Musk heeft BTCquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Elon de goat
Jeff is een verschrikkelijke man
Ik noteer dit.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgende week dinsdag is het online nieuwjaarsevenement van mijn werk.
Toch mooi, het heeft eventjes geduurd maar nu kan ik eindelijk totaal geen zin hebben daarin. Das toch een privilege
Nu snap je nog beter waarom ik twijfelde om hier aan mee te doen!quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry
Vergeet de naam van Littlerabbit mensen!
Wat een cliffhangerquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:51 schreef Zipportal het volgende:
MED / Het feest is weer voorbij!
@:lenny_leonard
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt deze ooit zo vermakelijke en diverse SC tot een gezwel van je eigen ego gemaakt. Met het constant promoten van je niet grappige tweets en permanente over-acting en herhaling van zetten.
LucilleWerner.jpgquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Een mooi moment om voor een mod, ik noem een @:onlogisch, een stapje terug te doen.
Ja, dat lijkt me wel een eerlijke voorwaarde inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welkom. Dat je maar veel topics van tong mag sluiten.
Nee het is echt waar maatquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
(ik geloof er niks van overigens, voordat @:ggmm straks weer komt met 'hahaha ze dachten het ook nog echt' )
Hoi LR, hoe is je avond?quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijke man met een walgelijke uitstraling met een nog walgelijker programma.
Prima keuze.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee het is echt waar maat
En als je het niet gelooft..
Nou ja eigenlijk kan me dat geen reet schelen
Nog een stapje?quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Een mooi moment om voor een mod, ik noem een @:onlogisch, een stapje terug te doen.
@onlogisch kijk hij zegt goedkeurigquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
Niet dat je op mijn goedkeurig zit te wachten maar ik wilde het toch even zeggen.
Niet gelezen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Ah, het is weer avond, FOK is weer traag.
Tijd voor een serie! Daar heb ik wel iets over te vertellen;
Ik dacht dat ik gister twee afleveringen had gezien van Vikings, dus ik klik net de volgende aan. Begint het voorstukje, gaat er iemand dood waarvan ik niet wist dat hij (of zij) dood ging! Blijkt dat ik gister maar 1 aflevering heb gezien! Ik had er twee willen kijken maar toen ging ik haxball spelen.
Einde verhaal. Sorry beetje lang geworden.
Tijd om te minderen met blowen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Ah, het is weer avond, FOK is weer traag.
Tijd voor een serie! Daar heb ik wel iets over te vertellen;
Ik dacht dat ik gister twee afleveringen had gezien van Vikings, dus ik klik net de volgende aan. Begint het voorstukje, gaat er iemand dood waarvan ik niet wist dat hij (of zij) dood ging! Blijkt dat ik gister maar 1 aflevering heb gezien! Ik had er twee willen kijken maar toen ging ik haxball spelen.
Einde verhaal. Sorry beetje lang geworden.
Ja hier heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd om te minderen met blowen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |