abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 januari 2021 @ 23:05:32 #201
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197519029
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Goed zeg! Ik weet nog hoe je struggelde in het begin. Iets om trots op te zijn O+
Ben ik ook! Ik wil nog 2 maanden doorgaan en dan ff zien hoe de corona vlag erbij hangt enzo.

NJ, het went wel. Ik kolf nu 4x 45 minuten, dan heb ik wel het gevoel niet constant het 'alweer?!' gevoel. Ik ben tijdens het kolven vaak druk met werk dus dat loopt ook wel goed door zo.
Resistance is futile.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 23:11:42 #202
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197519193
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:40 schreef Hilmo het volgende:

[..]

_O_ niets dan lof! Ik heb 1 voordeel van corona: alles live voeden en dat verrekte kolven niet haha. Misschien komt het zelfs zo ver dat ik nooit op kantoor hoef te kolven.

Gister trouwens bijna borstontsteking weer! Zoooo pijnlijk, koud had ik het en zo moe. Het drinken was hels. Gekoeld, verwarmd, en savonds dronk hij het gelukkig eruit! Snachts wel zweten zweten en nu is het weer ok. Moet er niet aan denken dat ik dan alleen had kunnen kolven, dan krijg ik borst nooit zacht genoeg.
Ik zat er van de week ook tegenaan te hikken, rechterborst ontplofte zowat! Normaal zit er zo'n 6 uur tussen 2 kolfbeurten, maar ik merkte dat rechts nog keihard was. M'n man zei 'jezus, voelt alsof er stenen in je tiet zitten!!!' :')

2 uur later maar weer gaan kolven en toen kwam er in 5 minuten 70 ml uit. :')
Resistance is futile.
pi_197519351
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 18:54 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Verwacht je dat het lukt, of is het nog afwachten?
M’n LG heeft het goedgekeurd, met als voorwaarde dat ik bepaalde meetings en overleggen wel bijwoon. En ook het werkoverleg iedere week.
Nu hopen dat HRM het snel verwerkt.
Protège moi de mes désirs.
pi_197519453
Hier ook begonnen om een kleine voorraad aan te leggen. De eerste poging om het flesje te oefenen is mislukt. Van het weekend maar nog eens proberen.

Het is wel een uitdaging om een kolfmoment in te lassen met twee kindjes aan de borst. :+
  dinsdag 19 januari 2021 @ 23:27:19 #205
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197519582
Leuke kolfstats:

Maximale hoeveelheid per kolfbeurt: 430 milliliter in 45 minuten tijd

Maximale hoeveelheid per dag (dus 4 uur totale kolftijd):
1120ml

Gemiddelde hoeveelheid ligt net boven 900ml per dag. De ene dag 800ml, de dag erop 1000ml (heel gek, blijkbaar werkt dat zo nu ik 4 keer per dag kolf, met 5 of 6 keer was het veel constanter).
Resistance is futile.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 23:28:15 #206
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197519605
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 23:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hier ook begonnen om een kleine voorraad aan te leggen. De eerste poging om het flesje te oefenen is mislukt. Van het weekend maar nog eens proberen.

Het is wel een uitdaging om een kolfmoment in te lassen met twee kindjes aan de borst. :+
Haha dat kan ik me direct voorstellen!
Resistance is futile.
pi_197520324
Ah dan is ze niet de enige dus! Hoevaak drinkt ie ongeveer per dag, @tpopml?
pi_197521088
Smart, kan best kloppen idd.
Hier een altijd snelle drinker gehad, altijd al wel rond de 5 minuten. De eerste maanden misschien vaker 7 minuten en tegenwoordig is 4 minuten per kant al genoeg. In de nachten is er meer rust en geduld en kan ze wat langer blijven hangen. Dan drinkt ze minder goed door.
Ik weet dit omdat ik nog altijd een app met timer laat lopen tijdens een voeding. Ik vergeet anders echt welke kant laatst was (nu minder relevant) hoelang de voeding geleden is etc.

Ik merk het ook met kolven trouwens. Na 5 minuten heb ik wel een voeding bij elkaar. Doorgaan levert hooguit een enkele ml extra op dus vind ik zonde van de tijd.
Sinds deze week wil ik nog maar 2 ipv 3x kolven op een werkdag. Ik heb een voorraad melk in de diepvries die mede door de lockdown vrijwel niet gebruikt wordt. Ik ben benieuwd in welke mate ik de voorraad nu nodig ga hebben. Maandag heb ik toen wel 2x 10 minuten gekolfd.
pi_197521973
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:20 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Zelfde hier! Heb die kolf 1x geprobeerd om te kijken hoe het moest en dat was het dan ook :P.

Ahh wat vervelend van de bijna borstontsteking! Heb je lecithine supplementen al geprobeerd? Ik heb daar veel goeds over gelezen! Ik neem ze ook en tot op heden geen borstontsteking gehad gelukkig, hoewel ik natuurlijk niet zeker weet of dat daardoor komt, maargoed.
Nee nog niet aangedurfd. Ivm mijn haar en gespleten nagels ben ik mamafit supplementen gaan slikken en ik durf dat niet te combineren.

En ja korter drinken, heel duidelijk hier!

Heb hier ook genoeg melk in vriezer staan, maat dat wordt straks tzt ooit op de opvang maat data veranderen want dat is dan misschien te oud voor hun :( (van dec is het laatste geloof ik )
  woensdag 20 januari 2021 @ 08:30:04 #210
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_197522112
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:16 schreef Hilmo het volgende:
Heb hier ook genoeg melk in vriezer staan, maat dat wordt straks tzt ooit op de opvang maat data veranderen want dat is dan misschien te oud voor hun :( (van dec is het laatste geloof ik )
Daar hebben ze toch niet zoveel mee te maken? Ik zou gewoon de datum aanpassen als zij daar een overdreven strikt beleid over hebben. Ik had dat met gekolfde melk uit de koelkast van 5 dagen oud. Jacob dronk dat prima, volgens hun richtlijn was het te oud. Prima, dan zet ik er toch op dat het van gisteren is :{w .
Ik zou wel even vantevoren uittesten of hij ontdooide melk gewoon drinkt, sommige baby’s doen daar moeilijk over.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  Moderator woensdag 20 januari 2021 @ 09:26:36 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_197522717
Zo ben ik ook weer eens :@ Deze week begonnen met werken dus nog minder tijd om hier aan te sluiten. Ondertussen zijn we druk op zoek naar een huis. Bezichtigingen, bod op een huis, helaas niet geworden. Maar leuk om mee bezig te zijn!

Het gaat gelukkig weer stukken beter met me. Ik sta op tijd op en ook werken gaat best goed. Ik werk in principe als aapie slaapt (ik werk 50% totdat de opvang weer opstart) want werken als hij wakker is vind ik behoorlijk lastig. Man werkt weer fulltime dus de zorg komt overdag nu echt helemaal op mijn schouders.

Met aapie gaat het ook goed. Hij heeft het de doorslaap feature gelukkig weer gevonden en is nog steeds druk met zijn handjes aan het spelen en kletst steeds meer. Qua spelen met hem: ik probeer elke dag wel een paar momentjes met hem te spelen. Ik lees hem voor, zing voor hem (ik heb een eigen liedje geschreven en mijn man begeleid deze op gitaar, aapie vindt het fantastisch O+) en geef hem wat speeltjes. Maar de rest van zijn speeltijd brengt hij door onder de babygym waar hij zelf een beetje speelt met zijn handjes/Jaapie het aapie/Knijn/Zazu. Het is denk ik juist ook goed om hem zichzelf te laten vermaken. Maar ook hier schuldgevoel hoor dat ik niet genoeg met hem doe!

Haaruitval heb ik (nog) geen last van. Aapie is volgende week 3 maanden, zal het dan losbarsten? ;)

quote:
6s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 23:27 schreef Seven. het volgende:
Leuke kolfstats:

Maximale hoeveelheid per kolfbeurt: 430 milliliter in 45 minuten tijd

Maximale hoeveelheid per dag (dus 4 uur totale kolftijd):
1120ml

Gemiddelde hoeveelheid ligt net boven 900ml per dag. De ene dag 800ml, de dag erop 1000ml (heel gek, blijkbaar werkt dat zo nu ik 4 keer per dag kolf, met 5 of 6 keer was het veel constanter).
Wow dat zijn goede stats!

Mijn record van kolven is 310ml in 1x en 800ml op 1 dag. Een stuk minder indrukwekkend dus :+

Verder zag ik weer mooie foto's voorbij komen, wat is het toch leuk om al die kindjes groter te zien worden O+

Ik ga proberen weer wat meer mee te posten hier!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_197531895
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:30 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Daar hebben ze toch niet zoveel mee te maken? Ik zou gewoon de datum aanpassen als zij daar een overdreven strikt beleid over hebben. Ik had dat met gekolfde melk uit de koelkast van 5 dagen oud. Jacob dronk dat prima, volgens hun richtlijn was het te oud. Prima, dan zet ik er toch op dat het van gisteren is :{w .
Ik zou wel even vantevoren uittesten of hij ontdooide melk gewoon drinkt, sommige baby’s doen daar moeilijk over.
Klopt maar strikt beleid. Heeft al maanden ontdooide melk gehad en gaat goed ^O^ maar dat doen wij dan ook met de datum idd .

En fijn majo dat het de goede kant op gaat! :*
pi_197531897
@MaJo zo leuk dat jouw man en jij samen een lied voor aanwezig zingen/spelen! O+

Hier is A. alweer vanaf 11.45 wakker en nog steeds alive and kicking :{ Tot nu toe anderhalf uur geslapen. Probeer hem in slaap te wiegen en dat stuit op veel weerstand, dus voordat ik frustratie voel opkomen haal ik m maar weer uit de slaapzak. Net buiten gewandeld en hij zit alleen maar met zijn tut te spelen of om zich heen te kijken :') Mijn oudste was al met 1,5 jaar uit geslapen overdag en ik hoop niet dat de geschiedenis zich weer herhaalt eerlijk gezegd.
pi_197538256
quote:
89s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:29 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ruilen?
Ik ben dan weer heel jaloers op jouw succes qua borstvoeding en kolven O+
Dat vond ik zo zwaar, ik ging er echt aan onderdoor. Heb het volgens mij misschien 3 weken live gegeven en daarna 3 weken fulltime gekolfd. Vind het echt jammer, het is zo speciaal O+
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_197538784
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 00:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ah dan is ze niet de enige dus! Hoevaak drinkt ie ongeveer per dag, @:tpopml?
Hij komt hier nog wel om de drie uur, dus acht voedingen redden we wel. 's Avonds valt hij graag in slaap aan de borst :@ O+ dus dan is het open bar totdat we naar bed gaan :+

En bij jou?
pi_197539587
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 20:45 schreef tpopml het volgende:

[..]

Hij komt hier nog wel om de drie uur, dus acht voedingen redden we wel. 's Avonds valt hij graag in slaap aan de borst :@ O+ dus dan is het open bar totdat we naar bed gaan :+

En bij jou?
Haha open bar! :D Dat is hier inderdaad ook een tijdje zo geweest, dat ze in slaap viel aan de borst. Hier meestal 6 keer per dag (soms 5, soms 7, maar over het algemeen 6 keer).
pi_197541222
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 21:18 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Haha open bar! :D Dat is hier inderdaad ook een tijdje zo geweest, dat ze in slaap viel aan de borst. Hier meestal 6 keer per dag (soms 5, soms 7, maar over het algemeen 6 keer).
Lekker! Dan heb je best wel ademruimte! Voed je volledig op verzoek?
pi_197543883
Ja klopt, ik heb ook zeker wel ademruimte! Ja, ik voed op verzoek, hoewel ik dat altijd een beetje vreemd vind klinken nu. Want ik probeer haar te voeden voordat ze er om vraagt zeg maar :P. Ik voed haar eigenlijk gewoon standaard na elk slaapje en dan ‘s avonds nog een keer extra voordat ze de nacht in gaat. En natuurlijk als ze tussendoor honger heeft maar dat heeft ze eigenlijk niet. Hoe doe jij dat?
pi_197544505
Voeden op verzoek is niet enkel op verzoek van de baby, maar ook op verzoek van mams. ;)
pi_197544603
Plak baby van bijna 11 maanden hier :o O+ Koorts sinds gister en slapen in dr bedje tegen ons bed aan was een absolute no go. Vannacht nieuwe paracetamol gegeven en toen ging het wel weer. En wat ik al dacht, een randje boventand zichtbaar :o waar dr broer daar 0 last van had is zij het tegenovergestelde -O-

Maar wat was ze lief ook, gister maar naast haar in bed blijven zitten. Word ze een uurtje later wakker en gaat een kwartier lang zitten schaterlachen om ik denk m’n iPad :D om vervolgens haar neus in me te begraven en weer in slaap te vallen O+
  Moderator/colorchick donderdag 21 januari 2021 @ 11:54:51 #221
382129 crew  Donna
pi_197547791
Baby foto donderdag kan ook wel toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197547803
quote:
10s.gif Op donderdag 21 januari 2021 03:03 schreef Smart_ass het volgende:
Ja klopt, ik heb ook zeker wel ademruimte! Ja, ik voed op verzoek, hoewel ik dat altijd een beetje vreemd vind klinken nu. Want ik probeer haar te voeden voordat ze er om vraagt zeg maar :P. Ik voed haar eigenlijk gewoon standaard na elk slaapje en dan ‘s avonds nog een keer extra voordat ze de nacht in gaat. En natuurlijk als ze tussendoor honger heeft maar dat heeft ze eigenlijk niet. Hoe doe jij dat?
Wat is bij jou dan voordat ze er om vraagt? Mickey kan echt wel smakken, maar het wordt echt duidelijk als hij gewoon zijn gezicht in mijn boezem begraaft :9 nu al een borstenman!

Verder dus tussendoor nog wel eens aanleggen, als hij blijft jengelen en de slaap niet kan vatten (en overduidelijk moe is: kleine oogjes, ik gezicht wrijven)

Zo-is-dat die momentjes maken het intensieve echt wel weer waard O+

Mickey laat sinds kort dus stink scheten :@ _O- kan dat serieus van die paar hapjes bloemkool/wortel zijn, waarvan de helft nog terug uit zijn mond komt? :')
pi_197547921
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 11:54 schreef Donna het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een schatje! O+
pi_197549415
quote:

SPOILER
Ach gos O+

Ik doe mee voor babyfotodonderdag.
SPOILER
Helaas weinig tijd om echt mee te posten.
Poffertje is trouwens ook zo'n snelle drinker. 's Nachts komt ze nou ook weer iets vaker.

En ook al rolt ze nog niet, vandaag tijgerde ze vooruit op de mat. Ik hoopte toch dat zij iets langzamer zou gaan dan Banaan. :{w
Ze is ook snel gefrustreerd (denk ik) dat ze nog niet kan rollen. Dus naast alle slaapjes in de draagzak zit ze er soms ook nog in omdat ze anders moppert/huilt. De wipstoel vindt ze wel lekker soms maar daar kan ze natuurlijk ook niet steeds in. :{
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_197549598
Heh??? Tijgeren??? :o
pi_197552724
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 11:55 schreef tpopml het volgende:

[..]

Wat is bij jou dan voordat ze er om vraagt? Mickey kan echt wel smakken, maar het wordt echt duidelijk als hij gewoon zijn gezicht in mijn boezem begraaft :9 nu al een borstenman!

Verder dus tussendoor nog wel eens aanleggen, als hij blijft jengelen en de slaap niet kan vatten (en overduidelijk moe is: kleine oogjes, ik gezicht wrijven)

Zo-is-dat die momentjes maken het intensieve echt wel weer waard O+

Mickey laat sinds kort dus stink scheten :@ _O- kan dat serieus van die paar hapjes bloemkool/wortel zijn, waarvan de helft nog terug uit zijn mond komt? :')

Ja ik bedoel dus voordat ze gaat huilen en jengelen. Eigenlijk al voordat ze überhaupt gaat smakken ook. Gewoon elke keer nadat ze wakker wordt van een slaapje, hup de tiet erin. En ik weet wel dat ze dan honger heeft, want bijvoorbeeld als ze lang heeft geslapen en ik verschoon haar eerst duurt het allemaal te lang en dan begint ze dus wel te jengelen :P.

En inderdaad tussendoor aanleggen doe ik ook wanneer ze niet in slaap wil vallen terwijl ze overduidelijk moe is, of als ze begint te huilen, maar dat gebeurt eigenlijk nauwelijks.

Haha de kleine hier scheet ook weleens, dat ik me echt afvraag van oke is dit nou een scheet of een vieze luier. Maar ik vind het nog niet heeeeel erg stinken. Volgens mij komt dat dan wel van vast voedsel ja!

Donna wat een popje! En PKM wat een blijerd! O+

Quattro hoe gaat het daar? Zijn jullie al richting ziekenhuis? Jullie zouden vandaag gaan en dan morgen de operatie toch?
pi_197552750
@Donna wat heb je een prachtig meisje!

@PKM wat een heerlijk lachebekkie. O+ Maar tijgeren? Hoe oud is ze?

Inmiddels zijn wij in het ziekenhuis. Morgen wordt Frum geopereerd. Super spannend.. De operatie duurt zo’n 6 uur dus dat wordt een vreselijke zit.. Maar wel heel fijn dat het nu doorgaat.
pi_197552909
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 08:02 schreef Zo-is-dat het volgende:
Plak baby van bijna 11 maanden hier :o O+ Koorts sinds gister en slapen in dr bedje tegen ons bed aan was een absolute no go. Vannacht nieuwe paracetamol gegeven en toen ging het wel weer. En wat ik al dacht, een randje boventand zichtbaar :o waar dr broer daar 0 last van had is zij het tegenovergestelde -O-

Maar wat was ze lief ook, gister maar naast haar in bed blijven zitten. Word ze een uurtje later wakker en gaat een kwartier lang zitten schaterlachen om ik denk m’n iPad :D om vervolgens haar neus in me te begraven en weer in slaap te vallen O+
Ahhh dit klinkt zo lief! O+ Wat heerlijk. Hopelijk gaat ze er verder niet teveel last van krijgen!
pi_197552964
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 15:58 schreef QuattroF het volgende:
@:Donna wat heb je een prachtig meisje!

@:PKM wat een heerlijk lachebekkie. O+ Maar tijgeren? Hoe oud is ze?

Inmiddels zijn wij in het ziekenhuis. Morgen wordt Frum geopereerd. Super spannend.. De operatie duurt zo’n 6 uur dus dat wordt een vreselijke zit.. Maar wel heel fijn dat het nu doorgaat.
Fijn dat het nu wel doorgaat, maar inderdaad wat een lange zit.. ik denk aan jullie :*
pi_197553870
@QuattroF ze is elf weken. Ik ga ervan uit dat het een toevalstreffer was. Ze rolde straks ook voor het eerst van buik naar rug, dat is wel een jompel waard. *O*
pi_197555114
Ik kom me hier ook maar eens melden, vorige week woensdag is onze dochter geboren en inmiddels is de kraamweek dus echt voorbij.

J doet het geweldig, ze is een natuurtalent aan de borst, vanwege een aandoening bij mij krijgt ze daar niet genoeg uit, maar ik voed bij met een borstvoedingshulpset. Dat gaat best goed! Vandaag zat ze weer op geboortegewicht, dus dat is mooi!

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Gogo83 op 21-01-2021 20:23:52 ]
pi_197556398
Ah wat heerlijk Gogo,. Gefeliciteerd!
pi_197556423
Welkom gogo, wat fijn dat het goed gaat!

Ik lig nu met mijn eigen 6 maanden oude baby in mijn armen te rammelen van jullie kleinere baby foto’s. :D
pi_197556703
@Gogo83 wat hebben jullie een mooie dame gemaakt O+ gefeliciteerd!
SPOILER
pi_197558275
Welkom Gogo! Gefeliciteerd! *O*

Wat goed, en knap, dat je borstvoeding zo goed gaat ook! _O_
pi_197558301
Quattro heel veel sterkte en heel veel geluk morgen. Hopelijk maken jullie een goede nacht.
pi_197558322
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 18:18 schreef Gogo83 het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden, vorige week woensdag is onze dochter geboren en inmiddels is de kraamweek dus echt voorbij.

J doet het geweldig, ze is een natuurtalent aan de borst, vanwege een aandoening bij mij krijgt ze daar niet genoeg uit, maar ik voed bij met een borstvoedingshulpset. Dat gaat best goed! Vandaag zat ze weer op geboortegewicht, dus dat is mooi!

SPOILER
Ah O+ Gefeliciteerd ! Haar tweede naam vind ik prachtig, kwam er hier niet doorheen :(
pi_197558384
quote:

Succes voor kleine Frum en voor jou 🍀
pi_197558458
quote:

Ik had deze even gemist toen ik naar Gogo's mooie baby aan het kijken was.. maar héél veel succes morgen! Dan is het maar achter de rug, steeds verzetten lijkt me echt niet fijn! Het komt vast helemaal goed, maar het blijft natuurlijk spannend en niet hoe je je meisje wil zien :* ik zal aan jullie denken morgen!
pi_197558761
Heel veel succes en sterkte morgen quattro. Zal een heftige dag zijn, jeetje 6 uur!
Hopelijk gaat na de operatie dit keer alles voorspoedig en zijn jullie weer snel samen thuis. :*

Is minder melk drinken vanaf 6 maanden herkenbaar? Of is het even een dip door tandjes, wennen aan vast voedsel etc?
Normaal dronk ze op een werkdag iedere 3 uur in totaal 3 flesjes van 150ml, deze week liet ze veel staan. Soms lukte 150 wel, maar andere keren maar 70? :?
Ik dacht eindelijk mijn vriezervoorraad te kunnen gaan gebruiken met 2x kolven, maar heb juist weer wat extra in moeten vriezen.
pi_197558871
quote:

Fijn dat jullie er nu zijn, hopelijk komt er nu last minute niks meer tussen! Als het straks maar achter de rug is...

Heel heel heel veel succes! O+ :*
Dappere Frum!
pi_197559033
quote:

SPOILER
Congrats @Gogo83 !! Die ziet er goed gelukt uit!

Onze oudste dochter heeft dezelfde tweede naam. O+
Leuke combinatie van namen ook. :D
pi_197559403
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 20:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ah O+ Gefeliciteerd ! Haar tweede naam vind ik prachtig, kwam er hier niet doorheen :(
Wij hebben de tweede naam vooral gekozen omdat wij (Toscaanse) Jasmijn associëren met onze favoriete plek ter wereld: Rome. Grote broer heeft Remus als tweede naam. :)

@QuattroF:sterkte morgen!
pi_197566384
Bedankt allemaal. :)
  vrijdag 22 januari 2021 @ 09:10:39 #245
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_197566914
Sterkte vandaag Quattro! Ik duim voor een succesvolle operatie.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_197570443
Sterkte vandaag @QuattroF

Gefeliciteerd @Gogo83 die tweede naam vind ik ook mooi. O+
pi_197570876
@QuattroF sterkte vandaag! Hoe ging het tot nu toe?
  vrijdag 22 januari 2021 @ 16:36:07 #248
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197573978
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 08:10 schreef QuattroF het volgende:
Bedankt allemaal. :)
Ik hoop dat de operatie goed gegaan is!
Resistance is futile.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 16:39:12 #249
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197574044
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 08:02 schreef Zo-is-dat het volgende:

Awww, lief! Hopelijk is ze er snel doorheen..
Resistance is futile.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 16:44:59 #250
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197574124
quote:

SPOILER
Ja, dat kan O+

quote:
3s.gif Op donderdag 21 januari 2021 13:15 schreef PKM het volgende:

[..]

Ach gos O+

Ik doe mee voor babyfotodonderdag.
SPOILER
Helaas weinig tijd om echt mee te posten.
Poffertje is trouwens ook zo'n snelle drinker. 's Nachts komt ze nou ook weer iets vaker.

En ook al rolt ze nog niet, vandaag tijgerde ze vooruit op de mat. Ik hoopte toch dat zij iets langzamer zou gaan dan Banaan. :{w
Ze is ook snel gefrustreerd (denk ik) dat ze nog niet kan rollen. Dus naast alle slaapjes in de draagzak zit ze er soms ook nog in omdat ze anders moppert/huilt. De wipstoel vindt ze wel lekker soms maar daar kan ze natuurlijk ook niet steeds in. :{
Oh heerlijke foto! *;

quote:

SPOILER
Welkom! Wat fijn dat borstvoeding met een omweg goed lukt ^O^ en wat een scheetje O+
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')