vanmiddag ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, uit luchtbeelden bleek wel dat er tienduizenden mensen stonden. Mijn schatting was ook honderduizend.
Uh wat?quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Trump is een lizardperson, wist je dat niet?
Ze houden wel geen anderhalve meter afstandquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:24 schreef Tagliano het volgende:
Maar wel keurig een mondkapje op een paar van die demonstranten
Kan je niks van zeggen verder
Freedom of Speech kan je heel breed nemen en retweeten is onderdeel.quote:
Ik vind het verdacht met hoeveel zekerheid je dit stelt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vanmiddag ja.
Meeste zijn alweer thuis, wat er nu staat zijn een paar mensen op de trappen bij het gebouw en thats it, gebouw zelf zit niemand meer
Wel bijna!quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:26 schreef TLC het volgende:
[..]
Ze houden wel geen anderhalve meter afstand
Hij heeft corona gehad ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:23 schreef Dazalbest het volgende:
Wat een raar filmpje..... als je kijkt hoe hij praat en beweegt....
Deze houden we er in.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:25 schreef Doevelaer het volgende:
Make Anarchy Great Again!
Trump![]()
Ik zit ergens tussen hardop lachen en ongeloof
In dit geval is het zeer terecht. Het is een gevaarlijke tweetquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:26 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Freedom of Speech kan je heel breed nemen en retweeten is onderdeel.
Mensen met mogelijkheden moet je tegenwoordig toch zeggen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:27 schreef Fugue het volgende:
Trump supporters zijn inderdaad heel speciaal
We hebben de 20ste ook nogquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:28 schreef summer2bird het volgende:
Dit is het hoogtepunt van mijn week
Bedankt Drumph!
Dan kijk je iets andersquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
Dat gelul bij CNN is ook wel vermoeiend, ze zitten in een gesprek waarbij ze het allemaal met elkaar eens zijn
stiekem ben ik onderdeel van het de-escalatie team.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het verdacht met hoeveel zekerheid je dit stelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |