwijk en Vught ziet dan lijkt het me wel een herstelactie... die aantallen zijn voor zulke kleine plaatsen echt bizar voor dagkoersen
Nou ja, Brabantse nachten zijn lang.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:49 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:50 schreef Scrummie het volgende:
Weet iemand wat de cijfers waren van Vught (en die andere hoog scorende plaatsen) gister, eergisteren?
De Brabantse variantquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Of het is een uitbraak van de Engelse variant?
Is dit sarcastisch? Ik hoop het...quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee nee, zo lang je geen corona hebt ben je gezond. Niet zeuren, sneeuwvlokje. In Jemen is het erger.
Misschien hebben ze gisteren meegedaan met de Upbeatles pubquiz. Daar werd een vraag gesteld over de woonplaats van de familie Meiland en ging de presentator er vanuit dat het in Overijssel wasquote:
Wie gaat er nu logisch nadenken als je ook paniek kan zaaien.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:52 schreef Remco het volgende:
Eigenlijk zou het logisch gezien geeneens kunnen. Lijkt me sterk dat er op 1 dag 300 mensen zich gaan testen uit 1 dorp van 25.000 inwoners. En dan moeten die ook nog allemaal positief zijn.
Helemaal als je het percentage positief getesten van nu aan houdt.... 13%, dus laten we zeggen dat er dus 2500-3000 mensen zich hebben laten testen op 1 dag.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:52 schreef Remco het volgende:
Eigenlijk zou het logisch gezien geeneens kunnen. Lijkt me sterk dat er op 1 dag 300 mensen zich gaan testen uit 1 dorp van 25.000 inwoners. En dan moeten die ook nog allemaal positief zijn.
Dus je zou voorzichtig kunnen concluderen dat de dagkoersen vervuild zijn door achterstallig onderhoud? Of begrijp ik het dan verkeerd...quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Er is denk ik wat mis gegaan in de systemen, de totaal aantallen zijn als volgt veranderd:
Vugth gisteren 1566, vandaag 1873
Oisterwijk gisteren 1323, vandaag 1598
Boxtel gisteren 1525, vandaag 1656
Tilburg gisteren 11468, vandaag 11667
Normaal hebben deze gemeentes ongeveer +50 max
Godver, vanmorgen onderweg naar mijn werk in Oisterwijk bij het tankstation een worstebroodje gekocht.quote:
Gokje: de besmettingen in de gemeente Haaren zijn de afgelopen dagen 'blijven hangen' omdat die niet aan een bestaande gemeente gekoppeld konden worden, en die zijn er nu aan toegevoegd. En dan zijn het verwerkte achterstanden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Er is denk ik wat mis gegaan in de systemen, de totaal aantallen zijn als volgt veranderd:
Dat zijn bijna Chinese praktijken, zo'n groot gedeelte van het dorp ineens testenquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:53 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Helemaal als je het percentage positief getesten van nu aan houdt.... 13%, dus laten we zeggen dat er dus 2500-3000 mensen zich hebben laten testen op 1 dag.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Of dat er met de veranderingen wat foutjes in de lijst zijn geslopen. Vught ineens naar ruim 300 besmettingen kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus je zou voorzichtig kunnen concluderen dat de dagkoersen vervuild zijn door achterstallig onderhoud? Of begrijp ik het dan verkeerd...
Toch bijzonder als het RIVM aangeeft de cijfers niet te kunnen duiden dat jij dit zonder problemen kunt. Misschien is de wereld toch iets complexer dan je denkt?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:49 schreef bianconeri het volgende:
Zo gek is deze stijging toch niet?
Ze zeggen altijd dat de besmetting 2 week achterloopt, nou gok eens wat er 2 weken geleden was? Het begin van de kerstperiode.
Dan kan er wel geroepen worden dat de lockdown niet werkt, maar als mensen massaal de lockdown niet opvolgen dan heeft het weinig zin. Er is geen politie of handhaving die optreedt in dit landje, veel te zwak allemaal.
We hebben echt veel te lang gewacht met alles. Daardoor zijn de wappies klaar met maatregelen en gaan ze er doodleuk tegenin.
Over Oisterwijk gesproken: Een vriend van me woont daar en is vorige week positief getest. Ik had 'm nog bijna face to face gezien maar hij meldde zich een dag vantevoren af omdat ie verkoudheidsklachten had... Komt het toch ineens dicht bijquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver, vanmorgen onderweg naar mijn werk in Oisterwijk bij het tankstation een worstebroodje gekocht.
Nou, het gaat jullie allemaal goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |