Het is je gegund.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Even in het nieuwe jaar een topic scoren.
Ja wat er ook gebeurt (en het kan ver gaan) Trump is hoe dan ook wel einde tijdperk. Ach hij is toch al een fossielquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag het ook. Hij gaat allemaal rechtszaken krijgen en zou dan blut worden, of zoiets.
Wat mag er nu weer niet?quote:
Drugs verkopen en moderators met kanker uitschelden wanneer ze zijn adresjes verwijderen.quote:
Er was een filmpje dat camera’s werden geslooptquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Er was een filmpje dat camera’s werden gesloopt
Toen ik opmerkte dat de NOS blijkbaar niet heel geliefd was in de VS was de post meteen weg
Beetje humor moet kunnen
Gelachen. Een like.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen ik opmerkte dat de NOS blijkbaar niet heel geliefd was in de VS was de post meteen weg
Beetje humor moet kunnen
quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje humor moet kunnen
Zelden zo'n linkse man gezien als @Dannyquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
FOK is gewoon een links bolwerk bestuurd door de corrupte Nederlandse media
Ook geen idee wie daar mod is eigenlijkquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ja, wel heel erg zeikerig om dat te verwijderen.
Ik weet van nietsquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook geen idee wie daar mod is eigenlijk
@:fugue hier wordt niet geroddeld
Ik geef toe dat het op1 topic niet heel druk is maar je grap slaat niet echt aan nadat het filmpje ook daar voorbij kwam.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje humor moet kunnen
De onwetendheidquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het op1 topic niet heel druk is maar je grap slaat niet echt aan nadat het filmpje ook daar voorbij kwam.
Het is toch wel vaak het charisma van iemand in combinatie met de grap. Ik kan er niks anders van maken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jat ik een grap van de meest grappige man van VBL aldus de awards krijg ik alsnog geen likes
Ik heb je eer gered.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jat ik een grap van de meest grappige man van VBL aldus de awards krijg ik alsnog geen likes
Of reputatie gezien de grap bij jou direct gedelete werd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is toch wel vaak het charisma van iemand in combinatie met de grap. Ik kan er niks anders van maken.
Oja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of reputatie gezien de grap bij jou direct gedelete werd.
Omdat hij geen afstand neemt van een vreedzaam protest welke net aan een halfuur duurde?quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
Zou domrechts-user @:scrummie nog op Baudet stemmen?
Lolquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hij geen afstand neemt van een vreedzaam protest welke net aan een halfuur duurde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |