Hier bleek ook meer vocht naar beneden te vallen. Dus m'n wandeling werd een wandelingetjequote:Op donderdag 7 januari 2021 14:48 schreef borisz het volgende:
Il Pleut... ipv wandelen dan maar yoga. Was al weer even geleden dus soms
Ja, dat dacht ik ook maar op de een of andere manier trekt dat de huidige jeugd dus nietquote:
Toen mijn neefje (die dus niet eens zo veel jonger is) de Kameleon niet leuk vond, merkte ik ook hoe archaïsch sommige van die boeken toch blijken te zijn ja. Schijnt dat er op een gegeven moment iemand ook een paar "nieuwe" heeft geschreven die sommige kinderen meer boeien.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook maar op de een of andere manier trekt dat de huidige jeugd dus nietMijn neefje vond het ook niks. Mijn zus had al mijn boeken
Maar misschien wel leuk om eens op de ereader te laten lezen. Daar heb ik ze allemaal op.
Ik vond het ook niets....vond mijn vader volgens mij wel jammer.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook maar op de een of andere manier trekt dat de huidige jeugd dus nietMijn neefje vond het ook niks. Mijn zus had al mijn boeken
Maar misschien wel leuk om eens op de ereader te laten lezen. Daar heb ik ze allemaal op.
Wel fijn dat ze je zo laagdrempelig kunnen helpen. Lijkt me precies waar een huisarts voor is. Scheelt jou weer aanmodderen met de blaren en het verband.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vond het ook niets....vond mijn vader volgens mij wel jammer.
Over een half uur weer naar de HA, ben er nu in 3 dagen vaker geweest dan de 3 jaar daarvoor![]()
Verder goed nieuws over het bier, 4 februari bottelen dus vanaf het eerste weekend in februari is het bier te koopweer eens wat road trips plannen
Ja, vind het ook echt super dat ik in deze tijd daar terecht kan hiervoor. De HA hoeft er ook alleen even naar te kijken en verder kan de assistent het doen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze je zo laagdrempelig kunnen helpen. Lijkt me precies waar een huisarts voor is. Scheelt jou weer aanmodderen met de blaren en het verband.
Wat leuk dat het zo goed opschiet met het bier nu!
In de Bieb hier bestaat een bestel/reserveer service via de website.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh, jij zegt bijna hetzelfdequote:Op donderdag 7 januari 2021 15:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
In de Bieb hier bestaat een bestel/reserveer service via de website.
Sowieso zijn alle kinderen onder 18 gratis lid van de Bieb.
De Loser boeken zijn een groot succes, ook op mp zie ik https://www.marktplaats.nl/l/boeken/q/het+leven+van+een+loser/
Of de Waanzinnige Boomhut met heel veel verdiepingen.
Misschien kun je er iets mee?
Oh shut, dat is vanaf 11/12 jaar.
Nou Paul Biegel dan? En Dolfje Weerwolfje? Dat zijn A boeken, niveau groep 4/5/6
En Koen Kampioen over voetballen!
Jaquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Toen mijn neefje (die dus niet eens zo veel jonger is) de Kameleon niet leuk vond, merkte ik ook hoe archaïsch sommige van die boeken toch blijken te zijn ja. Schijnt dat er op een gegeven moment iemand ook een paar "nieuwe" heeft geschreven die sommige kinderen meer boeien.
Ik vond ze wel leuk. In soort van dezelfde categorie maar moderner (nog steeds wel gedateerd), de serie over Wolf de politiehond.
Bij de Bieb kijk ik nu ookquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
In de Bieb hier bestaat een bestel/reserveer service via de website.
Sowieso zijn alle kinderen onder 18 gratis lid van de Bieb.
De Loser boeken zijn een groot succes, ook op mp zie ik https://www.marktplaats.nl/l/boeken/q/het+leven+van+een+loser/
Of de Waanzinnige Boomhut met heel veel verdiepingen.
Misschien kun je er iets mee?
Oh shut, dat is vanaf 11/12 jaar.
Nou Paul Biegel dan? En Dolfje Weerwolfje? Dat zijn A boeken, niveau groep 4/5/6
En Koen Kampioen over voetballen!
In het kader van de improvisatie laat ik het AVI gebeuren maar even varen en zoek ik leuke series voor hemquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:18 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn bijna 9-jarige is weg van graphic novels. Het Leven van een Loser en Tom Groot zijn series die hij verslindt. Verder is Dolfje Weerwolfje en de Waanzinnige Boomhut-serie ook populair in zijn klas. Maar dat zijn niet meer echt AVI-boeken.
Pinkeltje heb ik al geprobeerd, maar ook dat is toch een tikkie gedateerdquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:33 schreef Candaasje het volgende:
Ik zit hier tussen Pinkeltje, hoe overleef ik, spijt!, matilda, kruistocht, minoes, de kleine kapitein, de rode prinses, de kleine prins, en de tovenaar van Oz. (En nog wel meer, )
Geen idee welk leesniveau dat is allemaal.
Ik las ook veel kippenvel boeken, maar die zie k niet meer staan.
Nope, exclusief voor abonnees.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:39 schreef AnneX het volgende:
Kun je de link lezen ? https://www.volkskrant.nl/kijkverder/v/kinderboeken~v403480/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |