Als user @maxi-mus hier even een post zet, wil ik wel een like zetten. Dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:31 schreef Caland het volgende:
Gaat @:maxi-mus eindelijk viraal op twitter besluit Thierry zijn tweet te verwijderen
Het is niet onze avond mannen
Dat was wel even balen ja, ik zat al op 50.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:31 schreef Caland het volgende:
Gaat @:maxi-mus eindelijk viraal op twitter besluit Thierry zijn tweet te verwijderen
Er zal de komende tijd in ieder geval wat minder #FAKENEWS zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hij geen afstand neemt van een vreedzaam protest welke net aan een halfuur duurde?
Daar zijn ze kennelijk ook geen fan van de NOSquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zal de komende tijd in ieder geval wat minder #FAKENEWS zijn.
[ twitter ]
Dit maakt mij woedend.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:31 schreef Caland het volgende:
Maar eerst alle ruiten 500x intikken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit maakt mij woedend.
Tijd om het huis van Thierry te bestormen.
Gelukkig is het verder vreedzaam verlopen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar zijn ze kennelijk ook geen fan van de NOS
@Scrummie krijgt tot altijd weer gelijkquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig is het verder vreedzaam verlopen.
[ afbeelding ]
Eindelijk erkenning.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:scrummie krijgt tot altijd weer gelijk
Ja, was ik maar zo'n ziener. Met de gedachte dat ik nooit het niveau van @Scrummie zal halen, ga ik nu maar slapen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:43 schreef De_Kraam het volgende:
Hopelijk plaatst iemand even het gifje van de Emmensupporters naar aanleiding van mijn schijtlollige post in NWS.
Een like van FA Tagliano. Die post wordt dus niet straks weggemod.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:43 schreef De_Kraam het volgende:
Hopelijk plaatst iemand even het gifje van de Emmensupporters naar aanleiding van mijn schijtlollige post in NWS.
@Scrummie moet zich bij voetbalvoorspellingen houdenquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Testje laten doen @Elanquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Een voordeel, of nadeel (het is maar hoe je het bekijkt), ze hebben morgen allemaal een snotneus.
Jochen ottengodquote:Op donderdag 7 januari 2021 07:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.bd.nl/tilburg(...)keersruzie~a6d61e0e/
TILBURGED
@:zipportal @:caland
Al erken ik de Reeshof eigenlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |