SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:34 schreef Seven. het volgende:
Dat vroeg ik laatst op het slowchat-bankje en toen zei ze dat ze even verlof heeft van FOK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
Thanks voor de updatequote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:36 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Dat vroeg ik laatst op het slowchat-bankje en toen zei ze dat ze even verlof heeft van FOK.
Lief dat je t vraagt!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:51 schreef Seven. het volgende:
@:Zo-is-dat hoe is het met de tandjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:52 schreef Smart_ass het volgende:
Wat fijn dat Colin nu langer slaapt @:Seven. !
Hier is Bubbles juist weer begonnen met rollen, hoewel ze niet verder komt dan tot haar zij. Is alweer een tijdje geleden dat ze het voor het eerst deed en toen is ze er dus best lang mee gestopt, maar nu begint het weer!Agossie, die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Resistance is futile.
Zo blij dit bericht langs te zien komen! Helemaal nu ik de update ook zag én alles in één keer kon!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:02 schreef QuattroF het volgende:
Lief allemaal!Dank voor jullie medeleven. De operatie is goed gegaan. Ze zijn 6 uur lang bezig geweest maar ze hebben alles in 1 keer kunnen doen waardoor ze over 6 weken niet nogmaals hoeft (het originele plan was deze operatie in 2 keer). Dus dat is mega fijn. Frum is ontzettend stoer. Ze lag alweer te spelen en kletsen net. Wel heeft ze verhoging (38.8), ze verwachten dat dat een reactie van het lichaam is op alles. Hopelijk neemt het snel af, want dat is nog wel even spannend ivm het risico op een infectie of naadlekkage. Het was een vreselijke spannende jank-dag maar ik ben trots op haar.
4 uur, hemels!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:31 schreef Seven. het volgende:
Colin slaapt 's nachts zowaar in blokken van 4 uur!![]()
En m'n man doet nu de nachtvoedingen waardoor ik gewoon weer in slaap val, ik kon vaak de slaap niet meer vatten na het voeden.
Daar tegenover staat dat Colin overdag en 's avonds vertikt om te gaan slapen. En m'n man trekt het niet om het huishouden op de rails te houden naast de zorg voor Colin en zijn burn-out.
Dus ik heb nu geregeld dat ik 5 dagen werk van 10:00-16:00. Dan kan ik 's morgens het huishouden een kickstart geven.
We blijven gewoon van alles proberen tot we iets vinden wat werkt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:52 schreef Smart_ass het volgende:
Wat fijn dat Colin nu langer slaapt @:Seven. !
Hier is Bubbles juist weer begonnen met rollen, hoewel ze niet verder komt dan tot haar zij. Is alweer een tijdje geleden dat ze het voor het eerst deed en toen is ze er dus best lang mee gestopt, maar nu begint het weer!Aww. Ja, pasfoto's van die kleintjes... 't is niet veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 januari 2021 09:00 schreef QuattroF het volgende:
Echt meelezen en inhoudelijk reageren is er eventjes niet bij, maar een korte update: Het gaat goed. Zoveel beter dan verwacht. We bouwen nu haar eten en drinken weer op, morgen gaat de ruggenprik eruit en dan zal ze zich iets fitter voelen want door de medicatie is ze een beetje mat. Ze kletst, speelt een beetje en wordt enthousiast van eten dus dat is een heel goed teken.Het is bijna te mooi om waar te zijn en ik wil het niet jinxen maar na alle vorige ellende zou dit toch zó fijn zijn. De geplande ontslagdatum was vrijdag, misschien nu iets eerder als het zo goed blijft gaan.
![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat het lang duurt neequote:Op maandag 25 januari 2021 10:03 schreef Jentin het volgende:
Ik heb mijn jongste op die leeftijd ook een keer meegenomen naar de tandarts. Ging prima, die lag te chillen in de maxicosi en vermaakte zich best. Zó lang duurt het toch ook niet? Had ik wel een supermakkelijke low maintenance baby
Gaan we dat weer krijgen... Corona is zo lang aan de gang, maar het zit bij mij blijkbaar niet diep genoeg dat ik hier over nadenkquote:Op maandag 25 januari 2021 11:20 schreef Tink89 het volgende:
Mag het überhaupt? Hier zijn ze streng (net als op het cb en bij de fysio enz...): alleen degene die er echt moet zijn. Geen partners, broertjes, zusjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |