Superfijn zeg! Hopelijk gaat het komende tijd beter.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:57 schreef NicolasJoy het volgende:
We hebben met de medicijnen de toestemming gekregen na 10-12 dagen op nieuwe over te gaan i.p.v. na 14 dagen. De huisarts vindt het onzin om elke twee weken twee dagen door deze ellende te gaan..
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:41 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Wat heeft hij toch mooie ogen, sun!
Wij hebben niks te klagen. Alles gaat hier z’n gangetje.Wel heb ik een verzoek ingediend voor 4 weken langer verlof. Heb toch nog wat meer tijd nodig.
Wat is ze al gegroeid inderdaad! En die haren! Zo mooi lang al! Vraag me af of die snelle haargroei blijft of dat dat op een gegeven moment af gaat zwakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U. noemt haar “Zieeelieeee”. En “lieeevieee”.
Een lievie is ze echt en Zielie houden we er ook in.
Ik lees wel eens iets over flessen eraf, maar wij zitten al tijden op dezelfde aantal flessen. 5x 180cc en snachts eentje van 90cc. Zo zitten we steeds net onder de liter. Heb al eens gedacht aan forte voeding, maar dat schijnt niet elke baby te helpen. Ik blijf dan toch maar het oude vertrouwde gevenIk gok dat er pas een fles af gaat wanneer hij hapjes gaat eten.
Die hadden jullie al, en nu nog één!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:22 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]![]()
![]()
Poging gedaan net zo'n mooie te maken als die van jullie!
Ik heb even teruggekeken in mijn kinddossier, en onze kleine kreeg inderdaad vanaf 4 maanden fortevoeding. Ze zat echt aan de max die ze mocht drinken en was nog steeds hongerig. Ben geloof ik naar half/half gegaan en blijkbaar werkte dat goed gezien er een paar weken later een fles vanaf kon.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik lees wel eens iets over flessen eraf, maar wij zitten al tijden op dezelfde aantal flessen. 5x 180cc en snachts eentje van 90cc. Zo zitten we steeds net onder de liter. Heb al eens gedacht aan forte voeding, maar dat schijnt niet elke baby te helpen. Ik blijf dan toch maar het oude vertrouwde gevenIk gok dat er pas een fles af gaat wanneer hij hapjes gaat eten.
Oh, zo zou je het ook kunnen doen ja. Ik was in de veronderstelling dat je helemaal over moest gaan op forte. Zo lang we het onder de liter kunnen houden kijk ik het nog wel even aanquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb even teruggekeken in mijn kinddossier, en onze kleine kreeg inderdaad vanaf 4 maanden fortevoeding. Ze zat echt aan de max die ze mocht drinken en was nog steeds hongerig. Ben geloof ik naar half/half gegaan en blijkbaar werkte dat goed gezien er een paar weken later een fles vanaf kon.
Ze krijgt nog steeds forte maar dat is meer omdat ik een paar pakken te veel heb gekocht en het met die kleine hoeveelheden maar niet op gaatDe ochtendfles krijgt nu 1 schepje en 5 normale, en de avondfles 2 forte 4 normale.
Ja heel goed! Ik heb echt mega veel leuke items voor beide kinderen en zelfs voor mezelfquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:10 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Bedankt! Wat Superleuk zeg! Ik zie een meisjessuprisebox twv ¤100 voor ¤15. Jullie ervaringen zijn dus goed?
Nee dat wilde ik juist niet! Ze zeiden bij ons dat ik de fles waarna ze het meeste honger had wel mocht vervangen door een fortefles. Ik heb daar niet naar geluisterd en gewoon iedere fles een deel vervangen, dat werkte na een dag of 2/3 als ik het me goed herinner. En sindsdien dus gewoon steeds meer gaan afbouwen. Ze zou echt allang zonder kunnen maar ik ben zuinig. Had toen ik inkocht niet nagedacht dat ze ineens maar naar 2 flessen per dag ging, en dat die paar dozen voorraad dus echt lang meegaanquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh, zo zou je het ook kunnen doen ja. Ik was in de veronderstelling dat je helemaal over moest gaan op forte. Zo lang we het onder de liter kunnen houden kijk ik het nog wel even aanSporadisch komt hij over een liter uit, maar zulke dagen zijn er dus wel.
Stof tot nadenken wel! CB had het over laatste fles met rijstebloem, maar het liefst wil ik dat niet geven. Welk merk forte gebruik jij?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee dat wilde ik juist niet! Ze zeiden bij ons dat ik de fles waarna ze het meeste honger had wel mocht vervangen door een fortefles. Ik heb daar niet naar geluisterd en gewoon iedere fles een deel vervangen, dat werkte na een dag of 2/3 als ik het me goed herinner. En sindsdien dus gewoon steeds meer gaan afbouwen. Ze zou echt allang zonder kunnen maar ik ben zuinig. Had toen ik inkocht niet nagedacht dat ze ineens maar naar 2 flessen per dag ging, en dat die paar dozen voorraad dus echt lang meegaan
Kruidvat! Daar hebben we ook de gewone voeding van. Rijstebloem raadde het CB ons af, omdat er iets met vervuilde rijst was o.i.d.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Stof tot nadenken wel! CB had het over laatste fles met rijstebloem, maar het liefst wil ik dat niet geven. Welk merk forte gebruik jij?
Oh, wat fijn NJquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:57 schreef NicolasJoy het volgende:
We hebben met de medicijnen de toestemming gekregen na 10-12 dagen op nieuwe over te gaan i.p.v. na 14 dagen. De huisarts vindt het onzin om elke twee weken twee dagen door deze ellende te gaan..
Afgelopen nacht was de eerste nacht op een nieuwe verpakking en.. sliep ze van 23:55-05:15 ongeveer.
Ik was zo uitgerust.
Aw, lief! En wat groeit hij hard joh!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even een foto van ons nachtdiertje.
[ afbeelding ]
En nog een niet zo fotogenieke foto![]()
[ afbeelding ]
Fingers crossed Quattro!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:10 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Suprisebox? Klinkt leuk! Wat houdt dat precies in?
Als het goed is vrijdag, met donderdagmiddag de opname.. Maar ik juich nog niet want de vorige keer werd het ook vlak van te voren geannuleerd. Maar hopelijk dus vrijdag.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:41 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Wat heeft hij toch mooie ogen, sun!
Wij hebben niks te klagen. Alles gaat hier z’n gangetje.Wel heb ik een verzoek ingediend voor 4 weken langer verlof. Heb toch nog wat meer tijd nodig.
Jemig, wat gaat dat hard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U. noemt haar “Zieeelieeee”. En “lieeevieee”.
Een lievie is ze echt en Zielie houden we er ook in.![]()
![]()
Hopelijk werkt je werkgever mee
Resistance is futile.
Ruilen?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Superfijn zeg! Hopelijk gaat het komende tijd beter.
En zo lief al die foto's
Bij ons ging met 4,5 maand de "nachtfles" eraf, dat was die om 23:00. Toen gingen we naar 4 flessen, 7/11/15/19 uur. Als ik hier zo de berichten zie dan hangt het gewoon enorm van je kind af? Onze mini werd geloof ik twee nachten nog rond die tijd wakker en daarna was ze eraan gewend. Echt een groot geluk!
Opluchting dat het vooral zonder gedoe was!quote:
Het is voor ons wel heel duidelijk bevestiging dat het spul werkt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:24 schreef Hilmo het volgende:
NJ wat goed van de nacht!!dus heel duidelijk verband met de medicijnen! En wat een uren maak jij in de week! Ik ben met 23 uur al helemaal gesloopt (maar heb dan ook veel te veel werk voor mijn uren maar hou me wel strikt aan mijn uren)
Seven, wat fijn dat je zo goed sliep als man bij de baby slaapt! Kolf je nog steeds alles?
Quattro, ik duim voor je van vrijdag!
En wat een heerlijke poppetjes komen er toch voorbij, echt om op te vretenzal ook ff kijken of ik nog wat leuks heb. Rollen bij CB deed F niet, door corona mocht hij niet eens op het kussen om te laten zien wat hij kon. Zoveel mogelijk afstand houden zei arts. Ach prima. Hij rolt sporadisch. Drie keer nu gedaan in zijn leven haha. Laatbloeier maar ach, zwaargewicht ook haha.
Respect! Beetje gewenning geworden, of vervloek je het nog wel?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:28 schreef Seven. het volgende:
@:Hilmo yes, ik kolf zo'n 900ml per dagsoms wel wat kunstvoeding erbij.
Goed zeg! Ik weet nog hoe je struggelde in het begin. Iets om trots op te zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:28 schreef Seven. het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:28 schreef Seven. het volgende:
Heel schattig bij Aquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die zat in een surprisebox. Is mijn favoriet van alle kleren die ik in de boxen heb ontvangen
Ik heb even wat gemist over de operatie van Frum denk ik. Ik weet dat hij afgezegd is, maar hebben jullie alweer een andere datum?
Wat fijn! Super nieuws! En wat een mooie foto’s weer, prachtig meisje.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:57 schreef NicolasJoy het volgende:
Afgelopen nacht was de eerste nacht op een nieuwe verpakking en.. sliep ze van 23:55-05:15 ongeveer.
Ik was zo uitgerust.
Zelfde hier! Heb die kolf 1x geprobeerd om te kijken hoe het moest en dat was het dan ookquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:40 schreef Hilmo het volgende:
[..]niets dan lof! Ik heb 1 voordeel van corona: alles live voeden en dat verrekte kolven niet haha. Misschien komt het zelfs zo ver dat ik nooit op kantoor hoef te kolven.
Gister trouwens bijna borstontsteking weer! Zoooo pijnlijk, koud had ik het en zo moe. Het drinken was hels. Gekoeld, verwarmd, en savonds dronk hij het gelukkig eruit! Snachts wel zweten zweten en nu is het weer ok. Moet er niet aan denken dat ik dan alleen had kunnen kolven, dan krijg ik borst nooit zacht genoeg.
Ja echt wel! Mickey drinkt sinds een paar weken stuk efficiënter. Vijf minuutjes per borst zou ik schatten, en de tweede borst is meer toetje geworden ipv onderdeel van een volledige maaltijd.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat fijn! Super nieuws! En wat een mooie foto’s weer, prachtig meisje.
Miezziej die gilletjes en rare kreten komen er hier ook uit. Heel grappig en gezellig, maar inderdaad liever niet ‘s nachts![]()
.
Sun en DUMAN, heerlijke foto’s weer!Wat hebben we toch een mooie baby’s hier in het topic haha.
Quattro ik hoop echt dat het vrijdag gewoon door kan gaan en jullie er vanaf zijn. Anders zit je er ook telkens maar tegenaan te hikken.
Laatste voeding gebeurt hier rond 19:30/20:00u.
Voor de mensen die bv geven, merken jullie dat jullie baby’s efficiënter/sneller gaan drinken? De drinksessies worden hier steeds korter, nu vaak rond de 7 minuten per kant, 15 is max/uitzonderlijk. Maar ze lijkt wel genoeg binnen te krijgen en heeft verder geen honger ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |