abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197579473
Hoop dat alles goed is gegaan @QuattroF Aan jullie gedacht vandaag. :*
pi_197581150
Lief allemaal! O+ Dank voor jullie medeleven. De operatie is goed gegaan. Ze zijn 6 uur lang bezig geweest maar ze hebben alles in 1 keer kunnen doen waardoor ze over 6 weken niet nogmaals hoeft (het originele plan was deze operatie in 2 keer). Dus dat is mega fijn. Frum is ontzettend stoer. Ze lag alweer te spelen en kletsen net. Wel heeft ze verhoging (38.8), ze verwachten dat dat een reactie van het lichaam is op alles. Hopelijk neemt het snel af, want dat is nog wel even spannend ivm het risico op een infectie of naadlekkage. Het was een vreselijke spannende jank-dag maar ik ben trots op haar.
pi_197581684
En terecht dat je trots op haar bent, wat heeft ze al veel moeten doorstaan. Fijn dat de operatie goed is verlopen. Nu nog duimen dat de koorts snel weg is. Wat een geruststelling ook lijkt me dat ze alweer lekker gespeeld heeft. :)
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 23:13:54 #254
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_197582514
Fijn dat het goed gegaan is. Hopelijk gaat het herstel ook zo.
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
pi_197582669
Wat een fijn bericht O+ Heel veel beterschap!
pi_197583578
Fijn dat het goed gegaan is en mooie meevaller dat ze niet over 6 weken nog eens terug hoeft te komen! Nu hopen dat de verhoging weer zakt.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 10:06:49 #257
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197586535
@QuattroF wat goed! Hopelijk snel van die verhoging af. Weet je al wanneer jullie naar huis kunnen?
Resistance is futile.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 12:31:33 #258
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197588571
Colin slaapt 's nachts zowaar in blokken van 4 uur! _O_
En m'n man doet nu de nachtvoedingen waardoor ik gewoon weer in slaap val, ik kon vaak de slaap niet meer vatten na het voeden.

Daar tegenover staat dat Colin overdag en 's avonds vertikt om te gaan slapen :+ . En m'n man trekt het niet om het huishouden op de rails te houden naast de zorg voor Colin en zijn burn-out.

Dus ik heb nu geregeld dat ik 5 dagen werk van 10:00-16:00. Dan kan ik 's morgens het huishouden een kickstart geven.

We blijven gewoon van alles proberen tot we iets vinden wat werkt.
Resistance is futile.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 12:34:28 #259
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197588618
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 12:36:10 #260
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_197588640
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:34 schreef Seven. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vroeg ik laatst op het slowchat-bankje en toen zei ze dat ze even verlof heeft van FOK.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 23 januari 2021 @ 12:39:30 #261
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197588690
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:36 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Dat vroeg ik laatst op het slowchat-bankje en toen zei ze dat ze even verlof heeft van FOK.
Thanks voor de update ^O^ . Op zich, FOK pauze is nooit slecht.
Resistance is futile.
pi_197594861
Quattro wat fijn !
Seven betere nachten door de verdeling zo, top! Kijk uit dat je niet teveel doet hé, naast werken ook nog . Wasje erin ofzo kan prima maar huis hoeft niet spik en span. Dit overleven is belangrijker. Ik doe zelf een was erin (zo vol mogelijk) om 7 uur bijv en die zet ik op de timer dat hij om half 5 ofzo klaar is. Ideaal dat ik dan tussendoor er niet naar hoef om te kijken. En ik heb zoom van 6 aangestoken met poetsen, dus we maken er nu vaak een feest van en een activiteit om samen te doen. Heb nog nooit zoveel gedweild in mijn leven haha.

Hier alles ook ok. Dat omrollen ligt weer stil. We voeten vastpakken ineens en zelfs in mond doen hahahha.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 19:50:03 #263
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197595126
@Hilmo zo is dat! Ik ben geen perfectionist en ik haat zelf ook bijna alles in het huishouden :P.
Wat ik wel merk: in moeilijke tijden zoek ik structuur en mijn man wordt juist chaotischer :+ .

Aww, voetjes in de mond! Levert vast mooie foto's op voor BFD! *)

Hier beginnen de voetjes ook ineens interessant te worden :7 . Ben benieuwd hoe lang het duurt. Wel gek trouwens dat het rollen ook zomaar weer voorbij kan zijn. Hier ging dat net zo, hij kon op zijn zij rollen maar dat doet hij nu helemaal niet meer.
Resistance is futile.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 19:51:19 #264
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197595154
@Zo-is-dat hoe is het met de tandjes?
Resistance is futile.
pi_197596025
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:51 schreef Seven. het volgende:
@:Zo-is-dat hoe is het met de tandjes?
Lief dat je t vraagt!

Beter! Geen koorts meer en sliep vannacht weer normaal. Wel knarst ze nu met d’r kersverse tand van nog geen millimeter :X hopelijk snel niet meer als het nieuwe er af is *)

Ze stond vandaag 2x los :o mijn kleine baby :'(
pi_197600209
Wat fijn dat Colin nu langer slaapt @Seven. !
Hier is Bubbles juist weer begonnen met rollen, hoewel ze niet verder komt dan tot haar zij. Is alweer een tijdje geleden dat ze het voor het eerst deed en toen is ze er dus best lang mee gestopt, maar nu begint het weer!

SPOILER
  zaterdag 23 januari 2021 @ 22:56:08 #267
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197600293
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:52 schreef Smart_ass het volgende:
Wat fijn dat Colin nu langer slaapt @:Seven. !
Hier is Bubbles juist weer begonnen met rollen, hoewel ze niet verder komt dan tot haar zij. Is alweer een tijdje geleden dat ze het voor het eerst deed en toen is ze er dus best lang mee gestopt, maar nu begint het weer!

SPOILER
Agossie, die foto O+ O+ O+
Resistance is futile.
pi_197603609
Echt meelezen en inhoudelijk reageren is er eventjes niet bij, maar een korte update: Het gaat goed. Zoveel beter dan verwacht. We bouwen nu haar eten en drinken weer op, morgen gaat de ruggenprik eruit en dan zal ze zich iets fitter voelen want door de medicatie is ze een beetje mat. Ze kletst, speelt een beetje en wordt enthousiast van eten dus dat is een heel goed teken. O+ Het is bijna te mooi om waar te zijn en ik wil het niet jinxen maar na alle vorige ellende zou dit toch zó fijn zijn. De geplande ontslagdatum was vrijdag, misschien nu iets eerder als het zo goed blijft gaan.
pi_197604212
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 22:02 schreef QuattroF het volgende:
Lief allemaal! O+ Dank voor jullie medeleven. De operatie is goed gegaan. Ze zijn 6 uur lang bezig geweest maar ze hebben alles in 1 keer kunnen doen waardoor ze over 6 weken niet nogmaals hoeft (het originele plan was deze operatie in 2 keer). Dus dat is mega fijn. Frum is ontzettend stoer. Ze lag alweer te spelen en kletsen net. Wel heeft ze verhoging (38.8), ze verwachten dat dat een reactie van het lichaam is op alles. Hopelijk neemt het snel af, want dat is nog wel even spannend ivm het risico op een infectie of naadlekkage. Het was een vreselijke spannende jank-dag maar ik ben trots op haar.
Zo blij dit bericht langs te zien komen! Helemaal nu ik de update ook zag én alles in één keer kon! O+
Hopelijk gaat het herstel voorspoedig!! :*
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:31 schreef Seven. het volgende:
Colin slaapt 's nachts zowaar in blokken van 4 uur! _O_
En m'n man doet nu de nachtvoedingen waardoor ik gewoon weer in slaap val, ik kon vaak de slaap niet meer vatten na het voeden.

Daar tegenover staat dat Colin overdag en 's avonds vertikt om te gaan slapen :+ . En m'n man trekt het niet om het huishouden op de rails te houden naast de zorg voor Colin en zijn burn-out.

Dus ik heb nu geregeld dat ik 5 dagen werk van 10:00-16:00. Dan kan ik 's morgens het huishouden een kickstart geven.

We blijven gewoon van alles proberen tot we iets vinden wat werkt.
4 uur, hemels! *) Op naar de 5!

Wil hij gewoon helemaal niet slapen overdag? Wat lastig zeg.. Hier hebben we dat een hele tijd gehad dat we de signalen van het moe-zijn niet goed genoeg herkenden (bij de oudste) dan blijf je bezig, zodra ze over de slaap heen zijn.. Zo irritant..
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:52 schreef Smart_ass het volgende:
Wat fijn dat Colin nu langer slaapt @:Seven. !

SPOILER
Aww. Ja, pasfoto's van die kleintjes... 't is niet veel. :+
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 09:00 schreef QuattroF het volgende:
Echt meelezen en inhoudelijk reageren is er eventjes niet bij, maar een korte update: Het gaat goed. Zoveel beter dan verwacht. We bouwen nu haar eten en drinken weer op, morgen gaat de ruggenprik eruit en dan zal ze zich iets fitter voelen want door de medicatie is ze een beetje mat. Ze kletst, speelt een beetje en wordt enthousiast van eten dus dat is een heel goed teken. O+ Het is bijna te mooi om waar te zijn en ik wil het niet jinxen maar na alle vorige ellende zou dit toch zó fijn zijn. De geplande ontslagdatum was vrijdag, misschien nu iets eerder als het zo goed blijft gaan.
O+ O+ O+
pi_197626645
Wat zouden jullie doen? Ik heb vanmiddag een afspraak bij de tandarts voor wat boorwerk en de oppas zegt net af. Baby meenemen? Of afspraak verzetten (en hopen dat ik niet extra hoef te betalen).
pi_197627390
Ik heb mijn jongste op die leeftijd ook een keer meegenomen naar de tandarts. Ging prima, die lag te chillen in de maxicosi en vermaakte zich best. Zó lang duurt het toch ook niet? Had ik wel een supermakkelijke low maintenance baby :)
pi_197628049
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 10:03 schreef Jentin het volgende:
Ik heb mijn jongste op die leeftijd ook een keer meegenomen naar de tandarts. Ging prima, die lag te chillen in de maxicosi en vermaakte zich best. Zó lang duurt het toch ook niet? Had ik wel een supermakkelijke low maintenance baby :)
Ik denk niet dat het lang duurt nee :) En ik heb mijn 6 jarige mee als animator, dus ik denk wel dat het goed gaat komen. Ga het gewoon proberen :)
  maandag 25 januari 2021 @ 11:20:22 #273
319308 Tink89
To live is to dance
pi_197628610
Mag het überhaupt? Hier zijn ze streng (net als op het cb en bij de fysio enz...): alleen degene die er echt moet zijn. Geen partners, broertjes, zusjes...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_197628680
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:20 schreef Tink89 het volgende:
Mag het überhaupt? Hier zijn ze streng (net als op het cb en bij de fysio enz...): alleen degene die er echt moet zijn. Geen partners, broertjes, zusjes...
Gaan we dat weer krijgen... Corona is zo lang aan de gang, maar het zit bij mij blijkbaar niet diep genoeg dat ik hier over nadenk :') Ik bel zo wel.
pi_197629633
Wij moesten afgelopen vrijdag met z’n drieën en Z. ging mooi mee.
Protège moi de mes désirs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')