wtf die kerel met die blote borst en een half dier op zijn hoofdquote:
Hoezo niet? Volkomen logisch gevolg als je extreemrechtse complotwappies zo veel ruimte geeft.quote:
Die man is gewoon niet wijs, ook nu nog door gaan met stoken. Die moet je gewoon vervolgen wegens het bedreigen van de staatsveiligheid. Of onder de terrorisme act, dit is gewoon een staatsgreep. De vijanden van de usa hoeven niks te doen, dat doet de president wel zelf namelijkquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt, ongehoord dit..... ik heb hier geen woorden voor, ik zit letterlijk hoofdschudden naar mijn laptop en TV te kijken en denk alleen maar "HOE DAN???"
Dat ze die ruimte geven inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:28 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoezo niet? Volkomen logisch gevolg als je extreemrechtse complotwappies zo veel ruimte geeft.
In GTA had je al lang 5 sterren gehad.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:22 schreef Bensel het volgende:
benieuwd wanneer de eerste doden vallen. Wie gokt er mee? Ik denk over een klein uur.
De hele familie Trump mag zometeen in ballingschap ergens gaan wonen. Turkije wil hen misschien wel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:28 schreef Stefanovich het volgende:
Ik hoop dat trump zelfmoord pleegt ofzo.
Hier kan Netflix niet tegen opquote:
Bizar he? Ik zit echt met open mond te kijken. Ondanks dat ik dus niet verbaasd ben.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:29 schreef Cee het volgende:
Het banjert gewoon naar binnen, what. The fuck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |