Ja maar die gaat nog tig duizend keer herhaald worden ...quote:
Ook niet alle volgens mij ... of miscchien de tv-shows die altijd compleet een andere weergave van de werkelijkheid weergeven ///quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:45 schreef freaky40 het volgende:
Wist niet dat al die buitenlandse versies van Big Brother op youtube stonden?
Ja zullen de dagelijkse recaps dan wel zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet alle volgens mij ... of miscchien de tv-shows die altijd compleet een andere weergave van de werkelijkheid weergeven ///
Dat zijn fragmenten ... je moet toch echt de juiste sites weten te vinden elke keer weer om de boel daar te kunnen volgen ...quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:45 schreef freaky40 het volgende:
Wist niet dat al die buitenlandse versies van Big Brother op youtube stonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zonde dat 1 v/d 2 er uit gaat.. Want die 2 zouden echt wel voor spanning in de slaapkamer gaan zorgen.quote:
Die gaan echt niet weg hoor, geen van beiden.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:49 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Zonde dat 1 v/d 2 er uit gaat.. Want die 2 zouden echt wel voor spanning in de slaapkamer gaan zorgen.
Je quote de verkeerdequote:Op donderdag 7 januari 2021 00:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die gaan echt niet weg hoor, geen van beiden.
Ze hebben het wel over een feestje morgenquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:51 schreef freaky40 het volgende:
Morgen na de live, een feestje. Dat deden ze toch altijd?
Beide blijvenquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:49 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Zonde dat 1 v/d 2 er uit gaat.. Want die 2 zouden echt wel voor spanning in de slaapkamer gaan zorgen.
Nee hoor, ik verbond een conclusie aan jouw stelling.quote:
Aha ok, niet eens gehoord.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:51 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ze hebben het wel over een feestje morgen
Geeft niksquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verbond een conclusie aan jouw stelling.
Die gaan we nog vaaaaaak zien jankenquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft vanavond, de nominaties en de nasleep ....
Werkt niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Heerlijk dat je er weer bentquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verbond een conclusie aan jouw stelling.
Ik voel me genegeerdquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 01:01 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Als je je een beetje concentreert versta je het wel
Irritantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |