Ik snap je niet. Eerst loop je te juichen en vind je het terecht dat dit gaande is, maar het is ook nog eens antifa? Zie je zelf de tegenstrijdigheid echt niet?quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:50 schreef Bocaj het volgende:
Op C-Span wordt nu toch veel gezegd dat het Antifa mensen waren die binnendrongen....
Als ik CNN nu zie hebben ze het maar over een coupe en terroristen die uit naam van Trump handelen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
Het zal vast antifa zijn ja, betaalde "demonstranten" gestuurd door de deep state; nadat Trump maandenlang zijn achterban heeft opgehitst, heeft gezegd dat de verkiezingen nep zijn,heeft geroepen dat de media corrupt zijn en het systeem op slot zit
🤣🔫
Ja goede vraag iemand anders zei dit ook al. Je zou toch denken dubbele beveiliging vanwege verwachting grote opkomst voor Trump.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:08 schreef HetDonkertAan het volgende:
Hoe zijn die mensen daar binnen gekomen dan?
Deur eruit geblazen met dynamiet? Of hadden ze hem vandaag gewoon niet op slot gedaan?
Glas doorgebroken hoor ik net.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja goede vraag iemand anders zei dit ook al. Je zou toch denken dubbele beveiliging vanwege verwachting grote opkomst voor Trump.
Trump supporters zijn dus nog heiliger (anti-geweld) dan antifa mensen die het blijkbaar wel aangedurfd hebben...quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Eerst loop je te juichen en vind je het terecht dat dit gaande is, maar het is ook nog eens antifa? Zie je zelf de tegenstrijdigheid echt niet?
En dan ben je binnen zo simpel kan het zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:11 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Glas doorgebroken hoor ik net.
Er waren er wat met knuppels en ander materiaal tegen de deur aan het beuken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:08 schreef HetDonkertAan het volgende:
Hoe zijn die mensen daar binnen gekomen dan?
Deur eruit geblazen met dynamiet? Of hadden ze hem vandaag gewoon niet op slot gedaan?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:13 schreef Bocaj het volgende:
Trump supporters zijn dus nog heiliger (anti-geweld) dan antifa mensen die het blijkbaar wel aangedurfd hebben...
Alleen diehard trumporters met wat reltuig er bij.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:14 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ik dacht ook dat er vandaag veel meer mensen naar DC zouden komen.... Het lijkt qua aantallen mensen mee te vallen als je CNN bekijkt.
Dat blijf ik dan wel lichtelijk verbijsterend vinden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:16 schreef theguyver het volgende:
Er waren er wat met knuppels en ander materiaal tegen de deur aan het beuken.
Mensen hebben ramen in gegooid en konden ook op die manier naar binnen, en van binnenuit konden ze daarna eventueel ook de deur open hebben gemaakt.
Er was toen nog amper beveiliging aanwezig.
Nu pas is er veel politie aanwezig en grote gedeelten van het Capitol is nu ontruimd.
Eerder een paar honderd, zie vorige beelden in dit topic en in het topic op nws.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:18 schreef HetDonkertAan het volgende:
Hoeveel mensen zijn daar naar binnen gegaan dan? 20? 30? En hoeveel stonden er op de trappen? Niet meer dan een goede 3000 leek me?
Ondertussen hebben ze het in de media over terrorisme en coupes door supporters van Trump en dat Trump dus zodanig verantwoordelijk is voor deze toch selecte groep personen die in zijn naam het capitool bestormen en indringen dat Trump zich onmiddelijk moet verantwoorden en horen we bijv. een Rutte zeggen dat 'ie meteen weg moet.
Huh.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:18 schreef HetDonkertAan het volgende:
Hoeveel mensen zijn daar naar binnen gegaan dan? 20? 30? En hoeveel stonden er op de trappen? Niet meer dan een goede 3000 leek me?
Ondertussen hebben ze het in de media over terrorisme en coupes door supporters van Trump en dat Trump dus zodanig verantwoordelijk is voor deze toch selecte groep personen die in zijn naam het capitool bestormen en indringen dat Trump zich onmiddelijk moet verantwoorden en horen we bijv. een Rutte zeggen dat 'ie meteen weg moet.
Huh.
Ja ik kan er ook met mijn kop niet bij.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:20 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat blijf ik dan wel lichtelijk verbijsterend vinden.
Er was zelfs extra politie en national guard aangekondigd door de burgermeester.
Waar was dat cordon om het capitol?
Zijn (de verantwoordelijken) echt zo naief(?)
Hoe wil je dit anders benoemen? Een picknick?quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:18 schreef HetDonkertAan het volgende:
Huh.
Ja, heel gek wanneer het Huis en de Senaat moeten vluchten omdat er een verzameling idioten, door de president opgehitst, het gebouw bestormt wanneer de ceremonile telling van de stemmen van het kiescollege plaatsvindt. Nothing to see here, move along.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:18 schreef HetDonkertAan het volgende:
Huh.
Trump heeft daar vrij expliciet toe opgeroepen dus dat is niet zo heel gek lijkt me.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:18 schreef HetDonkertAan het volgende:
Huh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |