Hoeveel wake-up calls hebben ze gehad de afgelopen vier jaar? Dat iedereen zei: hij is zo gek als een deur en het wordt steeds erger.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:37 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Misschien is dit voor de partij een wakeupcall. Die moeten toch echt met een nieuw plan komen nu.
Oh jee, dan is hij misschien te laat. Kan er zelf niet inkomen. Is niet zo'n forum zoals Fok! waar iedereen gewoon kan meelezen met alle waardevolle informatie.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is er nog niet, account nog op privé.
https://parler.com/profile/thepotus45/posts
Hier ben ik het mee eens. Dit districtenstelsel met uiteindelijk maar twee partijen vind ik helemaal niets.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:33 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
De Republikeinse partij hoeft niet te rouwen over degenen die met Trump mee gaan.
Misschien komt er wel een trendbreuk en gaat de VS naar 3 serieuze partijen. Dat zou nog een positieve draai aan het verhaal kunnen geven, aangezien het polariserende er dan juist wat uit gaat
En ik denk oprecht dat hij daar best wel eens de juiste persoon voor zou kunnen zijn. Misschien nog wel meer dan Obama.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Die treedt aan op het moment dat het land tot op het bot verdeeld is. Zijn hele presidentschap zal bestaan uit verbinding zoeken.
Moet je je voorstellen dat wij in Nederland alleen maar konden kiezen tussen Jesse Klaver of Rob Jettenquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:42 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Dit districtenstelsel met uiteindelijk maar twee partijen vind ik helemaal niets.
Hoe zie je dat voor je?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:33 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
De Republikeinse partij hoeft niet te rouwen over degenen die met Trump mee gaan.
Misschien komt er wel een trendbreuk en gaat de VS naar 3 serieuze partijen. Dat zou nog een positieve draai aan het verhaal kunnen geven, aangezien het polariserende er dan juist wat uit gaat
Er zijn wel wat partijen naast de grote twee, ook partijen die theoretisch een president zouden kunnen leveren.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:33 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat wij in Nederland alleen maar konden kiezen tussen Jesse Klaver of Rob Jetten
Ik denk dat ik dan ook het binnenhof zou opblazen![]()
De vergelijking met Henk Krol en Wilders lijkt me passender.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat wij in Nederland alleen maar konden kiezen tussen Jesse Klaver of Rob Jetten
Ik denk dat ik dan ook het binnenhof zou opblazen; dan maar geen democratie![]()
Lijkt me een briljante bitchfight.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De vergelijking met Henk Krol en Wilders lijkt me passender.
Ik begreep dat de VP officieel de 'president pro tempore' van het senaat is en die titel wordt daarom gebruikt..quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond laat nog CNN te kijken (wie niet) en zag de vragen continue die kant opgaan. Zeker omdat Mike Pence feitelijk al enkele beslissingen van de zittende president heeft overgenomen. Ik weet ook niet of het gangbaar is 'president' te zeggen tegen een VP als senator (er waren verschillende die dat deden).
Ware het niet dat Trump zelf constant aan het ophitsen was. Zowel gisteren als in de aanloop daar naartoe. Niet iedere Trump-stemmer is daar natuurlijk voor verantwoordelijk maar als je hem nog steeds blijft verdedigen...quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:54 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Eens met Shapirogod.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:54 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Eens met Shapirogod.
Ik heb weinig mensen de BLM-rellen zien goedkeuren of toejuichen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:54 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Eens met Shapirogod.
Dan zou ik toch eens naar een oogarts gaanquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:05 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ik heb weinig mensen de BLM-rellen zien goedkeuren of toejuichen.
Mja, om iedere Trump-supporter daar verantwoordelijk voor te houden slaat ook nergens op. Dit kun je alleen Trump en de relschoppers aanrekenen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]dus je helpt hem aan de macht. Je weet tot in de puntjes dat die man een totale gek is en tot alles in staat en dán trek je je handjes eraf? Lekker makkelijk.
Waar is dat zoal gebeurd dan?quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens naar een oogarts gaan.
De enige manier dat dit uberhaupt mogelijk is is naar aanleiding van mensen die tegen Trump zeggen: hier is mijn stem, ga je gang.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:06 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Mja, om iedere Trump-supporter daar verantwoordelijk voor te houden slaat ook nergens op. Dit kun je alleen Trump en de relschoppers aanrekenen.
Daar zat geen toestemming voor dit soort praktijken bij.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De enige manier dat dit uberhaupt mogelijk is is naar aanleiding van mensen die tegen Trump zeggen: hier is mijn stem, ga je gang.
Nou ja, hoezeer je dat dan naiëf zou vinden enzo zijn er ook legio mensen die daar toch iets anders in staan en de illusie hadden of hebben dat Trump alles wat hij niet is toch zou kunnen worden.quote:En die mensen moeten nu niet zo stomverbaasd doen, want iedereen weet dat hij hiertoe in staat is en tot veel meer.
4. The attempt to blame all conservatives or Trump voters for the actions of those they have consistently and overtly condemned is politically-motivated, deliberately divisive drivel.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:54 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Eens met Shapirogod.
Ik kan door de idiote hoeveelheid aan berichten geen concreet goedpraten vinden, maar oa. dit:quote:
Dus heb je hem gewoon carte blanche gegeven. Doe maar. Ga je gang.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:09 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Daar zat geen toestemming voor dit soort praktijken bij.
[..]
Nou ja, hoezeer je dat dan naiëf zou vinden enzo zijn er ook legio mensen die daar toch iets anders in staan en de illusie hadden of hebben dat Trump alles wat hij niet is toch zou kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |