SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:34 schreef Seven. het volgende:
Dat vroeg ik laatst op het slowchat-bankje en toen zei ze dat ze even verlof heeft van FOK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
Thanks voor de updatequote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:36 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Dat vroeg ik laatst op het slowchat-bankje en toen zei ze dat ze even verlof heeft van FOK.
Lief dat je t vraagt!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:51 schreef Seven. het volgende:
@:Zo-is-dat hoe is het met de tandjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:52 schreef Smart_ass het volgende:
Wat fijn dat Colin nu langer slaapt @:Seven. !
Hier is Bubbles juist weer begonnen met rollen, hoewel ze niet verder komt dan tot haar zij. Is alweer een tijdje geleden dat ze het voor het eerst deed en toen is ze er dus best lang mee gestopt, maar nu begint het weer!Agossie, die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Resistance is futile.
Zo blij dit bericht langs te zien komen! Helemaal nu ik de update ook zag én alles in één keer kon!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:02 schreef QuattroF het volgende:
Lief allemaal!Dank voor jullie medeleven. De operatie is goed gegaan. Ze zijn 6 uur lang bezig geweest maar ze hebben alles in 1 keer kunnen doen waardoor ze over 6 weken niet nogmaals hoeft (het originele plan was deze operatie in 2 keer). Dus dat is mega fijn. Frum is ontzettend stoer. Ze lag alweer te spelen en kletsen net. Wel heeft ze verhoging (38.8), ze verwachten dat dat een reactie van het lichaam is op alles. Hopelijk neemt het snel af, want dat is nog wel even spannend ivm het risico op een infectie of naadlekkage. Het was een vreselijke spannende jank-dag maar ik ben trots op haar.
4 uur, hemels!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:31 schreef Seven. het volgende:
Colin slaapt 's nachts zowaar in blokken van 4 uur!![]()
En m'n man doet nu de nachtvoedingen waardoor ik gewoon weer in slaap val, ik kon vaak de slaap niet meer vatten na het voeden.
Daar tegenover staat dat Colin overdag en 's avonds vertikt om te gaan slapen. En m'n man trekt het niet om het huishouden op de rails te houden naast de zorg voor Colin en zijn burn-out.
Dus ik heb nu geregeld dat ik 5 dagen werk van 10:00-16:00. Dan kan ik 's morgens het huishouden een kickstart geven.
We blijven gewoon van alles proberen tot we iets vinden wat werkt.
Hier is Bubbles juist weer begonnen met rollen, hoewel ze niet verder komt dan tot haar zij. Is alweer een tijdje geleden dat ze het voor het eerst deed en toen is ze er dus best lang mee gestopt, maar nu begint het weer!Aww. Ja, pasfoto's van die kleintjes... 't is niet veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 januari 2021 09:00 schreef QuattroF het volgende:
Echt meelezen en inhoudelijk reageren is er eventjes niet bij, maar een korte update: Het gaat goed. Zoveel beter dan verwacht. We bouwen nu haar eten en drinken weer op, morgen gaat de ruggenprik eruit en dan zal ze zich iets fitter voelen want door de medicatie is ze een beetje mat. Ze kletst, speelt een beetje en wordt enthousiast van eten dus dat is een heel goed teken.Het is bijna te mooi om waar te zijn en ik wil het niet jinxen maar na alle vorige ellende zou dit toch zó fijn zijn. De geplande ontslagdatum was vrijdag, misschien nu iets eerder als het zo goed blijft gaan.
![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat het lang duurt neequote:Op maandag 25 januari 2021 10:03 schreef Jentin het volgende:
Ik heb mijn jongste op die leeftijd ook een keer meegenomen naar de tandarts. Ging prima, die lag te chillen in de maxicosi en vermaakte zich best. Zó lang duurt het toch ook niet? Had ik wel een supermakkelijke low maintenance baby
Gaan we dat weer krijgen... Corona is zo lang aan de gang, maar het zit bij mij blijkbaar niet diep genoeg dat ik hier over nadenkquote:Op maandag 25 januari 2021 11:20 schreef Tink89 het volgende:
Mag het überhaupt? Hier zijn ze streng (net als op het cb en bij de fysio enz...): alleen degene die er echt moet zijn. Geen partners, broertjes, zusjes...
Goede update gedraaid dan!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Had nog even gebeld naar de tandarts, maar ik mocht gewoon met beide kinderen komen![]()
Hier een baby die de hele box en speelkleed door rolt en die bijna zelf kan zitten. Waren die ultiem gebroken nachten toch niet voor niks geweestNa een nachtvoeding hou ik 'm sowieso op schoot tot hij slaapt. Zelf in slaap vallen is tegenwoordig een no-go. En hoewel ik dan ontzettend moe ben en half zit te knikkebollen, kan ik er ook ontzettend van genieten. Kleine A met zijn koppie tegen me aan slapend terwijl het stiller dan stil buiten is.... ik vind het prachtig
![]()
Overdag is naar bed gaan nog steeds een flinke uitdaging. Hij slaapt momenteel alleen na een fles en dan is hij al gauw minimaal 3 uur wakker. Voor die tijd is hij al moe, maar hij houdt zijn slaap zó tegen
quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:54 schreef Donna het volgende:
Baby foto donderdag kan ook wel toch?Wow wat een popje, prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:15 schreef PKM het volgende:
[..]
Ach gos![]()
Ik doe mee voor babyfotodonderdag.Ook al zo'n schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas weinig tijd om echt mee te posten.
Poffertje is trouwens ook zo'n snelle drinker. 's Nachts komt ze nou ook weer iets vaker.
En ook al rolt ze nog niet, vandaag tijgerde ze vooruit op de mat. Ik hoopte toch dat zij iets langzamer zou gaan dan Banaan.![]()
Ze is ook snel gefrustreerd (denk ik) dat ze nog niet kan rollen. Dus naast alle slaapjes in de draagzak zit ze er soms ook nog in omdat ze anders moppert/huilt. De wipstoel vindt ze wel lekker soms maar daar kan ze natuurlijk ook niet steeds in.En whut tijgeren, dat gaat toch veel te snel?!
quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:18 schreef Gogo83 het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden, vorige week woensdag is onze dochter geboren en inmiddels is de kraamweek dus echt voorbij.
J doet het geweldig, ze is een natuurtalent aan de borst, vanwege een aandoening bij mij krijgt ze daar niet genoeg uit, maar ik voed bij met een borstvoedingshulpset. Dat gaat best goed! Vandaag zat ze weer op geboortegewicht, dus dat is mooi!Nog gefeliciteerd! Prachtige namen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat alles goed? En met jou?
Wat bedoel je met Toscaanse Jasmijn, de geur? Jasmijn is mijn favoriete geur namelijk, zo lekkerquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:24 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Wij hebben de tweede naam vooral gekozen omdat wij (Toscaanse) Jasmijn associëren met onze favoriete plek ter wereld: Rome. Grote broer heeft Remus als tweede naam.
@:QuattroF:sterkte morgen!Wat fijn dat het zo goed is gegaan en dat ze een operatie minder krijgt, het lijkt me zo heftig om je kleine meisje zo te zienquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:02 schreef QuattroF het volgende:
Lief allemaal!Dank voor jullie medeleven. De operatie is goed gegaan. Ze zijn 6 uur lang bezig geweest maar ze hebben alles in 1 keer kunnen doen waardoor ze over 6 weken niet nogmaals hoeft (het originele plan was deze operatie in 2 keer). Dus dat is mega fijn. Frum is ontzettend stoer. Ze lag alweer te spelen en kletsen net. Wel heeft ze verhoging (38.8), ze verwachten dat dat een reactie van het lichaam is op alles. Hopelijk neemt het snel af, want dat is nog wel even spannend ivm het risico op een infectie of naadlekkage. Het was een vreselijke spannende jank-dag maar ik ben trots op haar.
Herstelt ze goed?
Dat is goed nieuws en goed geregeld met je man! Nachtrust is zo ontzettend belangrijk, dat vloog me de eerste weken best een beetje aanquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:31 schreef Seven. het volgende:
Colin slaapt 's nachts zowaar in blokken van 4 uur!![]()
En m'n man doet nu de nachtvoedingen waardoor ik gewoon weer in slaap val, ik kon vaak de slaap niet meer vatten na het voeden.
Daar tegenover staat dat Colin overdag en 's avonds vertikt om te gaan slapen. En m'n man trekt het niet om het huishouden op de rails te houden naast de zorg voor Colin en zijn burn-out.
Dus ik heb nu geregeld dat ik 5 dagen werk van 10:00-16:00. Dan kan ik 's morgens het huishouden een kickstart geven.
We blijven gewoon van alles proberen tot we iets vinden wat werkt.Tandjes en losstaan, nee dan ben je best baby-afquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:28 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Lief dat je t vraagt!
Beter! Geen koorts meer en sliep vannacht weer normaal. Wel knarst ze nu met d’r kersverse tand van nog geen millimeterhopelijk snel niet meer als het nieuwe er af is
![]()
Ze stond vandaag 2x losmijn kleine baby
Hier is Bubbles juist weer begonnen met rollen, hoewel ze niet verder komt dan tot haar zij. Is alweer een tijdje geleden dat ze het voor het eerst deed en toen is ze er dus best lang mee gestopt, maar nu begint het weer!Deze foto is echt te schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het voor een paspoort? Want dan gebruik je de foto nog een flink aantal jaren
Jeetje wat een helse nacht, je zult wel helemaal kapot zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:20 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier hebben we weer een helse avond/nacht gehad. Medicijnen nu 8-9 dagen, dus dat kan het eigenlijk niet zijn. Mevrouw had haar dag niet denk ik. Gewoon behoefte aan contact.. Als je haar maar vast had was het 50/50 van de tijd goed. Maar liggen in de wieg, ledikant of ons bed; nee nee. Krijsen, schreeuwen.. 't is me een raadsel waarom. Uiteindelijk sliepen wij van 3u-5u30Zij trekt nu bij...
![]()
Hopelijk gaat het vannacht weer beter!
Hier gaat alles goed. Aapie heeft het doorslapen weer te pakken en slaapt zo 9 uur aan een stukAlleen vindt hij overdag slapen voor baby's dus op een paar tukkies van een kwartier/half uur na is het spelen/op handjes kauwen/lachen
Hij is een erg vrolijke baby. Sinds gisteren kan hij gericht dingen naar zijn mond brengen, dus naast zijn handjes gaan er nu ook knuffels in
![]()
Overmorgen naar het CB voor de eerste prikjes, ik hoop dat dit niet alles op de kop zet
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
@MaJo: ik bedoel het bloemetje. Toscaanse jasmijn groeit heel veel als klimop in Rome,in bloei ruikt dat inderdaad heel erg lekker. Wij hebben het sinds twee jaar ook in onze eigen tuin staan.![]()
Wow Majo, 9 uur aan 1 stuk slapen! Wat knap van aapie. Dat lukt L hier nog niet hoor.
Al lijkt dat de laatste tijd ook wel door tandjes te komen. Na de voeding van 19:45 meldde ze zich weer om 0:00 / 3:20 / 6:00 wat ik heb kunnen rekken naar 7:00. Na die van 3:20 had ik vriend de luier laten verschonen die ze vervolgens weer helemaal volpoepte dus ze sliep pas weer tegen 4:30. Vermoeiend nachtje wel, dat zijn we niet gewend.
Normaal drinkt ze rond 20:00 / 1:00 / 7:00 zonder gedoe tussendoor.
Vraagje tot welke leeftijd kijken baby’s scheel doordat de oogspieren nog niet volledig hun werk doen / op elkaar afgestemd zijn?
Ik merk dat L haar linker oog vaker richting neus staat en het andere oog gewoon recht. Niet altijd en extreem maar ik maakte laatst een foto waarop dat heel duidelijk is, die zette me aan het denken.
Cb hoeven we pas met 1 jaar weer naartoe (Afgelopen keer hebben ze haar ook amper bekeken eigenlijk) dus dacht erover de huisarts te bellen. Dit ivm de slechte ogen van vriend en er op tijd bij willen zijn als we hier iets mee moeten / kunnen.![]()
Nadat ze vanochtend/vanmiddag ging slapen zijn we allemaal samen in slaap gevallen.. Ergens tussen 14/15 en 17 hebben we geslapen geloof ik. Als gezin van 4.![]()
Ze wil gewoon niet slapen momenteel. 's avonds is het het ergste, maar ook overdag niet hoor. Elke keer naar bed doen is een strijd. Maar ja, zeker in de gaten houden @Jentin .. Ze lijkt nu in bed redelijk tevreden als je maar de speen steeds terug stopt, aait, praat, zingt en blijft.![]()
![]()
Herkenbaar Sun, Colin vecht ook enorm tegen de slaap momenteel. En dan soms als hij op schoot zit, dan is hij ineens wegquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Had nog even gebeld naar de tandarts, maar ik mocht gewoon met beide kinderen komen![]()
Hier een baby die de hele box en speelkleed door rolt en die bijna zelf kan zitten. Waren die ultiem gebroken nachten toch niet voor niks geweestNa een nachtvoeding hou ik 'm sowieso op schoot tot hij slaapt. Zelf in slaap vallen is tegenwoordig een no-go. En hoewel ik dan ontzettend moe ben en half zit te knikkebollen, kan ik er ook ontzettend van genieten. Kleine A met zijn koppie tegen me aan slapend terwijl het stiller dan stil buiten is.... ik vind het prachtig
![]()
Overdag is naar bed gaan nog steeds een flinke uitdaging. Hij slaapt momenteel alleen na een fles en dan is hij al gauw minimaal 3 uur wakker. Voor die tijd is hij al moe, maar hij houdt zijn slaap zó tegen. 's Nachts slaapt hij gelukkig wel weer goed in.
Resistance is futile.![]()
Heerlijk, voor die geur kun je me echt wakker makenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:42 schreef Gogo83 het volgende:
@:MaJo: ik bedoel het bloemetje. Toscaanse jasmijn groeit heel veel als klimop in Rome,in bloei ruikt dat inderdaad heel erg lekker. Wij hebben het sinds twee jaar ook in onze eigen tuin staan.In Indonesië heb ik jasmijnolie gekocht, zo lekker! Helaas ging het flesje kapot in mijn toilettas, mijn make-up ruikt er nog steeds naar
In Oostenrijk ook weer een flesje gekocht maar daar kreeg ik helaas uitslag van. Nu massageolie met jasmijn gekocht, heerlijk
Hmmm aapie heeft in het begin wel eens scheel gekeken maar ik zie dat eigenlijk nooit meer bij hem. Altijd goed om even te laten checken denk ik! Heeft je vriend een grote sterkte of een andere afwijking aan zijn ogen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:23 schreef Nolita het volgende:
Wow Majo, 9 uur aan 1 stuk slapen! Wat knap van aapie. Dat lukt L hier nog niet hoor.
Al lijkt dat de laatste tijd ook wel door tandjes te komen. Na de voeding van 19:45 meldde ze zich weer om 0:00 / 3:20 / 6:00 wat ik heb kunnen rekken naar 7:00. Na die van 3:20 had ik vriend de luier laten verschonen die ze vervolgens weer helemaal volpoepte dus ze sliep pas weer tegen 4:30. Vermoeiend nachtje wel, dat zijn we niet gewend.
Vraagje tot welke leeftijd kijken baby’s scheel doordat de oogspieren nog niet volledig hun werk doen / op elkaar afgestemd zijn?
Ik merk dat L haar linker oog vaker richting neus staat en het andere oog gewoon recht. Niet altijd en extreem maar ik maakte laatst een foto waarop dat heel duidelijk is, die zette me aan het denken.
Cb hoeven we pas met 1 jaar weer naartoe (Afgelopen keer hebben ze haar ook amper bekeken eigenlijk) dus dacht erover de huisarts te bellen. Dit ivm de slechte ogen van vriend en er op tijd bij willen zijn als we hier iets mee moeten / kunnen.
Ik heb het idee dat mijn ogen sinds de zwangerschap ook weer achteruit zijn gegaan. Zonder bril zie ik steeds slechter, ik vind het wel eens frustrerendOh wat heerlijk zo samen tukkenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:25 schreef NicolasJoy het volgende:
Nadat ze vanochtend/vanmiddag ging slapen zijn we allemaal samen in slaap gevallen.. Ergens tussen 14/15 en 17 hebben we geslapen geloof ik. Als gezin van 4.![]()
Ze wil gewoon niet slapen momenteel. 's avonds is het het ergste, maar ook overdag niet hoor. Elke keer naar bed doen is een strijd. Maar ja, zeker in de gaten houden @:Jentin .. Ze lijkt nu in bed redelijk tevreden als je maar de speen steeds terug stopt, aait, praat, zingt en blijft.
Ik heb aapie op een gegeven moment maar even op z'n bedje gelegd in de hoop dat hij in slaap zou vallen en ja hoor, 3 uur liggen snurken
Vraagje: hoeveel flesjes/hoeveel ml per flesje krijgen jullie kindjes? Omdat aapie nu zo lang slaapt krijgt hij steeds iets te weinig binnen dus in plaats van 6 x 160ml gaan we nu 5 x 200ml proberen. De flessen gaan er goed in tot nu toe
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Tot 6 maanden niks aan het handje, aldus google. Maar dat is geen betrouwbare bron natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:23 schreef Nolita het volgende:
Cb hoeven we pas met 1 jaar weer naartoe (Afgelopen keer hebben ze haar ook amper bekeken eigenlijk) dus dacht erover de huisarts te bellen. Dit ivm de slechte ogen van vriend en er op tijd bij willen zijn als we hier iets mee moeten / kunnen.Resistance is futile.![]()
@MaJo wij geven met bijna 6 maanden 5x 180 cc en 1 x 90 cc in de nacht. We hebben één keer een grotere fles geprobeerd als laatste voeding, maar dat kreeg hij met moeite op plus dat hij gewoon voor een nachtvoeding kwam. Dus we houden het even bij deze cc's.
NJ, wilt ze niet in slaap gewiegt worden? En als ze slaaot dat je haar in haar bedje legt? Dat werkt hier wel.![]()
@MaJo wij zitten nu op 7 x 150ml. De nachtfles gaat dan mee van 23:00 tot 5:00. En soms doet hij een uur over 1 flesje overdag. Het is maar net waar je kind behoefte aan heeft.
Colin is van kleinere voedingen en korte slaapjes![]()
.
Overmorgenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:40 schreef Seven. het volgende:
@:MaJo veel succes bij CB morgen. Heb je 120mg paracetamol zetpillen in huis?Zetpillen heb ik in huis, als ik lees hoe het de andere kindjes vergaat is dit wel nodig he?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:Majo wij geven met bijna 6 maanden 5x 180 cc en 1 x 90 cc in de nacht. We hebben één keer een grotere fles geprobeerd als laatste voeding, maar dat kreeg hij met moeite op plus dat hij gewoon voor een nachtvoeding kwam. Dus we houden het even bij deze cc's.
NJ, wilt ze niet in slaap gewiegt worden? En als ze slaaot dat je haar in haar bedje legt? Dat werkt hier wel.Thanksquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:46 schreef Seven. het volgende:
@:MaJo wij zitten nu op 7 x 150ml. De nachtfles gaat dan mee van 23:00 tot 5:00. En soms doet hij een uur over 1 flesje overdag. Het is maar net waar je kind behoefte aan heeft.
Colin is van kleinere voedingen en korte slaapjes![]()
.
Elk kind heeft dus andere behoeftes, al komt het allemaal neer op zo'n liter per dag. Als ik terugkijk in mijn app heeft aapie nog nooit een liter gedronken, altijd zo tussen de 800 en 900 ml met wat uitschieters naar boven. Ik ga nu twijfelen of hij dan niet te weinig heeft gegeten, hij is ook vrij licht nog (iets meer dan 6 kilo). Maar hij lijkt geen honger te hebben
Alleen gaat zo'n grote fles er dan dus wel helemaal in
Trouwens BFD dus tijd voor wat spam
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
OvermorgenZetpillen heb ik in huis, als ik lees hoe het de andere kindjes vergaat is dit wel nodig he?
[..]
[..]
ThanksElk kind heeft dus andere behoeftes, al komt het allemaal neer op zo'n liter per dag. Als ik terugkijk in mijn app heeft aapie nog nooit een liter gedronken, altijd zo tussen de 800 en 900 ml met wat uitschieters naar boven. Ik ga nu twijfelen of hij dan niet te weinig heeft gegeten, hij is ook vrij licht nog (iets meer dan 6 kilo). Maar hij lijkt geen honger te hebben
Alleen gaat zo'n grote fles er dan dus wel helemaal in
Trouwens BFD dus tijd voor wat spam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Heerlijk jochie is het toch!
Colin eet wel veel hoor, waarschijnlijk is Aapie normaler dan Colin. CB zei ook dat we wel rustiger aan mochten doen vorige keer en echt op moesten passen met kunstvoeding naast de 900ml gekolfde melk per dag
.
Ik zal het ook eens voorleggen bij het CB. Hij is wel aan de lichte kant (p34) maar wel heel lang (p92). Lange dunne latquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tussen de 8 en 900 cc is naar mijn weten gewoon prima
Leuk manneke!
Maar daar deden ze moeilijk over 50ml teveel ofzo toch? Hoeveel krijgt hij totaal?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:28 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Heerlijk jochie is het toch!
Colin eet wel veel hoor, waarschijnlijk is Aapie normaler dan Colin. CB zei ook dat we wel rustiger aan mochten doen vorige keer en echt op moesten passen met kunstvoeding naast de 900ml gekolfde melk per dag
.
Aapie heeft vandaag 950ml gedronken dus dat lijkt me netjes
Ook zo’n heerlijke kalequote:Krijgen ze ooit nog (een volle bos) haar denk je?
Vannacht naast slaapgebrek elke 1,5-2 uur een voeding.Volgens mij krijgen m'n wallen wallen. Snap niet hoe de kinderen dan soms nog zo vrolijk kunnen doen.
![]()
![]()
Agos.. zo'n terugval is wel zuur. Same here. M'n man is tussen 10 en 4 zes keer wakker geweest.quote:Op woensdag 27 januari 2021 07:03 schreef NicolasJoy het volgende:
Vannacht naast slaapgebrek elke 1,5-2 uur een voeding.Volgens mij krijgen m'n wallen wallen. Snap niet hoe de kinderen dan soms nog zo vrolijk kunnen doen.
Resistance is futile.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: