abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197496404
Ohh Sun wat schattig!! Daar kijk ik nu al naar uit :D.

Ik smelt hier altijd als ze klaar is met drinken en zich dan naar me toe draait en naar me glimlacht O+ O+.

Oh en slapen om 20:00u zou ik ook niet kunnen. Ik lig er voor 22:30u echt niet in. Ik moet wel echt goed gesloopt zijn om om 20:00u te kunnen slapen maar in NJ’s situatie zou ik me dat wel kunnen voorstellen.
pi_197497081
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:04 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nouja, ik weet dus niet echt of hij honger signalen geeft. Ik gooi er altijd een fles in, maar dat is meer uit gewoonte. Hij huilt nooit snachts, het is meer kletsen. Zeker anders dan overdag, waar hij wel huilt als hij honger heeft. Ik denk dat het het proberen wel waard is, elke keer snachts op lopen daar wordt niemand vrolijk van. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen :')

Ik ga ook vaak vroeg naar bed. Ik ben echt doodop s'avonds. Vooral nu met een 6 jarige thuis waar de motivatie voor schoolwerkjes te doen soms ver te zoeken is. Ik kom vaak tot de conclusie dat ik nu vooral geleefd word en soms vind ik dat best lastig. Maar het is wat het is en go with the flow zeker?

Hoop dat de medicijnen weer snel gun werk gaan doen bij jullie meiske!
Mmm, dan is het misschien het proberen waard, of hij ook te troosten is zonder fles.

Ik herken je wel in het stukje geleefd worden. Zeker nu je verder zo weinig kan en mag doen.. Aan het einde van de week was het werken, zorgen, slapen. Niets meer of leukers. :9 Maar ja, het is een faaaaaaase.

:*
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:44 schreef Smart_ass het volgende:
Hopelijk willen ze meewerken en verstrekken ze de medicijnen inderdaad net een paar dagen eerder. Als dat zoveel verschil maakt.. ik snap het qua bedtijd ook wel hoor. Maar wel onhandig dat de paar uurtjes waarin ze beter slaapt nou precies net niet matchen met wanneer jullie naar bed gaan. Hoewel zoals je al aan gaf, als je echt kapot bent lig je er zelf om 20:00u ook mooi in. Hoe was dat trouwens met jullie oudste? Had zij last van hetzelfde of helemaal niet?
Eerder betaalden we het zelf, dan mocht waarschijnlijk alles. :9

De oudste had soortgelijke klachten. Haar medicijnen werkten beter, maar was poeder, dus met de flesvoeding ging dat goed, maar met borstvoeding iets onhandiger. En mag pas later..

We zijn er toen pas met 6-9 maanden achter gekomen, werden steeds weggezet als overbezorgde ouders..
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:19 schreef Hilmo het volgende:
Ik zou het wel weten NJ qua slaap maar ik ging ook maanden lang met baby op bed. Wij lagen om 20.00 uur allemaal plat en goddelijk was dat. Nu ben ik elke dag moe (lig nu om 22.00 vaak) en dat is best te weinig merk ik met alles van thuisschool enzo. Willen met de oudste ook een plaswekker kopen en dan wordt het helemaal nachtwerk dus dan moet ik echt om 20.30 op bed. Je vriendin NJ houdt dit zo toch niet vol ook al is dat haar tijd niet?

Sun, wij ook CB en prikjes vandaag! 9,7 kg :+ en 76 cm. Alles neemt iets af, groei op gemiddeld nu en gewicht nog steeds boven curve. Prikjes was hard huilen en daarna super snel stil! Ongelooflijk vond ik dat. Hij jengelt nu iets meer maar verder geen bijzonderheden. Ze was bij ons ook zo fijn, stelde open vraag wat hij voor eten krijgt en bij alleen bv en rapley met 6 maanden, knikte ze begrijpend. Geen enkel oordeel! En rollen deed hij vanochtend, eerste keer dat ik het nu zag!
Ze houdt het ook niet vol, maar bikkelt toch maar door.. Echt heel veel respect voor, snap niet waar ze het vandaan haalt..

Mooie stats! Hopelijk ook gewoon extra slaap i.p.v. klachten nu. *)
pi_197497109
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
20 uur naar bed, nee. Ook al ben ik nog zo moe :+ Ik ben al de hele dag bezig, als ik dan ook nog eens zo vroeg naar bed ga heb ik helemaal niks meer voor mezelf. Maar zo ben ik, als het voor jullie werkt, lekker blijven doen. Ik vind het heerlijk om savonds in bed nog wat tv te kijken. Netflix, Videoland dat soort dingen. Ik kan dan even uitblazen.

Als mijn baby schaterlacht oohhh O+ O+ O+ dat is toch één van de mooiste dingen?
Het is ook niets aan, maar ja, ik val gewoon om. :9 Ik werk ook nog eens ~ 55 uur per week, dus ook vroeg opstaan, dan val je 's avonds gewoon om. :+

Dieptepunt is halverwege het bord eten gewoon omvallen, dus ja, weinig keuze. *)

Kan niet wachten tot we weer een normaler ritme krijgen. O+
pi_197497356
So wat een stats Hilmo! _O_

Tegen de tijd dat ik ‘s avonds op de bank kan gaan zitten is het vaak al 21:00. De ene keer is dat zonder, de andere keer met baby. Doorslapen in de avonden blijft ze lastig vinden dus dat lukt soms wel met wat hulp en soms helemaal niet.
Om 22:00 wil ik zelf bed gaan. Als L dan al in bed ligt besluit ze vaak vlak daarna dat ze nog even wil drinken, waardoor ik een stuk later pas echt kan slapen.
Gisteren had ik plots buikpijn en ben om 21:15 naar bed gegaan. Liggend ging het, dus heb wat gelezen, maar L werd wakker. Vriend is haar komen halen, ik een poging tot slapen en om 22:15 stonden ze aan het bed want ze had honger. Daarna meldde ze zich voor 1:30 alweer en vervolgens om 5;45 alweer, waarna ik op moest staan. 6:15 uur slaap viel me vanochtend best tegen met om 21:15 naar bed gaan. Maar niets te klagen tov van jullie nachten soms hoor!
Vandaag wat later naar bed, want morgen vrij. Net klaar met voeden dus hopelijk gaat ze nu slapen.

Maar wat betreft de nachtvoeding weg laten zie ik dat hier echt nog niet gebeuren. Is dat nog echt verschillend met fv of bv baby’s? Peuter heeft ook nog tot 14 maanden 1 nachtvoeding gehad. Als ze wakker wordt probeer ik sowieso altijd eerst de speen, maar in 99% van de gevallen gaat ze toch echt huilen en wil ze drinken. Ik geloof best dat dat wat gewenning is inmiddels, maar om dat om te buigen moet je energie over hebben ‘s nachts en dat heb ik echt niet. Ik slaap heerlijk tussen de voedingen door. Ik zou het wel fijner vinden als ze pas rond 3:00-4:00 komt en dan 7:00-7:30, ipv rond 1:00-2:00 en 5:30 zo vlak voor mijn wekker. :O
pi_197499071
@Nolita, ik denk niet dat het anders is. Ik heb mijn oudste een nachtvoeding gegeven tot ze 2,5 jaar was en ik geloof wel dat dat op den duur een gewenning was. Zij kreeg toen trouwens ook fv.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 07:28:02 #156
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197499233
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 23:11 schreef Nolita het volgende:
So wat een stats Hilmo! _O_

Tegen de tijd dat ik ‘s avonds op de bank kan gaan zitten is het vaak al 21:00. De ene keer is dat zonder, de andere keer met baby. Doorslapen in de avonden blijft ze lastig vinden dus dat lukt soms wel met wat hulp en soms helemaal niet.
Om 22:00 wil ik zelf bed gaan. Als L dan al in bed ligt besluit ze vaak vlak daarna dat ze nog even wil drinken, waardoor ik een stuk later pas echt kan slapen.
Gisteren had ik plots buikpijn en ben om 21:15 naar bed gegaan. Liggend ging het, dus heb wat gelezen, maar L werd wakker. Vriend is haar komen halen, ik een poging tot slapen en om 22:15 stonden ze aan het bed want ze had honger. Daarna meldde ze zich voor 1:30 alweer en vervolgens om 5;45 alweer, waarna ik op moest staan. 6:15 uur slaap viel me vanochtend best tegen met om 21:15 naar bed gaan. Maar niets te klagen tov van jullie nachten soms hoor!
Vandaag wat later naar bed, want morgen vrij. Net klaar met voeden dus hopelijk gaat ze nu slapen.

Maar wat betreft de nachtvoeding weg laten zie ik dat hier echt nog niet gebeuren. Is dat nog echt verschillend met fv of bv baby’s? Peuter heeft ook nog tot 14 maanden 1 nachtvoeding gehad. Als ze wakker wordt probeer ik sowieso altijd eerst de speen, maar in 99% van de gevallen gaat ze toch echt huilen en wil ze drinken. Ik geloof best dat dat wat gewenning is inmiddels, maar om dat om te buigen moet je energie over hebben ‘s nachts en dat heb ik echt niet. Ik slaap heerlijk tussen de voedingen door. Ik zou het wel fijner vinden als ze pas rond 3:00-4:00 komt en dan 7:00-7:30, ipv rond 1:00-2:00 en 5:30 zo vlak voor mijn wekker. :O
Lastpakken zijn het, die baby's :P

Wij hebben hier van plek geruild. M'n man werkt niet, hij ligt nu naast de co-sleeper en doet dus alle nachtvoedingen. Ik val dan direct weer in slaap O+ dus uitgerust ondanks de onderbreking om 1 uur, 3 uur en 5 uur ^O^ .

Hij is nu klaarwakker maar geen honger. Meneer is lekker aan het spelen en kletsen met ons. Ik denk dat Colin bijvoorbeeld met gemak terug kan naar 1 voeding per nacht met zijn 3 maandjes. Hij wordt echt wakker uit gewoonte. Maar wel herkenbaar, ik heb echt geen energie om de nachten dat gevecht te leveren om te gaan slapen, dat kost tegenwoordig aan het begin van de avond ook al genoeg moeite :') ;)
Resistance is futile.
pi_197499704
Je moet inderdaad maar de energie hebben snachts. Maar ik ben de laatste nachten toch al minimaal een uur bezig om hem weer in slaap te krijgen en dat is met fles. Dus of ik die energie nou steek in speentjes of flesjes, het maakt denk ik niet veel uit. Vannacht trouwens wel gewoon weer een nachtvoeding gegeven.
Ik ben wel heel blij dat mijn oudste overal doorheen slaapt :)

[ Bericht 21% gewijzigd door Sunshine1982 op 19-01-2021 09:00:33 ]
pi_197500288
Ik stop 's nachts ook maar gewoon meteen de borst erin, dat gaat veel sneller :P M. kreeg denk ik nachtvoedingen tot ze 1/1,5 was. Weet niet meer precies. Ik kolfde destijds fulltime dus gaf 's nachts dan een fles (ik kolfde niet meer 's nachts, dat was niet nodig)
Loempia heeft echt zijn stem ontdekt. Best schattig, maar 's avonds laat of 's ochtends vroeg heb ik toch liever dat hij in stilte verder gaat slapen :+

Wat een nachten NJ ;( En dan ook nog eens zoveel uur werken, hoe hou je het vol!
pi_197500755
Even een foto van ons nachtdiertje.

O+

En nog een niet zo fotogenieke foto :+

[ Bericht 33% gewijzigd door Sunshine1982 op 19-01-2021 10:24:41 ]
pi_197501770
Aah Sun die kleertjes. Hoe lief. Leuk ventje. O+
pi_197501808
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:03 schreef QuattroF het volgende:
Aah Sun die kleertjes. Hoe lief. Leuk ventje. O+
Die zat in een surprisebox. Is mijn favoriet van alle kleren die ik in de boxen heb ontvangen :)

Ik heb even wat gemist over de operatie van Frum denk ik. Ik weet dat hij afgezegd is, maar hebben jullie alweer een andere datum?
pi_197501900
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Die zat in een surprisebox. Is mijn favoriet van alle kleren die ik in de boxen heb ontvangen :)

Ik heb even wat gemist over de operatie van Frum denk ik. Ik weet dat hij afgezegd is, maar hebben jullie alweer een andere datum?
Suprisebox? Klinkt leuk! Wat houdt dat precies in?

Als het goed is vrijdag, met donderdagmiddag de opname.. Maar ik juich nog niet want de vorige keer werd het ook vlak van te voren geannuleerd. Maar hopelijk dus vrijdag.
pi_197503446
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:10 schreef QuattroF het volgende:

[..]

Als het goed is vrijdag, met donderdagmiddag de opname.. Maar ik juich nog niet want de vorige keer werd het ook vlak van te voren geannuleerd. Maar hopelijk dus vrijdag.
Bij 4ff heb je twee keer per jaar een actie waar je surpriseboxen kan bestellen. Je krijgt dan kledingstukken uit vorige seizoenen tegen een lage prijs. Supriseboxen omdat je niet weet wat er in die boxen zit. Je weet dus niet wat je besteld, maar dat maakt het extra leuk vind ik.

Fingers crossed dat het deze week doorgaat!
pi_197504219
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Bij 4ff heb je twee keer per jaar een actie waar je surpriseboxen kan bestellen. Je krijgt dan kledingstukken uit vorige seizoenen tegen een lage prijs. Supriseboxen omdat je niet weet wat er in die boxen zit. Je weet dus niet wat je besteld, maar dat maakt het extra leuk vind ik.

Fingers crossed dat het deze week doorgaat!
Oh Superleuk zeg! En alles wat je niet leuk vindt kun je dan terugsturen? Of is het de bedoeling dat je alles houdt?
pi_197504826
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:04 schreef QuattroF het volgende:

[..]

Oh Superleuk zeg! En alles wat je niet leuk vindt kun je dan terugsturen? Of is het de bedoeling dat je alles houdt?
Alles samen telt als 1 artikel, alles of niets dus.

En ze zijn er nog! https://www.4funkyflavours.eu/en/shop/baby-toddlers/baby-shower *O*

Ik duim heel hard dat het donderdag en eigenlijk vrijdag wel door gaat deze keer 🍀🍀🍀
pi_197505654
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:32 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Alles samen telt als 1 artikel, alles of niets dus.

En ze zijn er nog! https://www.4funkyflavours.eu/en/shop/baby-toddlers/baby-shower *O*

Ik duim heel hard dat het donderdag en eigenlijk vrijdag wel door gaat deze keer 🍀🍀🍀
Bedankt! Wat Superleuk zeg! Ik zie een meisjessuprisebox twv ¤100 voor ¤15. Jullie ervaringen zijn dus goed?
pi_197506905
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:10 schreef QuattroF het volgende:

[..]

Bedankt! Wat Superleuk zeg! Ik zie een meisjessuprisebox twv ¤100 voor ¤15. Jullie ervaringen zijn dus goed?
Ja! Ik heb zojuist nog eentje besteld voor jongens. Wist niet dat ze er nog waren :) Voor mijn dochter heb ik toen de winterjas-set gekocht. Toen kreeg ik een winterjas, sjaal en handschoenen voor 50 euro. Ook leuk :)
pi_197509181
Wat heeft hij toch mooie ogen, sun!

Wij hebben niks te klagen. Alles gaat hier z’n gangetje. :) Wel heb ik een verzoek ingediend voor 4 weken langer verlof. Heb toch nog wat meer tijd nodig. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U. noemt haar “Zieeelieeee”. En “lieeevieee”. O+
Een lievie is ze echt en Zielie houden we er ook in. :P
Protège moi de mes désirs.
pi_197511960
Babyfoto's! O+
pi_197511970
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:41 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Wat heeft hij toch mooie ogen, sun!

Wij hebben niks te klagen. Alles gaat hier z’n gangetje. :) Wel heb ik een verzoek ingediend voor 4 weken langer verlof. Heb toch nog wat meer tijd nodig. :)
Verwacht je dat het lukt, of is het nog afwachten?
pi_197511977
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:10 schreef QuattroF het volgende:

[..]

Ik snap je gereserveerdheid... We duimen hier voor je mee!
pi_197511995
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:24 schreef Miezziej het volgende:
Ik stop 's nachts ook maar gewoon meteen de borst erin, dat gaat veel sneller :P M. kreeg denk ik nachtvoedingen tot ze 1/1,5 was. Weet niet meer precies. Ik kolfde destijds fulltime dus gaf 's nachts dan een fles (ik kolfde niet meer 's nachts, dat was niet nodig)
Loempia heeft echt zijn stem ontdekt. Best schattig, maar 's avonds laat of 's ochtends vroeg heb ik toch liever dat hij in stilte verder gaat slapen :+

Wat een nachten NJ ;( En dan ook nog eens zoveel uur werken, hoe hou je het vol!
Schreeuwen, gillen en roepen? :9 Heel schattig, maar haha, soms klinkt het nergens naar... *)

Volhouden? Niet, haha. Niet nadenken en per dag zien wat de dag brengt..
pi_197512019
We hebben met de medicijnen de toestemming gekregen na 10-12 dagen op nieuwe over te gaan i.p.v. na 14 dagen. De huisarts vindt het onzin om elke twee weken twee dagen door deze ellende te gaan..

Afgelopen nacht was de eerste nacht op een nieuwe verpakking en.. sliep ze van 23:55-05:15 ongeveer.
Ik was zo uitgerust. O+
pi_197512189
Babyfotodinsdag!

pi_197512423
Ahhh NJ O+ Wat een poppie!
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')