Ja, dit was hem.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
Komt jouw topic in VBL ook nog of was dat dit al? @:ggmm
Oh fuck, ik zou ook nog een topic maken. Ik ga even bezig.
Nee hoor, dit was zeer goed nieuws.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dit was hem.
Hopelijk beschouw je niet als een teleurstelling. (Zoals je ziet ben ik wel degelijk opzoek naar jouw goedkeurig)
Ik weiger je als mod van VBL te erkennen. Ik bedoel hier moeten eerst @Klummie en @skysherrif een ei over leggen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi dat een aantal VBL mods het nog niet weten.
Waarom zou je de tong80 uit willen hangen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:49 schreef Coco het volgende:
Mogen wij ook meedoen met de ontgroening of alleen mods?
Hier roddelen we niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom zou je de tong80 uit willen hangen?
Scheelt weer wat zaken voor Opsporing Verzocht.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:53 schreef Caland het volgende:
Nice, alle sealbagautomaten worden vandaag/morgen gesloten.
Ach, er waren toch al niet veel ondernemingen over die daar nu nog gebruik van maken.
quote:
Wat een negativiteit weer Stijn.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:19 schreef El-Stinho het volgende:
@:onlogisch Is een afteltopic naar het volgende kuttopic van @:GGMM geoorloofd?
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:19 schreef El-Stinho het volgende:
@:onlogisch Is een afteltopic naar het volgende kuttopic van @:GGMM geoorloofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |