Good.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:29 schreef Isdatzo het volgende:
Twitter heeft het reageren op, retweeten en liken van het filmpje van Trump geblokkeerd.

Dat heb je zeker gehoord op CNNquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen met mogelijkheden moet je tegenwoordig toch zeggen?

En dan noem je mij een arbeider. Dat klinkt verdomde stressvol.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stiekem ben ik onderdeel van het de-escalatie team.
Net als de common sense conservative stream (waar net een zooi gasten met wapens even in beeld waren 'we come in peace'

Hoe is een video van Trump die mensen vertelt vreedzaam te zijn, een "risico op geweld"? Twitter zorgt voor meer geweldquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:29 schreef Isdatzo het volgende:
Twitter heeft het reageren op, retweeten en liken van het filmpje van Trump geblokkeerd.

quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:29 schreef Isdatzo het volgende:

Vrij makkelijk zolang je maar niet zegt dat je pro BLM of pro trump bent..quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan noem je mij een arbeider. Dat klinkt verdomde stressvol.

Dat is wat je uit zijn speech haalt? Serieus?quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:30 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hoe is een video van Trump die mensen vertelt vreedzaam te zijn, een "risico op geweld"? Twitter zorgt voor meer geweld

Dat is inderdaad een zeer belangrijke presidentiële nalatenschap van Trump.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:29 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Heeft de senaat het huis en het presidentschap, alleen de rechters niet.

Dit.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:30 schreef Zorro het volgende:
Eerst een medium opzetten waarop iedereen alles kan roepen
En dan klagen dat iedereen alles maar roept op twitter

Nice!quote:

doen ze sinds het begin van de rellen al op zijn tweets van vandaagquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:29 schreef Isdatzo het volgende:

Dit is niet grappig. Nog altijd de zittende president.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:29 schreef Isdatzo het volgende:

Twitter is een dood bejaarden medium wat weer groot is gemaakt door Trumpquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Haha op de 20e is dat account direct verdwenen lol. Elk ander account met zoveel waarschuwingen zou ALLANG weg zijn natuurlijk. Het is puur wachten tot hij geen president meer is en dan drukken ze op Delete daar bij twitter.

De NOS is een dampende hoop stront.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Alle 74 miljoen Trump stemmers juichen dit geweld toe aldus de NOS.

Dat is ook de enige reden dat het eronder staat. Bij iemand anders was het account gewoon geblokkeerd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is niet grappig. Nog altijd de zittende president.

Niet grappig?quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is niet grappig. Nog altijd de zittende president.

Vind dat een lastige. Teveel mensen snappen niet dat mensen onwaarheden kúnnen verkondigen op zo'n platform.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:30 schreef Zorro het volgende:
Eerst een medium opzetten waarop iedereen alles kan roepen
En dan klagen dat iedereen alles maar roept op twitter

''We zijn te laat ''quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:33 schreef Bill_Hillie het volgende:
"Op de rand van een burgeroorlog..."
Zullen we dit maar niet gelijk doen

Charles vindt zichzelf iets te goed altijdquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:33 schreef Postbus100 het volgende:
Nou, Charles kan aan de bak bij Op1

Om het interessant te houdenquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:33 schreef Bill_Hillie het volgende:
"Op de rand van een burgeroorlog..."
Zullen we dit maar niet gelijk doen

Nou moet heel corresponderend NL er een plasje over doen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:33 schreef Postbus100 het volgende:

Eens.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind dat een lastige. Teveel mensen snappen niet dat mensen onwaarheden kúnnen verkondigen op zo'n platform.
Wat heel Twitter/Facebook/Youtube ontzettend gevaarlijk maakt.

Wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eens.
Ik zal dan wel een ouwe lul zijn maar social media is wat mij betreft het slechtste wat de wereld is overkomen de laatste 50 jaar.

Na zes dagen ben jij al klaar met dit jaar?quote:

Ik ben een semi oude lul (36) maar ben het roerend met je eens.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eens.
Ik zal dan wel een ouwe lul zijn maar social media is wat mij betreft het slechtste wat de wereld is overkomen de laatste 50 jaar.

Ja kan Rutte dit zelf niet tweeten ofzo?quote:

SING THE DIXIEquote:

Ik ben 12 en ik ben het er ook mee eensquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:36 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Ik ben een semi oude lul (36) maar ben het roerend met je eens.

Jouw definite van social media is zo breed als de reet van een Kardashian he?quote:

Ik vind Youtube op zich leuk voor de onbenullige dingen, maar ik zie het probleem er weldegelijk van in.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eens.

RutteGODquote:

Volgens mij zie je dingen die er niet zijn. Of bedoel je Trump?quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:35 schreef Hathor het volgende:
Die blinde adoratie hier voor alles wat Dems is is ook om je te beschijten.

Newsflash: we hebben helemaal geen president.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja kan Rutte dit zelf niet tweeten ofzo?
Hebben wij nou weer een president zonder Twitter?

Alles wat sociale media zo giftig maakt zie je hier ook.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jouw definite van social media is zo breed als de reet van een Kardashian he?

Ja hoe durf je!quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Youtube op zich leuk voor de onbenullige dingen, maar ik zie het probleem er weldegelijk van in.
(En dan wel op FOK! zitten he, hypocriet.)

Oh nee hahaquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Newsflash: we hebben helemaal geen president.

ik ben 9, wat is ditquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ben 12 en ik ben het er ook mee eens

Het zuur is uit balans.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jouw definite van social media is zo breed als de reet van een Kardashian he?

Dan verkoop ik nu alvast mn stocksquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:37 schreef Jimbo het volgende:
stiekem blif ik hopen dat trump na 20jan gewoon een mega upload doet van allemaal staatsgeheimen, dan krijg je sowieso rellen

Daar trekt Trump zich vast iets van aanquote:

Dat is wel zo slim. Het SWAT team is niet zo grappig namelijkquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:33 schreef Stoorzendert het volgende:
Iedereen lijkt hem weer af te taaien

Morgen Arie Boomsma. Omdat ie er 3 maanden basketball heeft gespeeld.quote:

toch maar btc kopen danquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:38 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dan verkoop ik nu alvast mn stocks

De virologen van FOK! willen dit bijbaantje er vast wel bij hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:38 schreef Regilio_ het volgende:
Branche waar nog vacatures zijn: Amerika deskundige

Echt?quote:

Is toch mooi man, vanavond vermaak en je Netflix loopt niet wegquote:

Wat zal Gommers balen dat dit van zijn aandacht afgaat.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:33 schreef Postbus100 het volgende:

Het zijn ook vreselijke beelden. Daar bedoelt hij niet mee dat het gelijk staat aan de gemiddelde oorlog of onthoofding maar dan zijn het alsnog vreselijke beelden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:39 schreef Tmarus het volgende:
"Vreselijke beelden" aldus Rutte?![]()
![]()
Heeft nog niets van de wereld gezien dus.

Die kortpittige?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |